Hej!
Jag vill be om tillstånd att låta Sraosha bli en officiell ängel på Numoori som kan beskydda andra spelares karaktärer! Det var en lite spontan idé som slog mig, och jag förstår om det inte är möjligt. Men jag tror det kunde vara roligt för andra att spela på, och make lite sense IC eftersom Sraosha varit en väldigt godhjärtad och beskyddande karaktär. Jag skulle såklart själv inte spela henne, eller låta henne beskydda mina egna karaktärer, utan det skulle mer vara en grej för andra att spela på.
Jag föreslår att Sraosha i så fall skulle kunna beskydda 1 varg åt gången. Hon skulle vara en god ängel som i nöd kan uppenbara sig som ett ljussken av en mycket lockig, behornad varg , men som oftast kommunicerar med sin röst i skyddlingens huvud. Hon vägleder sin skyddling ibland med svala höstvindar i rätt riktning, och uppfattas lätt som moderlig.
Sraosha skulle förslagsvis kunna ge sin skyddling styrka vid behov så som i strid, och ett ökat försvar mot kyla och is. Hon skulle beskydda och vaka över vargar med goda hjärtan, men söker sig främst till målmedvetna vargar i flocken Isil Anar.
Diskuterar gärna mer om det vore intressant!
Fridens!