| Vår i Numoori | |
|
Vad vill ni att vi fokuserar på härnäst?
| Uppdaterad karta med nya områden | | 47% | [ 26 ] | Rassidan med bilder och texter klara | | 29% | [ 16 ] | Uppdatera information (dödslista, register osv) | | 20% | [ 11 ] | Annat? - Kommentera! | | 4% | [ 2 ] |
| Totalt antal röster : 55 | | Omröstning stängd |
|
+6Tlalocan Tramptass Locura AquaEye Demethra Mivria 10 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Mivria Moraltanten the Admin
Spelas av : Lin
| Rubrik: Vår i Numoori ons 22 feb 2012, 04:06 | |
| ~Vår~ Solen värmer nu Numoori under allt längre dagar, och de områden som varit täckta av snö och is börjar sakta dra sig tillbaka. Friska vindar drar över fälten och drar med sig en viskning om att nya tider är på väg, för med sig varma pustar som påminner om härligt livet kan vara. Livet börjar myllra igen när växter tränger fram med ny grönska och fåglar och smådjur börjar njuta mer av solvärmen medan du kan höra bäckar börjar porla igen med friskt bergsvatten från snö som börjat smälta - Våren är här!
Numoori har nu fått en ny design! Vad tycker ni? Hör av er om ni hittar något märkligt eller om något saknas eller inte fungerar som det ska. Vi blev väldigt nöjda denna gång och tycker det är skönt med lite nytt och fräscht igen. Hoppas ni samtycker!
Och en annan sak, känner ni igen vargarna i loggan? Ja just det, för det är nämligen Hikiokin och Naktakivargen från rassidorna! Från och med nu tänkte vi låta dessa vargar bli lite som Numooris "maskotar" och därför synas lite mer framöver på loggor och liknande. =)
Ny Omröstning Nu finns det nya frågor att svara på, och den här gången vill vi gärna veta vad ni vill se fixat härnäst, för att vi ska ha koll på vad vi ska fokusera vår begränsade Numoori-tid på när vi väl gör uppdateringar. Ett svar per person (svara alltså inte en gång med varje karaktär du har), och varje svar är viktigt för oss.
Kommentera gärna denna nyhet om vad ni tycker om designen, och diskutera gärna era svar i omröstningen.
Välkommen till en ny vår med Numoori! |
|
Demethra
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: Vår i Numoori ons 22 feb 2012, 14:40 | |
| Tycker hela deisgnen för med sig domdär "friska vårvindarna" över numoori ^^ Myyycket bra, speciellt bakgrunden diggar jag 8D
|
|
AquaEye
Spelas av : Eve (ej karaktär)
| Rubrik: Sv: Vår i Numoori ons 22 feb 2012, 17:05 | |
| |
|
Locura Vampyr
Spelas av : Emmsa
| Rubrik: Sv: Vår i Numoori tor 23 feb 2012, 08:56 | |
| Ja, designen är faktiskt riktigt fin nu när jag börjar vänja mig vid den 8D Dock känns det lite underligt eftersom att det fortfarande är vinter här uppe, hade snöstorm igår xD Men nog börjar jag längta till våren 8D |
|
Tramptass Död
Spelas av : Tafs | Död
| Rubrik: Sv: Vår i Numoori tor 23 feb 2012, 11:09 | |
| Vad niceniceniceniiicigt nytt utseende, så vårigt och fint! Bra jobbat sötnosar <3 |
|
Tlalocan Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Sv: Vår i Numoori tor 23 feb 2012, 12:41 | |
| Åh jag som hade sådana vårkänslor i dag då jag var ute och gick med hundarna. Helt underbart att våren börjar göra sig tillkänna även om de var snöoväder här i går :-P |
|
Shikage Vandrare
Spelas av : Nelly
| Rubrik: Sv: Vår i Numoori tor 23 feb 2012, 13:50 | |
| Snöstorm? Snöoväder? Höhö, vi har tio plus här just nu xD
Designen är jättesnygg förresten :) Gillar verkligen bakgrunden ^^ |
|
Demethra
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: Vår i Numoori fre 24 feb 2012, 18:36 | |
| 10 plus??!!?? De kan vi bara drömma om.. minst en meter snö här på värsta nordpolen (Finland för att vara mer exakt) men vi har faktiskt bara -5 till -15 här nu.. inte -30... cooolltt |
|
Terock
Spelas av : Nattiz
| Rubrik: Ett förslag att fokusera på ;) sön 04 mar 2012, 19:55 | |
| Först vill jag bara säga att det nya temat här är helt underbart :D. Men jag har även ett litet förslag, kan man på något sätt anpassa numoori så att det fungerar lättare på tex iphones? Eller kan man skapa en app med numoori?? För det skulle vara jätteroligt att ta med sig numoori vart man än går :D |
|
Murderotic
Spelas av : Mikkis
| Rubrik: Sv: Vår i Numoori sön 04 mar 2012, 20:12 | |
| hm, hur gör man en egen app? D: |
|
Terock
Spelas av : Nattiz
| Rubrik: App ... sön 04 mar 2012, 22:07 | |
| Ehh... Hehe ingen aning xD men det hade varit roligt om någon visste ;) |
|
Jaro Utvandrad
Spelas av : Merran | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Vår i Numoori ons 04 apr 2012, 23:38 | |
| Jag gick mot strömmen och röstade på "Annat" ^^ Tänkte att det kanske var dags för en liten rensning bland karaktärer på sidan. Typ användare som inte loggat in alls eller inte på vääääääldigt länge osv... Jag är väl dock mest ute efter en episk händelse i Numooris berättelse, likt de som vart innan; Sjukdomen och Stormen x) |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Vår i Numoori | |
| |
|
| Vår i Numoori | |
|