Pågående Event
Senaste ämnen
» Hoppsan [Nuksimvalpar]
Idag på 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 14 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 12 gäster.

Perdita, Umbriel


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Singel-mingel! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Singel-mingel! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Singel-mingel!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Pandora
Pandora 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Singel-mingel!    sön 05 jul 2020, 16:10

Namnen är länkar till deras profiler.
Jag är öppen för drama för mina karaktärer!


Pandora
Tramptass dotter. Caza-blandning/Gråblod. Förlorat minnet och har bara de minnen hon samlat på sig efter det. Minns inte var hon kommer ifrån eller vem hon är. Söker någon med tålamod och viljan att lära henne om allt möjligt.
Söker just nu till Ljusets krigare (håller tummarna x'D).
Hane eller hona spelar ingen roll men Pandora skulle vilja ha en kull valpar i framtiden.

Orkidé
Dedikerat till Jägarna och skulle föredra om hennes framtida partner är med i jägarna eller villig att gå med. När Orkidé är rastlös eller uttråkad så tränar hon. Hon tränar väldigt ofta. Hon har lite högre kroppstemperatur än andra och är mysig att kura ihop sig med när det är kallt. Orkidé kan vara ditt leende om du inte finner ett själv.
Besatt/välsignad av ängeln Enainar Ceraim.
Intresserad av hanar, önskar innerligt att få uppfostra egna valpar och är mer än redo att bli mamma.

Salem
Ragana. Lite player stil så skulle inte tacka nej till flera fling. Väldigt fascinerad av intressanta utseenden. Det ultimata vore att hitta en rasfrände men då det inte finns så många så är det inte ett måste.
Intresserad av honor men kan även flirta med hanar om de ser intressanta ut.

Dante
Cazablandning/Smutsblod. Rätt gloomy och söker ett syfte. Irrar just nu bara omkring. Han har ett speciellt sätt att bära upp sig själv men är inte rädd för att smutsa ner sig, även om han helst skulle vilja undvika sådant då han tycker det är jobbigt att behöva lägga ner mycket tid till att bli ren igen.
Honor eller hanar spelar ingen roll.
Dante talar bara cazari! Han förstår en del ord på nordspråk men inte tillräckligt.

Alaska
Månvargsblandning med stor äventyrslystnad. Godhjärtad och försöker göra rätt. Lojal och skulle gärna vilja finna någon som är lojal tillbaka. (Jag har dock inget emot komplicerade/dramatiska relationer till henne)
Intresserad av hanar.

Cleo
Renrasig fakarg. Flirtig och skulle inte ha något emot lite intriger och drama i sitt liv. Familjen betyder mest för henne. Fortfarande ung och nyfiken på vad världen har att erbjuda. Inte rädd för att smutsa ner sig och kan vara väldigt lekfull. Gör någon orätt mot henne eller någon hon håller av så skulle hon kunna jaga denne till världens ende för att få vedergällning. Väldigt oblyg.
Intresserad av hanar.

Hassel
Valp fortfarande. Söker någon relation som kan växa fram med åren. Börja som vänskap. Hassel är en väldigt passionerad själ så han skulle kunna dedikera hela sin varelse till den som vinner hans hjärta. Men han är trogen Cirkeln och det är där han kommer stanna (on det inte uppstår något som mer eller mindre tvingar iväg honom därifrån).
Främst intresserad av honor, men man vet aldrig. Kärlek är kärlek.

Lynn
Renrasig dimmvarg. Blind. Förlorat morsan så är helt ensam. Överlever på byteshandel. Just nu är hon vilsen men det kommer bli bättre och hon kommer bli mer självsäker med åren. Söker relation som kan växa fram möjligtvis.
Intresserad av hanar.


Senast ändrad av Pandora den sön 05 jul 2020, 19:15, ändrad totalt 5 gånger
Lurlei
Lurlei 
 

Spelas av : Embla


InläggRubrik: Sv: Singel-mingel!    sön 05 jul 2020, 16:30

Salem och Meme måste ju träffas... Vi kanske till och med har ett rollspel???

Tror i övrigt att Dew o Cleo skulle kunna ha kul ihop, och Malva vill väldigt gärna bli bjuden på något dyrt av Dante :3
Pandora
Pandora 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Singel-mingel!    sön 05 jul 2020, 16:36

Jag vet inte om de har det men jag är lätt på ett roll mellan dem!

Skulle bli intressant med ett roll mellan Dew och Cleo (hon befinner sig i Aceratiskogen). Angående Malva så skulle nog Dante kunna bjuda henne på något dyrt. :P
Lurlei
Lurlei 
 

Spelas av : Embla


InläggRubrik: Sv: Singel-mingel!    sön 05 jul 2020, 16:45

Hittar inget roll, har bara för mig att vi pratat om det här förut Hmm Men oavsett borde de mötas, meme kan vara lite varstans.

Acherati är lite långt österut för att Dew ska kunna ses just nu iaf, men jag kan skapa ett litet rollspel där Malva sitter o väntar på att hennes avtalade dejt Dante ska hämta upp henne för en överraskning c:
Pandora
Pandora 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Singel-mingel!    sön 05 jul 2020, 16:52

Kanske det. Hmm Dante är i Civitas men kan flytta på sig.

Då kan vi fixa ett möte mellan Dew och Cleo senare. :)
Gör så Pewpew
Alonso
Alonso 
Heredis 

Spelas av : My


InläggRubrik: Sv: Singel-mingel!    mån 06 jul 2020, 13:57

Janos är ju ute på vandring nu och kommer så småning om mer österut, och kan tänka mig att han och Cleo träffas då? Janos är rätt flirtig av sin natur (mestadels omedvetet) så kan tänka mig att det blir ett roligt möte!
Pandora
Pandora 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Singel-mingel!    mån 06 jul 2020, 14:03

Ja, två flirtisar skulle kunna skapa ett intressant möte. Glad
 
Singel-mingel!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Smexi singel söker Fruga
Hoppa till annat forum: