Pågående Event
Senaste ämnen
» Sökandet efter den bästa stenen (P)
Idag på 19:20 av Tolir

» Förlåt mig syster (P)
Idag på 16:46 av Sigrid

» Den som frågar [Öppet]
Idag på 15:32 av Aegir

» Fånga sina drömmar [P]
Idag på 15:27 av Sleazoid

» Jag är som bäst när jag mår som värst [Sigge]
Idag på 12:34 av Sigrid

» Farornas Fästning [Ymir]
Idag på 12:19 av Aegir

» [LKF] Kristallklart
Idag på 12:00 av Rani

» Koko i knoppen (P)
Idag på 11:35 av Quarian

» Lekmoster [P]
Idag på 11:23 av Mackie

Vem är online
Totalt 13 användare online :: 3 registrerade, 0 dolda och 10 gäster. :: 1 Bot

Io, Tahavo-Ivar, Zahari


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
>>>Renn<<< Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
>>>Renn<<< Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 >>>Renn<<<

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Renn
Renn 
 

Spelas av : WeeWee


InläggRubrik: >>>Renn<<<    mån 28 maj 2012, 13:26

>>>Renn<<< Renn_by_loppan1_d53czfw-fullview.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7ImhlaWdodCI6Ijw9NDg2IiwicGF0aCI6IlwvZlwvNzNiMGY5YjMtZGYzMi00ZjQ5LThlZjgtN2MwYTkxZDIyOGNlXC9kNTNjemZ3LWI1NDJjYjQ3LTIzODItNDY3Yi1iZWIwLWI5NTRiMWYwNjA5YS5wbmciLCJ3aWR0aCI6Ijw9OTAwIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmltYWdlLm9wZXJhdGlvbnMiXX0

Personlighet:
Renn har endast en uppgift i livet, och för att uppfylla detta har hon glömt bort sig själv. Hon agerar helt enkelt enligt situationen för att kunna använda sig av de andra på bästa sätt. Visar det sig att hon finner en användbar person tar hon väl tillvara på denna. Det kan nästan verka som att hon bryr sig om denne, till och med är snäll. Sådant är ej fallet. "Vänligheten" hon visar finns endast där för att hon ska kunna försäkra sig om att den andra vargen följer hennes planer. Hon kan gå med i en flock, vara underlägsen men allt är endast för att uppfylla hennes planer. Om det behövs kan hon snabbt ändra planerna eller avbryta dem för tillfället, allt hon gör är väl genomtänkt.

Krafter:
Renn saknar magi, precis som alla andra från hennes födelseflock. Istället har de under åren utvecklat bärsärkargång. En mycket aggressiv kraft. Genom att stänga ner tankarna pumpas blodet in i musklerna och gör vargen flera gånger starkare än innan. Detta är ett mycket effektivt sätt att dräpa någon i krig, men även ett perfekt sätt att ta sitt eget liv. På grund av att blodet ändrar flöde så blir varje öppet sår till en blodläcka. Då tankarna är bortkopplade känner vargen inte smärtan som uppstår när skinnet slits upp och blodet börjar rinna. När vargen väl har kommit in i bärsärken återvänder den inte förns dess krafter tar slut.

Trivia:
- Som enda tik i sin årskull (7 kullbröder, 5 halvbröder och 4 flockbröder) fick Renn aldrig vara med på stridsträningarna, utan istället blev hon lärd i språk. Därför talar hon nimorian och nordspråk flytande, samt har goda kunskaper i både rävspråk och cazari samt grundkunkap i sanglingua.
- Det sägs att de röda stänken i pälsen på de vargar från hennes flock blir större för varje liv de tar. Detta är inte helt sant, då det breder ut sig ju äldre de blir. Renn är född helt gul.
- De tre röda sträcken i ansiktet har hon bara på vänster sida.


Senast ändrad av Renn den sön 02 sep 2012, 14:15, ändrad totalt 1 gång
Renn
Renn 
 

Spelas av : WeeWee


InläggRubrik: Sv: >>>Renn<<<    sön 02 sep 2012, 14:12

Jag ska försöka rita å ladda upp bilder för varje roll jag gör~ *vatten över huvudet*

>>>Renn<<< 2dv06s2
Razek "Du får väl testa mig!"
Renn "Du kommer inte bara slösa min tid?"

>>>Renn<<< Iyzy9k
Renn som valp, helt utan rött.
 
>>>Renn<<<
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» I feel you all[RENN]
» Your blood tastes like heaven [Renn]
Hoppa till annat forum: