Pågående Event
Senaste ämnen
» [VE20] Musik för himlarna ovan [Öppet]
En bön om hjälp EmptyIgår på 23:03 av Dew

» En sån där dejt [P]
En bön om hjälp EmptyIgår på 22:47 av Dew

» Vålnaden i dina spår [Zaria]
En bön om hjälp EmptyIgår på 21:57 av Lurlei

» Att göra [Öppet]
En bön om hjälp EmptyIgår på 19:30 av Malva

» Äntligen hemma [P]
En bön om hjälp EmptyIgår på 19:05 av Malva

» Frustration
En bön om hjälp Emptytor 14 jan 2021, 19:03 av Assar

» Malva
En bön om hjälp Emptytor 14 jan 2021, 16:05 av Malva

» Allt faller [Maksim]
En bön om hjälp Emptytor 14 jan 2021, 15:51 av Malva

» [VE20] Där ljuset förde oss samman [P]
En bön om hjälp Emptytor 14 jan 2021, 14:51 av Midir

Vem är online
Totalt 4 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 4 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Heads up! Uppdatering av karaktärslistor och titlar
En bön om hjälp Emptytor 10 dec 2020, 15:57 av Yargol

Hej allesammans!

Nu när Numoori äntligen tycks vakna upp lite igen efter årets långa dvala så passar vi i Crew på att se över medlemslistan och alla karaktärer och konton vi har på sidan. Vi har med detta upptäckt att där är väldigt många karaktärer och konton som i dagsläget saknar rätt titel eller någon form av notis om vad som hänt dem, och det gör därför just nu att det ser ut som att flera spelare …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 1
Vinterevent 2020
En bön om hjälp Emptytis 01 dec 2020, 00:29 av Admin

.•¨*•.¸.•¨*•.¸.•¨*•.

Mörker och stjärnklar natt bryts snart av ljus
Och plötsligt nu som förr
Med färger från en dröm
Så ser vi himlen åter dansa

.•¨*•.¸.•¨*•.¸.•¨*•.

Välkommen till vårt officiella vinterevent 2020 som är en direkt callback till norrskenseventet 2014.

Det vi fick bevittna då …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Affiliates

En bön om hjälp

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Blair
#Dissad av Aurinko
Blair

Spelas av : Elsa

En bön om hjälp Empty
InläggRubrik: En bön om hjälp   En bön om hjälp Emptyfre 15 maj 2020, 21:22

"Jag tänker inte låtsas som att det inte är självisk av mig att komma hit och be er om hjälp. Jag vet vad jag har gjort mot Månguden och hans folk. För det förtjänar jag att straffas, och det kommer säkert att komma. Om inte av Gudar så av dödliga. Jag vill bara att ni ska veta- Jag trodde att jag gjorde det för Er. Allt för Er. Det må ha varit fel, men jag kan uppenbarligen inte avgöra vad som är verkligt eller inte."
   "Nåväl. Jag hoppas att ni kan finna något sorts värde i dessa offer. De är till Er, och jag önskar bara en minut av er tid."
  "Snälla, hjälp min bror Molok. Han är- jag vet inte var han är, eller om han är skadad, men snälla. Hjälp honom. För honom på rätt väg igen. Jag vet att han kanske har syndat, att han förtjänar vad han än utsätts för, men- snälla, ta mina offer och hjälp honom."
   "Jag skulle verkligen behöva er hjälp. Det känns som att jag är fördömd, men olyckan träffar bara de runt om mig. Jag- jag förstår varför jag blir straffad, men- snälla, skona mina nära och kära. Jag skulle bara... behöva er hjälp. Komma på rätt spår igen. Jag har varit skev så länge, kanske hela livet, att jag inte vet vad det är. Uppenbarligen, eftersom jag står här i blod."
   "Men jag är verkligen villig att lyssna. Att ändras. Är min syn på världen för skev? Ge mig nya ögon att se med. Är det mitt skinn som inte passar? Ge mig ett nytt att klä mig i. Bara- låt mig inte virra längre. Jag skadar mig själv och andra. Jag erbjuder mig själv, allt jag har. Mina ögon. Mina krafter. Mina- mina vingar. Ta dem. Bara- Snälla. Vägled mig. Hjälp mig att inte fördöma allt jag berör."
   "Snälla, mina Gudar...-"

[Från det här rollspelet.]
Till överst på sidan Gå ner

En bön om hjälp
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
numoori :: ::: IC: N U M O O R I ::: :: Böner-
Hoppa till: