Pågående Event
Senaste ämnen
» Den som frågar [Öppet]
Idag på 21:14 av Umbriel

» FRYS! (P)
Idag på 21:01 av Tora

» Förlåt mig syster (P)
Idag på 20:51 av Tora

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
Idag på 19:39 av Sigrid

» Spådomskonstens under [Öppet]
Idag på 18:55 av Ymir

» Nämen oj! [P]
Idag på 14:34 av Ghoul

» [LKF] Kristallklart
Idag på 10:13 av Rani

» Farornas Fästning [Ymir]
Igår på 23:11 av Ymir

» Jag är som bäst när jag mår som värst [Sigge]
Igår på 22:44 av Sigrid

Vem är online
Totalt 14 användare online :: 4 registrerade, 0 dolda och 10 gäster.

Sigrid, Tora, Umbriel, Ymir


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Leale ♥ Damon Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Leale ♥ Damon Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Leale ♥ Damon

Gå ner 
+3
Demethra
Wami
Pheobe
7 posters
FörfattareMeddelande
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Leale ♥ Damon    mån 23 jul 2012, 00:40

NEJ MEN TJENA!

Som ni vet så har ju Leale och Damon varit två kaniner när det kommer till valpar. De har spårat ur och mer än hälften av dem är döda, försvunna eller inaktiva.
Har inte pratat helt med Mikkis ännu så.. eh. Let's chock her!!! >:D

Nej men. Leale är psykiskt.. instabil atm och inte så mycket mer levande än död. Men jag är i alla fall lite sugen på att skaffa en sista kull innan deras kärlek fortsätter i himlen. Så, det jag tänkte göra helt enkelt är en intressekoll..
Jag vet som sagt inte vad Mikkis säger om detta, eftersom vi endast pratat lättsamt om det under tiden vi smågråtit till deras otroligt söta kärleksroll (som ni kan läsa här, om ni orkar --> https://numoori.swedishforum.net/t1619-dags-att-fa-sluta-mina-dagar-damon-zoid (lyssna även på den här låten samtidigt --> ht tp:/ /w ww.you tube.com/ watch?v=jVbkz_3lO3c /mellanslag i länken)).

MEN! Jag säger i alla fall STOPP till mer än 3 valpar. Jag tänker ställa krav på er.. moahhaha! Jag vill ha duktigt aktiva rollspelare! Inget mer 'jag är inte tillräckligt aktiv så jag dödar/adopterar bort honom/henne'.
Jag menar, jag har själv sett hur Iwa, Thalia, Kira, Esme, Exane, Elite, Tacita och Alexis försvunnit från oss utan att jag kunnat göra någonting..


Så.. ni får väldigt gärna skriva om ni är intresserade, men ha i åtanken att det kanske inte blir av överhvudtaget och att.. eh.. ni måste kunna vara aktiva! >:3


Baiii så länge!!<3
// Spraliish/Leale
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    mån 23 jul 2012, 00:52

Jag är jätteintresserad! Har alltid varit. Leale och Damon är två favoriter bland alla karaktärer. (Har rett många favoriter. *ehum* (A)) Men de är verkligen ett jättefint par och jag har alltid drömt om en valp efter de. Förmodligen kommer jag väl inte få chansen. Men är JÄTTEintresserad och har alltid varit. Och jag skulle hålla valpen aktiv. Verkligen.
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    mån 23 jul 2012, 01:58

Åh vad glad jag blir över att det finns intresse! Det gör mig verkligen lycklig! :D <3
Men som sagt, jag måste verkligen prata med Mikkis.. känns lite fult att utnyttja hennes hane när hon inte ens vet om det. Lol.
Men vi har som sagt pratat om det väldigt lätt tidigare, så jag hoppas verkligen att hon vill :3
Demethra
Demethra 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    mån 23 jul 2012, 08:49

Jag läste delar av rollet du länkat till,
så fint. :') Det är det enda jag kan
uttrycka det som. Fint och stillsamt.

Det skulle vara väldigt kul att spela en valp,
jag gillar Damon och borde verkligen komma ur
en karaktärs-koma som innebär att jag -jo- rollar.
Men att jag står still med själva karaktärerna,
skulle vara kul att spela en ny fräsh sommarvind
i form av en valp. Yipiyey.
León
León 
Död 

Spelas av : Marie | Död


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    mån 23 jul 2012, 12:06

Jag är faktist också intresserad. Då Leale är död kommer man aldrig väl få denna chans igen! Sååå.. jag är självklart intresserad. Fast måste tänka över det hela om jag har tid för en valp till såklart. Vet hur jobbigt det är då ens valpar bara dör och blir inaktiva. ;c
Men jag anmäler mig intresserad ändå.. ^^
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    mån 23 jul 2012, 16:13

Omg............ Vet inte vad jag ska säga. HAHA, blir chockad. Leale bara våldtar Damon hela tiden känns det som. Men ja, jag går med på max 3. Inte flera.
Men sen finns det tidigare valpar man eventuellt kommer kunna adoptera, från deras förra kullar:
Exane, Elite och Zachary.
Det finns bilder till dem som jag kan lägga upp om någon är intresserad.

Mer kan jag inte säga just nu... XD
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    mån 23 jul 2012, 16:29

Elite. <3 Jag älskar honom verkligen. <3 Han är så fin. <3
Exane och Zachary med. <3
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    mån 23 jul 2012, 18:52

Hoho, det är nästan så att jag blir lite sugen också! Men måste ta mig samman och låta bli att säga att jag ska ha en, för jag har varken tid eller plats. Har redan två andra valpar på g, och försöker hålla antalet karaktärer nere.

Dessutom har jag ju min älskade Kaiito som jag hade turen att få adoptera för ett tag sedan också 8D

Men kul med lite fler yngel efter dessa två älskare ;D
León
León 
Död 

Spelas av : Marie | Död


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    mån 23 jul 2012, 21:32

Jag skulle nog ta en ny valp i såna fall. Vill som kunna välja egen personlighet och allt, det är alltid lite klurigt att adoptera! Funderat lite idag och tror nog att jag skulle ha tid för en valp men tja om ni tycker jag skulle passa då vill säga. :P
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    mån 23 jul 2012, 23:36

Hahha, Mikkis förlåt! xD
Leale bara tvingar honom hela tiden.. lol. Men seriously. Han får chansen att göra om sitt misstag med Iwa ;) *blink blink*
Men jag är verkligen valpsugen!! :o
Kan komma lite från min total-döda fritid också.. vill.. NEJ.. MÅSTE HA HUND!<3

Men åh. Blir så lycklig i själen. Vaaaalpaaar.
Funderar dock på en sak Mikkis, ska vi bestämma valparna i så fall och så får alla rollspelare fightas om dessa eller ska vi bestämma tre stycken rollare som vi bollar utseende, personlighet, kraft osv?^^
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    tis 24 jul 2012, 00:02

Alla som ansökt än så länge vet jag är bra rollspelare, men dessa valpar får INTE dö inom 1 år. Annars ska vi ha tillbaka dom och adoptera dessa vidare, inget mer med det.
MEN, utseendet vill jag inte ska gå utför, utan följa föräldrarnas teckning så bra det går.

Vi väljer tillsammans ut spelarna, pratar sen ihop oss med dem om eventuella krafter, utseende mm :3
Leale
Leale 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    tis 24 jul 2012, 00:08

Låter bra :D
Jag funderar lite smått på om jag själv ska adoptera en utav dem, eftersom jag vill ha en efterträdare till min fin-fina tik om hon nu går bort inom en närmare framtid..
Fast det kanske är lite fult att göra så? xD
..Äsch.. det borde det ju inte vara.. :'>

Men om jag ska adoptera en så kommer hon nog vara ganska lik Leale.. har svårt att spela hjärtlösa karaktärer, eftersom jag inte riktigt kan sätta mig in i en sådan varelses tänkande x)
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    tis 24 jul 2012, 00:10

Ja, och om nu Leale dör kommer han kunna se på den dottern på ett helt annat sätt, än hur han såg på sina egna förr. denna kull kommer att få en mer ansträngande far
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    tis 24 jul 2012, 00:12

Åh så bra :'D
*klappar mongo-lyckligt i händer*

Men jag håller gärna den här tråden öppen åtminstone en vecka till så alla små intresserade stackare kan få en chans. :)
Men annars så litar jag på dig Mikkis att du kan välja ut bra rollare :]
Damon
Damon 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    tis 24 jul 2012, 00:18

haha ja :3 kan rita/fylla i linearts på typ utseende förslag och du kan göra likadant?
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    tis 24 jul 2012, 00:44

Det gör jag gärna, men då får det bli manipulerade vuxenbilder.. linearts är inte direkt min grej x)
León
León 
Död 

Spelas av : Marie | Död


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    ons 25 jul 2012, 20:38

Tyvärr så håller jag på med en annan varg så måste nog säga upp mitt intresse. :/
Demethra
Demethra 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: Leale ♥ Damon    tor 26 jul 2012, 10:53

jag är ganska väldigt säker att jag skulle kunna ta en valp.
Det enda jag är livrädd för är att karaktären och jag inte ska "passa ihop" men det är ju sjukt att säga. Jag får fixa den så ATT vi gör det. uahaha ;)
Nemen jag tror det ska gå bra. Jag är intresserad av att ta en ny liten valp :3
 
Leale ♥ Damon
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» AMAYA | descendant of Leale
» Nytt blod (Cerulean, Damon)
» Dags att få sluta mina dagar. [Damon & Zoid]
Hoppa till annat forum: