Pågående Event
Senaste ämnen
» Hoppsan [Nuksimvalpar]
Igår på 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 11 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 11 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Andheraa förändras och söker nya medlemmar - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Andheraa förändras och söker nya medlemmar - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Andheraa förändras och söker nya medlemmar

Gå ner 
+12
Meilyr
Thrar
Zayev
Midas
Hielo
Renn
Shikage
Rosie
Eqii
Rain
Lainadan
Aamon
16 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
León
León 
Död 

Spelas av : Marie | Död


InläggRubrik: Sv: Andheraa förändras och söker nya medlemmar    ons 25 jul 2012, 21:11

Thihi, liten och liten. C;
Jao, det går bra för mig, han är där runt omkring han med. Har redan ett roll jag ska försöka hinna skapa, så om du inte är helt emot det skulle du gärna få starta? Kommer sen inte kunna svara från imorgon till söndag då jag ska vara borta och inte har tillgång till dator, tänkte bara säga. :)
Aamon
Aamon 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Andheraa förändras och söker nya medlemmar    ons 25 jul 2012, 21:24

Har skapat nu, blev i Ken-Yak. Du lär se tråden (:
Eqii
Eqii 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: Andheraa förändras och söker nya medlemmar    sön 29 jul 2012, 11:01

Nelly & Emma!
Hon får bli kidnappad, det var ju så det var menat, inte att hon lämnar sin älskade farsa .. D': Hon skulle aldrig vilja lämna honom då han är den enda i hans liv, förutom brodern och ev syrran .. x3
Aamon
Aamon 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Andheraa förändras och söker nya medlemmar    mån 30 jul 2012, 19:24

Haha! 8'D *känner mig evil*

Men då måste jag ju få fråga dig, Eqii, när det är tänkt att valparna deras ska födas? Jag kräver inget datum, men en ungefärlig tidpunkt ;D
Eftersom att jag inte kan säga hur länge denna flock kommer att vara kvar kan det vara bra för mig att veta när jag kan räkna med Chiqii som medlem (hoppas jag minns namnet rätt xD). För det hela beroende på hur många som nu väljer att gå med eftersom att man måste uppfylla viss krav, där ibland ett x antal medlemmar, för att få ha kvar en flock.
Putredine
Putredine 
Utvandrad 

Spelas av : Bönan | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Andheraa förändras och söker nya medlemmar    mån 30 jul 2012, 23:06

Emma the evil one! >:-D Här under sommaren hade jag och Nelly bestämt, så det blir väl nu här under dom tre sista veckorna. (:
Aamon
Aamon 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Andheraa förändras och söker nya medlemmar    tis 31 jul 2012, 00:00

Ja, nå men då! 8D

Hehe, men då vet jag och så länge borde jag väl kunna hålla ut och förhoppningsvis också behålla flocken! ;D
Demetrius
Demetrius 
Vampyr 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Andheraa förändras och söker nya medlemmar    tis 31 jul 2012, 00:42

GAAAH eftersom jag döda min vill jag ha in en annan ii flocken!
Aamon
Aamon 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Andheraa förändras och söker nya medlemmar    tis 31 jul 2012, 06:13

hihi, Mikkis 8D Du är alltid välkommen så det borde vi ju kunna lösa på ett eller annat sätt! 8D
Aamon
Aamon 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Andheraa förändras och söker nya medlemmar    fre 31 aug 2012, 21:47

Uppdaterar lite här för er som är intresserade eller fortfarande funderar, och även för er som vill gå med eller bara vill läsa ;D

Gällande fiender osv.
Det kommer att råda ett fiendeskap mellan Andheraa och Treontha. Detta ska i grund och botten ha börjat med att Aamon mötte Medusa (innan hon gick med i Treontha), och sedan eskalerat av anledningar som är okända och som ingen minns typ 8D Som det ser ut just nu är det ett svagt ogillande mellan flockarna, men inom en snar framtid kommer Aamon att möta Murder/Medusa och få reda på alla vrener som finns i flocken just nu! Och eftersom att lawarer inte gillar vrener så kommer det att öka på ogillandet ännu mera, så man kan säga att de är fiender, mer eller mindre. Som sagt, det hela blir en stor grej av en liten grej ;D

Allianser och likande.
Eventuellt kommer de att ha en slags allians med någon av den "mindre" flockarna, endast för att det alltid kan vara bra att ha bundsförvanter. Detta är dock ännu inte klart, måste diskutera och fixa lite först. Men det är på gång, gott folk. Och jag har en plan, hihi! 8D
Sedan har jag tänkt att Andheraa även kan beblanda sig lite med vampyrerna. Kanske de inte har solenergi för att hålla borta dessa blodtörstiga fiender, men vampyrerna gillar inte Treontha och Andheraa gillar inte Treontha... Så varför inte? Någon gång borde de stöta på varandra och kanske skaffa sig en liten uppgörelse av något slag. Kanske inte alla vampyrer, men en eller två. Det bådar för något som kan bli mycket intressant i slutändan, men än så länge är det inte klart hur detta kommer att se ut eller slut. Det får vi helt enkelt se!

Ifall det nu är någon mer som känner att detta känns bra är Aamon öppen för rollspel! Kom igen nu folket, detta kommer att bli stort! :'D
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Andheraa förändras och söker nya medlemmar    fre 31 aug 2012, 22:02

haha ååhåå fett med awesomenesssss :33

Som sagt, jag har en karaktär i huvudet, eller snarare två, men kommer bara skapa en av dem och i såna fall vill jag att hon/han hamnar i denna flocken 8D

Sen det där med vampyrerna vore awesome ;> Ingen flock eller individ har ju direkt utnyttjat deras krafter så som dom egentligen borde kunna. Men då måste man komma ihåg att vampyrer är kräsna och opålitliga, så man får va lite på sin vakt :3
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Andheraa förändras och söker nya medlemmar    fre 31 aug 2012, 22:06

Astufft på många plan 8D
Aamon
Aamon 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: Andheraa förändras och söker nya medlemmar    ons 05 sep 2012, 18:33

Mjooo, funderar över vad Aamon skulle ha för knep så att han skulle kunna utnyttja vampyrerna på något vis, men det kommer säkerligen att gå braaa. Om inte annat kan han säkerligen manipulera min egna lilla Locura så att hon gör ett och annat som han ber om 8D hon är ju väldigt angelägen om att ta död på Murder så om han erbjuder det gör hon nog vad som helst han ber om i gentjänst... hihi!
 
Andheraa förändras och söker nya medlemmar
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Söker familjerelationer
» Söker en väg in~!
» Söker....
» Söker en...
» Söker... ...
Hoppa till annat forum: