Pågående Event
Senaste ämnen
» Hoppsan [Nuksimvalpar]
Igår på 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 13 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 13 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Blossom ♥ Key Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Blossom ♥ Key Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Blossom ♥ Key

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Thzuki
Thzuki 
Utvandrad 

Spelas av : Bubbah | Utvandrad


InläggRubrik: Blossom ♥ Key    tor 10 nov 2011, 10:36

Blossom
Key - ickefreu - jag har glömt att hälsa ordentligt på dig min stora skönhet:
Godafton min kära, min älskade, du som är det käraste och dyraste för mig. Jag har saknat dig så otroligt att mitt hjärta säkerligen har brustit tusen gånger, men var gång har det läkt av en och blott en anlending. Att varenda slag som det slår är för dig, och det är värt att fortsätta kämpa för. Trotts att var sekund utan sig är den mest plågsamma i mitt liv. Hur jag skall överleva en nattssömn utan dig kan jag inte förstå, men vad spelar det för roll, nu har vi varandra här och nu. För stunden. Låt oss insupa dessa ögonblick, för hur smärtsam min frånvaro från sig än är så är en sekund i din närhet nog för att läka alla sår. Du är allt och än mer för mig, hur skall jag ens kunna beskriva detta i ord? (L)

Key
Blossom, min älskade..mitt allt. Om än de ord du yttrar inte enligt dig räcker för att beskriva din kärlek, så värmer de mig med sådan glöd att jag inte tror solen skullekunna mäta sig med dem. För mig är du allt.Du är min luft. Mitt vatten. Min himmel, dag som natt. Du är stjärnorna som gnistrar i mörkret och du är molnen som lugnt passerar ovan himlen.Du är min värld. Anledningen till att jag andas. Anledningen till att det hjärta som befinner sig i min bröstkorg slår. Utan dig törstar jag. Jag kan inte andas. Jag kan inte röra mig.Jag kan inte finna världen vacker. För du ärallt detta förmig. Du är allt detta,och så mycket mer! Jag kan bara här över datorn försöka beskriva din betydelse för mig i ord.. men det räcker inte.Nej, ord är till ingen nytta.Förde kommer inte i närheten av att kunna beskriva min djupa, innerliga och evigt brinnande kärlek för dig~

Blossom
Det du skriver är så vackert att mina ögon tårar av de känslor du skapar inom mig. Utan dig skulle inget spela någon roll för mig, du är min värld, mitt liv och den som jag föralltid skänkt mitt hjärta! Utan dig vid min sida skulle jag vara inget, värdelös. Det är du som ger mig en betydelse, det är för dig som jag fortsatte att gå, du är det som driver mig framåt genom den värld som i den frånvaro är så otroligt grå! Och jag vet att du förstår, för du förstår mig alltid. Det är som min själ är kopplad till din, vi var menta för varandra. Ibland kan det kännas som om det är vår käerlek som driver universum, men det kan också beskrivas som övermäktigt. Vilket som så driver Din Kärlek Mitt Universum. Å min dyra älskade, vad skulle jag ta mig till utan dig?

Key
Du skriver så tydligt att ordinte kan beskriva den kärlek du känner. Men även om de inte kan det, även omdet inte ens är ett ynka smakprov jag får av att läsadem, kännerjag mitt hjärta slå snabbare,starkare. Dina ord fyller mig med glädje och sorg på samma gång. Som om världens allakänslor skulleslå mig, all glädje för att veta att den kärlek som vilar mellan oss inte kan mätas med något annat, och sorg för att vetskapen om att jag mycket snart kommer tvingas lämna dig kommer göra lika ont som aldrig. Det är en smärta likt inget annat att tvingas vara ifrån dig. Men det gör också stunderna då vi åter förenas underbara. Nej, det är så sant, så solklart, att ord eller gester inte kan beskriva våran djupa kärlek. Men det är också skrämmande. För mitt hjärta slår bara för dig. Universum verkar pulsera bara för att våran kärlek gör detsamma. Och det somär mest skrämmande av allt, är att inte veta hur allting skulle se ut utan våran kärlek. Min älskade, utan dig finns jag inte. Utan dig finns inget. Och jag skulle inte vilja att någonting fanns, om inte du gjorde det. Nej, du är allt. För mig. Och utan dig,skulle jag inte vara.
Ijin
Ijin 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: Blossom ♥ Key    tor 10 nov 2011, 11:48

Nej men herre gud, här med XD
Men aja, what's to say? Jag älskar min Ickefreu! x3
Vitani
Vitani 
 

Spelas av : Kyo


InläggRubrik: Sv: Blossom ♥ Key    tis 20 dec 2011, 04:41

Hahahahahaahahaha så underbart att du sparat det XD

tru löööv fer sure
 
Blossom ♥ Key
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Blossom X Hiro
» On my way [Dolor, Weed, Blossom]
» A walk to remember.. [LOL! Blossom <3]
» Pride Deep into the Medulla [Privat!Blossom]
Hoppa till annat forum: