Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 118 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 118 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Söker roll & relationer! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Söker roll & relationer! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Söker roll & relationer!

Gå ner 
+2
Fatima
Xhiena
6 posters
FörfattareMeddelande
Xhiena
Xhiena 

Spelas av : Chailai | Ej startat konto

InläggRubrik: Söker roll & relationer!    ons 15 aug 2012, 21:56

Hey!

Nu tänkte jag på riktigt försöka bli aktiv här, och har skapat två nya karaktärer för att kunna peppas lite genom det. x) Har även en tredje jag hade tänkt försöka starta upp om nu jag kommer igång med de här två damerna. c:
Kanske inte är nödvändigt att presentera mig själv, eller? o: Kan skriva lite kort, i alla fall. Mitt namn är Elin, är en snart 15 år gammal Muppsalabo och ska precis (imorgon, actually) börja nian. Avgudar det tyska neue deutsche härte bandet Rammstein och några andra tyska band - så som Megaherz och Oomph. Har spelat wow sen jag var 11 år och fick ett eget konto av far min när jag fyllde 13, och planerar att börja på riktigt nu när MoP släpps snart. x) Började mer eller mindre rolla på djur.nu och presenterades sedan för Eurora där jag höll mig fram tills -09 tror jag att det var, när den dog. Efter det hoppade jag över till Ezeroth där jag var kvar riktigt länge. Sen dog jinity, och efter ca 5 månaders uppehåll hittade jag Obscuritas. Nu när den mer eller mindre dött, tänkte jag försöka bli aktiv på Numoori. c:
Ähäh. Fail. Där var iaf lite om mig eftersom jag inte tror att jag känner någon här sen förut (?) o:

TILL KARAKTÄRERNA.

Har ju Sephera och Xhiena som jag söker roll och relationer till båda två! c:
Kortfattat är Sephera en förut misshandlad liten tönt som jämt och ständigt gömmer sitt rätta jag bakom en mask. Hon är inte pratglad och jäkligt asocial. När man väl lär känna henne är hon riktigt annorlunda från det. x) Men det är ju det. Hur lär man känna någon som helst vandrar runt för sig själv och pratar väldigt sällan? x)

Xhiena är en ren lawarvarg, enda överlevaren i kullen på 4 valpar. Är inte direkt öppen, men är väldigt vänlig och respektfull en. Skulle aldrig svika en vän, ledare eller någon som står henne nära. Har dock väldigt svårt för att förlåta andra. Mer finns att läsa om dem på deras presentationer.

Söker alla möjliga relationer till båda två. c:
Så om det finns någon där ute som har lust att ta ett roll är det bara att svara här i tråden eller skicka ett pm ^^
Ska försöka vara så aktiv jag kan nu när skolan börjar.
Fatima
Fatima 
Död 

Spelas av : Mikkis | Död

InläggRubrik: Sv: Söker roll & relationer!    ons 15 aug 2012, 22:12

Jag ställer mer än gärna upp och rollar med dig, eller knyter en relation med någon utav mina karaktärer :> Mer om vad det skulle kunna bli kan vi ta sen då jag måste pysa snart. Städningen kallar på mig ~
men jag har Murderotic, Damon, Fatima, Demetrius, Morrow, Medusa och Echo! Keiron är även en karaktär som snart kommer att skapas :>
Shiva
Shiva 

Spelas av : Emmsa

InläggRubrik: Sv: Söker roll & relationer!    tor 16 aug 2012, 09:52

Jag vill rolla! *vifta desperat med händerna* xD

Nej, men jag skulle gärna kunna tänka mig att ta ett roll med dig, jag har en del karaktärer som behöver träffa lite andra vargar, så jag ställer gärna upp ifall jag har någon som låter intressant (:

Locura - Sinnessjuk giftvarg
Kaiito - Vilsen ungvarg
Xhie - Godhjärtad halvninja
Aamon - Halvond, ledare över flocken Andheraa
Tannin - Vrenvalp, tillhörande flocken Treontha

Har även Angelus och Shiva som har fulla tidslinjer och Taranis som är pausad i nuläget, men om någon av dessa verkar intressanta går det säkert att lösa på något sätt (:
Xhiena
Xhiena 

InläggRubrik: Sv: Söker roll & relationer!    tor 16 aug 2012, 19:10

Fatima: Skulle vara jättekul att rolla mot någon av dina karaktärer! c: Du får nog ta och välja vem av dina du tar, för det kommer nog ta 5000 år för mig att bestämma, eheh x)

Shiva: Tycker alla dina karaktärer låter intressanta, jag! C: Skulle gärna ta ett roll mellan Xhiena och Xhie/Kaiito c: Eller kanske Aamon/Locura? ^^ Du får ta och välja själv vem du har mest lust att ta ett roll med Seph/X :3
Shiva
Shiva 

InläggRubrik: Sv: Söker roll & relationer!    fre 17 aug 2012, 10:04

Mjaa, det spelar ingen större roll för mig egentligen ^^ Så om jag väljer en av mina karaktärer kan du välja en av dina 8D

Locura skulle det ju definitivt bli mest action med, men jag vet inte riktigt... Det är faktiskt så att Xhie behöver träffa en del folk, så ifall det går bra låter jag henne gärna möta någon av dina två donnor. Sedan spelar det ingen större roll vem, alla personligheter är bra för henne att möta, så det är din sak att välja (:

Och sen!
Om du vill så kan vi ju förbestämma en relation, alltså hur de två ska se på varandra osv. Vissa gillar att göra det, hihi! Själv är jag inte så himla mycket för det, tycker det är naturligare att rolla fram, men ifall du söker en bästa vän, vän eller liknande till någon av dina vargar skulle nog Xhie passa bra ;D
Men detta är dock endast ifall vi ska förutbestämma en relation, annars får vi se hur det går med det hela!
Bushi
Bushi 

Spelas av : Bubbah

InläggRubrik: Sv: Söker roll & relationer!    fre 17 aug 2012, 10:54

Mina små kära wölfar behöver också träffa folk! : D

Thzuki: Lite förutsägbar inferotik, beta/ledare över TBB
Bushi: Lättroad valp med hett humör, dotter till Thzu
Caligato: Lugn och cool varhanne. Son av Thzuki(snart död dock <'3)
Chargie: En stillsam och retfull hanne som bara vandrar om nätterna.
Har lysande ögon~
Yoru: Godhjärtad ninja
Ayira: Yorus kära dotter, blind och sargad Dx
Tosca: Kall och slug varginna av TDN

... Suger på att förklara mina vargar .__.
Xhiena
Xhiena 

InläggRubrik: Sv: Söker roll & relationer!    lör 18 aug 2012, 14:39

Shiva: Yes! C: Låter bra de där ^^ Vet inte riktigt vem av mina jag ska ta än, dock.. xD Jag har ju en bild som är klar för användning + personlighet och historia som är bestämt till en ny karaktär, som jag skrev i början på inlägget. Kommer vara en liten vit kille som kommer vara motsatsen till Sephera, som är lite spec till personligheten x)
Vet inte om Xhie hellre möter något psyko som Seph, en lite reserverad men ändå lite vänlig X eller en liten fredsmäklare som Bane? C;
Kommer skapa honom idag i alla fall ^^ Om inte Xhie och han möts, så tror jag att jag tar Xhiena :3

Bushi: Åhå, va najs! :3
Tja.. Sephera behöver ju nog lugnt förstå att det finns godhet i världen - eftersom hon hittills bara fått uppleva massa skit. Både blivit misshandlad och sviken, så yeah, hon är rätt söndertrasad på sätt och vis x) Så Yoru skulle det nog vara lite bra för henne att träffa, eller kanske Ayira? c:
Shiva
Shiva 

InläggRubrik: Sv: Söker roll & relationer!    mån 20 aug 2012, 10:08

Jag tycker att Xhie kan få träffa din snälla pojke som du pratade om :3 Hon har fått nog av mystiska vargar som hon inte riktigt vet vad hon ska tro om. Hon är själv så godhjärtad så det finns inte, tycker synd om henne då hon möter andra som inte är det. Hon bli nästan helt förstörd eftersom att hon tror så starkt på att det finns godhet i allt levande så... Det är nästan sorgligt D;

Men i alla fall, hon träffar gärna din pölk 8D vem ska skapa, och var ska det utspelas? Xhie är i alla fall just nu vid Ken-Yak ;D
Ayira
Ayira 

Spelas av : Bubbah

InläggRubrik: Sv: Söker roll & relationer!    tis 21 aug 2012, 09:33

Yoru tror jag blir helt perfekt! Med tanke på hur sargad och förstörd Ria kommer att vara ett tag så ^^
Elorthad
Elorthad 
Död 

Spelas av : Merran | Död

InläggRubrik: Sv: Söker roll & relationer!    tor 23 aug 2012, 11:29

Jag har inte plats för nåt mer roll... Men jag bara måååste få säga att Sephera verkar vara en otroligt intressant karaktär! :3
Skulle väldigt gärna vilja ta ett roll mellan henne och Elorthad sen när jag har plats ^^'

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: Söker roll & relationer!    

Söker roll & relationer!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Söker roll och relationer
» Söker roll och relationer
» Söker roll och relationer!
» Söker roll och relationer...
» Ivy söker roll och relationer!
Hoppa till annat forum: