Jag skulle vilja ha tillstånd för att låta Guardeiron beskydda Aurora. Har kollat så att det är okej med platser och så, vilket det är!
I nuläget är Aurora fortfarande ung och ganska liten, men vet redan vad hon vill göra med sitt liv: bekämpa ondska. Hon har en stark vilja och är mycket målmedveten. Liksom andra unga vargar har hon sämre drag (ingen är som sagt perfekt), så som småsinthet och en vilja att bestämma mycket, vilket är egenskaper som kommer försvinna med tiden allteftersom hon mognar. Mycket tack vare sin lilla storlek så avskyr hon översittare av alla dess slag.
I och med mötet med både Tavar och zombies (NPC's) så har Aurora goda anledningar till att vilja göra något åt ondska. Mina tankar är att ängeln ser möjligheten att vägleda henne tidigt och befästa de redan starka tankarna om ljuset.
Det här är något jag har funderat på att be om i flera månader (dvs sedan hon startades typ), men jag valde att vänta för att se så att jag kände att det var en värdering som faktiskt skulle passa henne.
Tack på förhand!