NAMN: Malgelir
BETYDELSE: Glad person
RANG: Flocklös
RÖST https://www.youtube.com/watch?v=d9NF2edxy-MMal levde under sina unga år i en flock långt in i de okända. Han levde under sina yngre dagar som en lycklig valp i en trygg flock och allt var frid och fröjd. Dock var hans mor en tik av låg rang och hans far var inte ens en hane från flocken. Detta var dock inget som den unga valpen tänkte på, han blev snabbt vän med de andra valparna i flocken och framför allt med den två år yngre Eria, dotter till alfaparet. Så länge valparna var små brydde sig de äldre inte men ju äldre blev desto starkare växte sig vänskapsbandet mellan dom. Alfaparet ansåg att Mal inte var av rent blod och därför inget alternativ till deras dotter så de försökte hålla isär dom. Detta gjorde dock bara att Mal och Eria träffades i smyg. Men så en dag hände de som inte fick hända. En flock vargar anföll deras flock och Eria försökte skydda sina mindre syskon. Mal kämpade för flocken men insåg snart att de var ett hopplöst fall och mitt i striden kastade han sig fram till Eria och drog henne med sig därifrån innan även hon gick under. Så lämnade han sitt liv bakom sig med Eria vid sin sida.
RELATIONER●
Mor - Lever du elelr dog du där i gläntan med resten av flocken?
●
Far - Kände dig aldrig...
●
Syskonen - Lever ni eller förlorade ni era liv för flocken?
●
Eria - Du är mitt hjärta, mitt liv. Förlåt för de jag gjorde...
TIDSLINJEAktiv/
Avslutad/
Inaktiv1.
2.
3.
4.
5.
AVSLUTADE ROLLRoll - Vart - Med