Senaste ämnen | » Om ni är mina stjärnor, är jag er himmeltis 19 nov 2024, 12:08 av Nunam» Ett dumt beslut [Tolir]mån 18 nov 2024, 23:41 av Tolir» Spådomskonstens under [Öppet]mån 18 nov 2024, 23:21 av Tolir» Med hela världen mot sig [Astrid]mån 18 nov 2024, 20:17 av Astrid» Nya horisontermån 18 nov 2024, 20:01 av Nunam» Tänderna biter ihop [Tora]mån 18 nov 2024, 18:50 av Tora» Låt mig glömma det jag saknar mest [Ezekiel]mån 18 nov 2024, 15:11 av Vasilisa » Rackartyg [Asta]tor 14 nov 2024, 21:03 av Tora» Döden är det sannaste vi vet [Radagast]tor 14 nov 2024, 19:27 av Radagast |
Vem är online | Totalt 138 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 138 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Resa till Risland | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Azazel Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Resa till Risland tor 29 mar 2012, 20:50 | |
| Hej folks!
Känns lite onödigt att skriva här, men då chatten är i konstant rörelse känns det vettigare att lägga en tråd där alla kan se, även om de inte ser förrän om några dagar.
Jag åker på Lördag (den 31 Mars) till Kina för att hälsa på mina föräldrar, och kommer vara där i två veckor. Jag tar med mig datorn (laptop ftw) och där kommer finnas internet, men då jag kommer ha fullt upp med annat så kommer jag bli aningen inaktiv dessa veckor, antar jag. Jag kan inte säga fullt ut än, då jag inte är i Kina ännu C;
Menmen! Er jag rollar med är detta mest aktuellt för. Jag ska försöka svara, men kan inte garantera ett svar. Nu vet ni att det inte är för att jag glömt er eller så, utan jag är bara i Risland och umgås med kineser C;
Ha en glad påsk! |
| Fallulah Död
Spelas av : Eve | Död
| Rubrik: Sv: Resa till Risland tor 29 mar 2012, 20:52 | |
| Jag hoppar ner i din resväska, MoonPhanter. Så om den rör sig lite är det bara jag som letar efter en bekvämare ställning. <3 |
| Eqii Död
Spelas av : Bönan | Död
| Rubrik: Sv: Resa till Risland tor 29 mar 2012, 20:57 | |
| Ha det så bra hos dina föräldrar MP, kommer sakna dig .. :'( |
| Terock
Spelas av : Nattiz
| Rubrik: Sv: Resa till Risland tor 29 mar 2012, 21:05 | |
| Kommer att sakna dig, hälsa alla kineser från mig ;) ^^ |
| Azazel Crew Utvandrad
| Rubrik: Sv: Resa till Risland tor 29 mar 2012, 21:14 | |
| Jag ska hälsa vartenda kines i hela Qingdao!
Alltså, jag kommer ha dator och internet, det nämnde jag väl? Jag kommer spionera på er som vanligt, men kanske svara mindre då jag kommer ha annat att göra. Och så ligger Kina 6 timmar före Sverige, så jag kommer sova när ni är vakna och vara vaken när ni sover C; |
| Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Resa till Risland tor 29 mar 2012, 21:19 | |
| Du får hälsa alla rismänniskor, inklusive dina föräldrar från mig 8D Och säg till din kära moder att jag gärna följer med på Tjejmilen c:
Tycker det är lite roligt att du verkar vara fett populär XD |
| Azazel Crew Utvandrad
| Rubrik: Sv: Resa till Risland tor 29 mar 2012, 21:22 | |
| Jag ska hälsa till min käre moder att du kutar med oss C; |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Resa till Risland | |
| |
| | Resa till Risland | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|