Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
Igår på 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 24 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 24 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Plot's! Och förslag! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Plot's! Och förslag! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Plot's! Och förslag!

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Ira
Ira 
Av Isblod 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Plot's! Och förslag!    mån 24 sep 2012, 21:15

Jag söker nu fina plots till speciellt min lilla Ira, men även till Armageddon.
Geddon behöver nya relationer och behöver vänner, som fiender för att hans liv ska utvecklas.

Ira ska träffa varenda ond varg som känner sig manad att möta en liten valp under Draugais skydd. Hon är en liten elak sak som för stunden håller sig kring Draugais revir, men hon kan säkert ta sig utanför då och då, hon är bra övermodig för sitt eget bästa.

Någon kan gärna skrämmas lite, någon kan hon lära sig av, gärna möta några i "sin" egen ålder. Alltså runt tonåren om det inte finns någon valpkull som är bosatt i närheten då valpar sällan brukar gå så långt i 6år's åldern xD haha
Hon vill även självklart skaffa starka bekantskaper, dessa med onda vargar så att hon hamnar på detta spår självklart, hon kan dessutom även möta någon god liten valp eller vuxen, bara för att ha någon att retas lite extra mycket med.

JÄTTE GÄRNA MÅNGA <3 Jag har inte många aktiva roll alls nu, så varför inte ta ett par stycken med samma karrisar så jag får komma igång, vilket ni också behöver!!!
ERA SLÖISAR!! ;D


OCH en grej till, jag behöver jätte gärna några kraft förslag till Ira, jag har inte en jävla aning vad jag ska ge henne för något. Snälla? (A)
Shiva
Shiva 
 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: Plot's! Och förslag!    tis 25 sep 2012, 09:33

Jag vill träffa henne! *vinka*

Hihi, nä... Men tänkte att det kanske skulle vara intressant för henne att träffa min Locura. Inte för att hon är vampyr, utan för att hon är ganska så ond av sig. Och hon är ju inte direkt en vampyr som försöker käka alla hon ser, utan hon leker gärna med dem, vrider och vänder på saker i deras huvudet med hjälp av sina ord så att säga. Så kanske det skulle vara intressant? ;D

Sedan har jag ju då även min Shiva. Han är väl också ond, dock inte lika ond som Locura ;D Men han och Bushi är just nu på vandring genom landet och de kommer eventuellt att passera Byomi, så han kan också träffa henne ifall det låter intressant ;D

Så, lite förslag... Hihi! :'D
Ira
Ira 
Av Isblod 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Plot's! Och förslag!    tis 25 sep 2012, 10:09

Detta låter mycket intressant, båda två faktiskt (A)
Skulle vara kul med tanke på hur ond Locura är, hon kan ju twista till Ira's huvud regält i detta stadie, de skulle vara roligt faktiskt.

Och jag e självklart sugen på Shiva med, han är en riktig cooling tycker jag, så varför inte träffa båda två, självklart vid olika tillfällen (A) Wiiiiii :'D

*HAPPY FACE*
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: Plot's! Och förslag!    tis 25 sep 2012, 13:26

Tycker Mallis borde få träffa sin dotterdotter :3 Men han har blivit en liten mjukis numera, men Ira är nog någon som kommer kunna gå honom på nerverna ^^' Personligen så skulle jag vilja att Malvado hamnar på god fot med hela flocken, så vi kanske kan peta in ett roll mellan honom och Iwaku också snart? :)
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Plot's! Och förslag!    tis 25 sep 2012, 13:47

Det gör inget om han blivit en mjukis, Mallis är ju känd som en god kraft tränare, hon kanske kan ta hjälp av honom att hitta sina ;) Ingen som har några förslag på coola krafter? (A)

Öm ja men klart vi borde ta ett far och son roll, de som inte setts på si sådär flera år x'D haha jag e inte alls mkt upptagen, så vi kan ta det när du känner att du orkar med ett till jobbigt roll med mig? ;)
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: Plot's! Och förslag!    ons 26 sep 2012, 08:12

Nå men då! Hon kan ju få träffa Shiva en liten bit in i framtiden, eftersom att han fortfarande befinner sig på Numoorislätten så, hihi! (:

Men Locura får hon träffa när hon vill, så... Nu? Sen? Hehe, gillar att rolla med Locura, hon är så oförutsägbar, så för mig är det inte alls några problem att ta det på en gång ;D Meeeeen, du får bestämma ^^
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Plot's! Och förslag!    ons 26 sep 2012, 11:44

Amen de går bra nu, hon kan gärna prata lite vampyr snack, Locura har ju ändå träffat Nita som är Ira's öm faster blir det xD haha

Hon kanske känner igen doften? ;)
Ne men skapa du så hoppar min lilla valp in i rollet direkt, gärna i Byoomii eller inärheten bara, hon kan likagärna vara super olydig när hon ändå är igång ;)
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: Plot's! Och förslag!    fre 28 sep 2012, 10:25

https://numoori.swedishforum.net/t1803-sugar-tastes-sweet-honey#19265

Såååå, där har Ira att svara på 8D Blev i Höstskogen, hihu... Kanske lite skumt, men ah, hoppas det duger ;D
Ira
Ira 
Av Isblod 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Plot's! Och förslag!    fre 28 sep 2012, 19:37

Awesome, så får vi ta ett roll med Shiva lite senare :') tihi
 
Plot's! Och förslag!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Plots & coola relationer!!
» NUMOORITRÄFF! xD förslag
» [Avslutat] Förslag.
» [Avslutat] Förslag!
» Förslag på Rykten
Hoppa till annat forum: