Hej vissa minns kanske att jag bah skulle söka konstfack o åka på en liten semester o sen va tillbaka.... för två år sen. Tänkte göra en personlig remix av Promoes Detta har hänt o bah uppdatera er på mitt LAJF:
Kom inte in på konstfack men hade fett kul i Lissabon, gjorde en partatuering med Tova i ngt turistdistrikt o sen nån månad efter att vi kom hem från Portugal så gjorde vi slut :default:
I Lissabon slutade jag med min antipsykotiska (med läkares godkännande) och mådde sen jättejättedåligt o rasade i vikt hela våren. O kunde inte sova. Har fortfarande strul med sömnen faktiskt.
Killen jag hängt med sen 2012 gjorde en annan tjej gravid, det var tredje gången han ev. "råkade" göra ngt preggo så jag fick nog av hans 0% respekt för kvinnors kroppar o sluta umgås m hnm. Lite problematiskt var det eftersom vi bodde i samma trappuppgång osv.
Flyttade därför till Skåne. Huset jag skulle bo i brann dock så dagen efter min födelsedag fick jag ett telefonsamtal från blivande hyresvärd som bah "tja nä du kan int bo här lycka till" men hittade tillslut ett annat hem där jag fortfarande bor. I Hjärup, moderatöken delux.
Min katt mår jättebra här nere och kissar typ inte utanför lådan längre. Nicco, ni vet världens bästa hund, blev dock sjuk i oktober 2017 och fick avlivas den 4e November. Har ej kommit över det och saknar honom med hela min själ, han blev 10 år
Jag blev jättedeprimerad o failade skolan (igen) o va sen pank o arbetslös o levde på bidrag från snälla främlingar på internet tills jag fick ett jobb i mars 2018.
Har jobbat i reception o växel sen dess, misslyckats med o haffa guzz, tänk på er, drömt om att skaffa hund igen och ÄNTLIGEN påbörjat psykbehandling i region Skåne (dom suger). Nu har jag halvt fått sparken/ngn annan fick min tjänst o jag får fortsätta jobba timmar fast typ 4 ggr i månaden ist för 4 timmar om dagen. Så snart är jag säkert jättepank igen.
Kanske ska ta o sälja trosor till äckliga gubbar på internet, what do you think?
Pluggar just nu 50% (utan CSN) på Långholmens författarskola O HÅLLER PÅ O SKRIVA MIN FÖRSTA BOK YAO. Det går.. ok. Är fortfarande deprimerad, har koncentrationsproblem o nedsatt funktionsnivå blah blah u know the drill.
Har saknat er massvis och tänkt på er och Numoori o alla karaktärer nästan ohälsosamt ofta.
Men vad har hänt IC?Vargarna jag behåller måste ju ha gjort något senaste åren aight, så här hittar jag på ngt:
Alcmeme har Chillat med Nordriket o tränat osv samt pysslat en hel del med Cool Stuff inför ev strider.
Assar har lagt åren på att bli ung vuxen och lite världsvan, hon har helt enkelt vandrat o Sett Sig Om i världen.
Eirocalyphtica har lagt åren på att överge sina valpar och sen gå i naturterapi för att bli en ngt mer välanpassad samhällsmedborgare. Det går.. sådär.
Elite har väl gått runt o surat vem vet, om inte min kära Ickefreu o hans frufru Selva hitta på ngt bättre för honom att göra.
Fenris råka ut för en zombie lr ngt annat härligt, blev mkt försenad till sitt möte med Nätverket så dom hade hunnit ge upp på honom o dra. Han har lirat runt ensam sen dess, antagligen varit bitter över att saker inte gick som han ville och lite rädd frö att träffa alla han pratade så stort inför... Tror han ska chilla vid Islagunen o ha lite Me-Time.
Lamia har väl gjort vad än TBB vill att hon ska ha gjort.
Lune har mest hängt i och runt Ötamon, hon är ingen äventyrlig själ. Magiskt nog har hon dock överlevt.
Sarabi har fortsatt gosa med sin älskade familj bestående av Vitani och Aru, o kommer väl främst vara rollspelad när Kyo/Felicia är in the building.
Willow har blivit en stor chey som nu bor ensam, var hon är o vad hon har gjort återstår att se when rollspelad.
Vill ni träffa ngn av mina snyggingar så HOJTA. Så aa, Fenris är troligen vid Eriinari, Lune i Ötamon, Lamia o Alcmeme med respektives flockar o Sarabi runt lövskogen antagligen - övriga kan jag placera var som helst. Snälla rolla med mig.
Puss o kram fridens liljor älskar er alla, let me know what you've been up to både privat och här på sidan och ifall ngn av er kom till Numoori efter att jag blev inaktiv: presentera er gärna.