| Relationer komsi komsi! | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Nevayah Död
Spelas av : Nish | Död
| Rubrik: Relationer komsi komsi! fre 22 jul 2011, 23:23 | |
| Hihi, det var länge sedan jag skaffade lite relationer till mina karrisar, så man kanske ska se om någon vill lära känna mina små älsklingar? 8D
Nevayah - Vuxen/äldre hona. Flocklös. Stel och lätt avvisande. Men väldigt vis och är duktig på att svara på frågor, trots det att hon knappt öppnar munnen. Söker främst kontakter och vänner till henne lite överallt ifrån. Hon bryr sig inte vilken lock man tillhör, bara inte ens högsta prioritering är att slita henne i småbitar xD
Nisha - Vuxen Hona. TBB Humoristisk och skämtsam, lätt att prata med och ofta underhållande att spendera några timmar med. Om hon inte försöker döda en bara.. Då har man problem. Grova sådana. Söker offer som hon kan tortera lite, eller bara leka med. Hon vill sparka skiten ur Quare, men får inte pga vapenvila/fred mellan flockarna. Andra goda flockar tvekar hon inte att mobba, medans uppenbart onda individer får en chans att visa sig värdiga.
Wami - Valp hona. TBB Nyfiken och inte alls lika blodtörstig som sin mor. Leker gärna med valpar i hennes egen ålder oavsett flock. Hon ser bara till att inte fråga. Det man inte vet, far man inte illa av, eller hur? Har samma humor som Nisha, och är mer neutral än ond. Söker allt möjligt. Möjligheterna är bara begränsade till fantasin ;D |
|
tonbo
Spelas av : Matuski
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! fre 22 jul 2011, 23:32 | |
| tonton skulle gärna lära känna någon, typ nev kunde jag tänka mig att han skulle kunna gilla? och sari vill ha en relation med nish förstås. :D |
|
Nevayah Död
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! fre 22 jul 2011, 23:45 | |
| Det är väll bara att rolla fram något ^^
Och hur ser Nisha/Sari relationen ut då? ;P de kanske kan vara lite närmare vänner? 8D |
|
tonbo
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! fre 22 jul 2011, 23:51 | |
| ja, det skulle jag kunna tänka mig att de kunde passa som :D men , skall vi köra ett nev/ton roll nån gång? sticker ju på måndag på läger och kommer inte hem förrän därpåföljande måndag, menmen :D |
|
Shetan Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! lör 23 jul 2011, 00:06 | |
| Shetan söker relationer. :3 Han är lite väck för tillfället. xD Men han kommer väl bli vetig någon gång. xD |
|
Ayame
Spelas av : Tatchit
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! lör 23 jul 2011, 00:10 | |
| Wehhelll.... Antar att Ayame kanske skulle kunna träffa någon ? :3 Tror hon skulle tillhöra dedär bevingade vargarna (typ Liams flock eller så heh) och hon är liksom lite fundersam, bestämd men ändå mjuk, lite sådär lömsk så man vet inte vart man har henne... Eh hon är lite speciell helt enkelt :3
Så om nån utav dem vill träffa henne ? ^^, Hon är ju ny så hon behöver väl både vänner och fiender.. |
|
Hinata Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! lör 23 jul 2011, 00:13 | |
| Och Laya vill såklart möta Wami igen. :D Hon ska bara komma tillbaka från sin upptäcksfärd först. xD |
|
Ume Död
Spelas av : Marjo | Död
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! lör 23 jul 2011, 01:32 | |
| Alltså.. vi har ju Ume... xD då ska vi se om jag kan få till något seriöst här...
Ume är en enorm, rund hårboll som är rätt trevlig..
usch nej, det går inte xD har inte hunnit skriva hans press ännu, men då jag är klar med honom träffar han gärna någon utav dina karaktärer :) |
|
Nevayah Död
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! lör 23 jul 2011, 11:07 | |
| Sari: Låter bra ^^ vill du ha äran att skapa? jag sticker tiiidigt tisdag morgon, så jag har inte heller så jätte mycket tid XD
Shetan: Nisha leka lite med? xD mohahahahaha!
Ayame: skulle nästan vilja se hennes ansikte när hon inser att nevvie vet preciiiis vart hon har henne. Mind powers FTW! x)
Hinata: JAAAAA! 8D
Ume: jag misstänker att du menar någon av mina snälla karaktärer xD (wami och nevvie) nisha kommer nog bara försöka jaga stackarn ut ur ennes skog xD
|
|
Ume Död
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! lör 23 jul 2011, 13:33 | |
| Höhö, tja, snälla och snälla... xD för mig spelar det nog ingen roll... men om du känner för en snäll-relation, så C: |
|
Nevayah Död
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! lör 23 jul 2011, 14:20 | |
| jag menade mest att nisha skulle bara försöka plåga själen ur Ume, trots att han är stor och stark xD hon skulle se hans storlek som en utmaningen och anfalla innan han ens hunnit se henne >8D
Ume kanske vill träffa lilla Wami? hon kan roa sig med att brottas med hans tass xD |
|
Ume Död
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! lör 23 jul 2011, 14:50 | |
| jag misstänkte nästan något sånt >:D höhö, men visst! c: skapar du eller jag, och.. vart? c: |
|
Nevayah Död
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! lör 23 jul 2011, 15:00 | |
| du får gärna ha äran att skapa på nästan vilken plats som helst bara det inte är allerless för långt ifrån Kaiwood ;D slätten är ganska optimal <3 |
|
Ume Död
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! lör 23 jul 2011, 15:01 | |
| hähä, okej xD jag länkar här då det är skapat sen, då c: |
|
tonbo
| Rubrik: Sv: Relationer komsi komsi! lör 23 jul 2011, 15:21 | |
| skapa ett roll med sari, eller med ton menar du? |
|
Nevayah Död