Hej folks!
Det är dags igen!
Jag kommer vara i Kina från den 15e Juni till 1a Juli, ungefär. Tillgång till internet kommer vara tveksam, och under ett par dagar kommer jag troligtvis inte ha tillgång till dator alls. Kina ligger även 6 timmar före Sverige i tid, så jag kommer troligtvis sova en del av den tid då ni andra är vakna och vice versa.
Den senaste tiden har jag varit sjukligt upptagen med universitetet, då jag tar examen nu och sådär, så jag har tyvärr inte haft så jättemycket tid att svara på rollspel eller lägga på Numoori över huvud taget. Jag hoppas på att kunna få iväg några svar nu på resan ner (då jag har ett
antal timmar på flyg, så ska se om jag orkar skriva på flyget, men kan inte skicka förrän jag landat och får internet sen då), och i Kina sen, men jag kan tyvärr inte lova några stordåd. Jag hoppas att ni som väntar på svar har tålamod med mig, det är sällan jag tar så lång tid på mig att svara, så jag hoppas på att komma ikapp snart igen ^^;
Gällande Jägarna så har jag lite planer som jag hoppas på att kunna sparka igång under sommaren nu, så snart som jag har lyckats avsluta lite rollspel och vi kan samla ihop oss lite. Jag hör av mig i skypegruppen, och troligtvis även i flockens OOC-forum sen gällande detta ;)
För de nyfikna så kommer jag troligtvis i stil med tidigare år att lägga upp foton på
mitt deviantART konto under resan, men det blir troligtvis inte varje dag som innan, utan det får bli när jag får möjlighet.
Jag hoppas att ni som drar iväg till sommarträffen nu har en underbar vecka! Och ni som inte är på träffen får ha en superhärlig sommar med vad ni än hittar på! :D
Fridens liljor <3
/MPh