Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 204 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 204 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Mvh Embla Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Mvh Embla Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Mvh Embla

Gå ner 
+3
Figaro
Othello
Fenris
7 posters
FörfattareMeddelande
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

Spelas av : Embla | Utvandrad

InläggRubrik: Mvh Embla    ons 06 feb 2019, 15:50

Hej vissa minns kanske att jag bah skulle söka konstfack o åka på en liten semester o sen va tillbaka.... för två år sen. Tänkte göra en personlig remix av Promoes Detta har hänt o bah uppdatera er på mitt LAJF:

Kom inte in på konstfack men hade fett kul i Lissabon, gjorde en partatuering med Tova i ngt turistdistrikt o sen nån månad efter att vi kom hem från Portugal så gjorde vi slut :default:
I Lissabon slutade jag med min antipsykotiska (med läkares godkännande) och mådde sen jättejättedåligt o rasade i vikt hela våren. O kunde inte sova. Har fortfarande strul med sömnen faktiskt.
Killen jag hängt med sen 2012 gjorde en annan tjej gravid, det var tredje gången han ev. "råkade" göra ngt preggo så jag fick nog av hans 0% respekt för kvinnors kroppar o sluta umgås m hnm. Lite problematiskt var det eftersom vi bodde i samma trappuppgång osv.
Flyttade därför till Skåne. Huset jag skulle bo i brann dock så dagen efter min födelsedag fick jag ett telefonsamtal från blivande hyresvärd som bah "tja nä du kan int bo här lycka till" men hittade tillslut ett annat hem där jag fortfarande bor. I Hjärup, moderatöken delux.
Min katt mår jättebra här nere och kissar typ inte utanför lådan längre. Nicco, ni vet världens bästa hund, blev dock sjuk i oktober 2017 och fick avlivas den 4e November. Har ej kommit över det och saknar honom med hela min själ, han blev 10 år  :flower2: 
Jag blev jättedeprimerad o failade skolan (igen) o va sen pank o arbetslös o levde på bidrag från snälla främlingar på internet tills jag fick ett jobb i mars 2018.
Har jobbat i reception o växel sen dess, misslyckats med o haffa guzz, tänk på er, drömt om att skaffa hund igen och ÄNTLIGEN påbörjat psykbehandling i region Skåne (dom suger). Nu har jag halvt fått sparken/ngn annan fick min tjänst o jag får fortsätta jobba timmar fast typ 4 ggr i månaden ist för 4 timmar om dagen. Så snart är jag säkert jättepank igen.
Kanske ska ta o sälja trosor till äckliga gubbar på internet, what do you think?
Pluggar just nu 50% (utan CSN) på Långholmens författarskola O HÅLLER PÅ O SKRIVA MIN FÖRSTA BOK YAO. Det går.. ok. Är fortfarande deprimerad, har koncentrationsproblem o nedsatt funktionsnivå blah blah u know the drill.

Har saknat er massvis och tänkt på er och Numoori o alla karaktärer nästan ohälsosamt ofta.

Men vad har hänt IC?
Vargarna jag behåller måste ju ha gjort något senaste åren aight, så här hittar jag på ngt:

Alcmeme har Chillat med Nordriket o tränat osv samt pysslat en hel del med Cool Stuff inför ev strider.
Assar har lagt åren på att bli ung vuxen och lite världsvan, hon har helt enkelt vandrat o Sett Sig Om i världen.
Eirocalyphtica har lagt åren på att överge sina valpar och sen gå i naturterapi för att bli en ngt mer välanpassad samhällsmedborgare. Det går.. sådär.
Elite har väl gått runt o surat vem vet, om inte min kära Ickefreu o hans frufru Selva hitta på ngt bättre för honom att göra.
Fenris råka ut för en zombie lr ngt annat härligt, blev mkt försenad till sitt möte med Nätverket så dom hade hunnit ge upp på honom o dra. Han har lirat runt ensam sen dess, antagligen varit bitter över att saker inte gick som han ville och lite rädd frö att träffa alla han pratade så stort inför... Tror han ska chilla vid Islagunen o ha lite Me-Time.
Lamia har väl gjort vad än TBB vill att hon ska ha gjort.
Lune har mest hängt i och runt Ötamon, hon är ingen äventyrlig själ. Magiskt nog har hon dock överlevt.
Sarabi har fortsatt gosa med sin älskade familj bestående av Vitani och Aru, o kommer väl främst vara rollspelad när Kyo/Felicia är in the building.
Willow har blivit en stor chey som nu bor ensam, var hon är o vad hon har gjort återstår att se when rollspelad.

Vill ni träffa ngn av mina snyggingar så HOJTA. Så aa, Fenris är troligen vid Eriinari, Lune i Ötamon, Lamia o Alcmeme med respektives flockar o Sarabi runt lövskogen antagligen - övriga kan jag placera var som helst. Snälla rolla med mig.

Puss o kram fridens liljor älskar er alla, let me know what you've been up to både privat och här på sidan och ifall ngn av er kom till Numoori efter att jag blev inaktiv: presentera er gärna.
Othello 
Flockledare 

Spelas av : Julia

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    ons 06 feb 2019, 16:17

Vill gärna ha lite Fenello-drama :fingerguns: Kaiwood är ju rätt nära Islagunen!
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    ons 06 feb 2019, 16:26

Nä så lång bit är det ju faktiskt inte.... Vill dock helst rolla iaf ett annat roll med Fenris innan jag ger mig in i ngt så hot and spicy som Fenello
Figaro
Figaro 

Spelas av : Zee

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    ons 06 feb 2019, 16:43

Gött att du är tillbaka igen <3 Borde inte dra igång fler rollspel pga har wayyyy too många pågående, men ah. Har Quin i Eldskogen och Unnown på typ Numoorislätten som borde dras igång. Eventuellt Lazuli också. Alla är flyttbara så välj du vem du är mest pepp på att rolla :fingerguns2:
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    ons 06 feb 2019, 16:57

Kan Quin flyttas till Islagunen o träffa Fenris kanske?

alternativ: att Quin träffar Lamia, bestäm du!

ps: tack, är mkt gött o va tillbaka <3333
Selva
Selva 

Spelas av : Lullu

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    ons 06 feb 2019, 17:02

Ickefreuu <'3   saknat dig så, saknat Numoori också då även jag varit borta i två år heh... Men Numoori välkomnar en alltid tillbaka C':   det är så fantastiskt på det sättet.

Jag ska ta mig i kragen och svara Selva-Elite roll, så kan vi komma på något awesome tillsammans och vad de båda riktigt sysslat med. Eller, ja.. Selva åkte på däng av Black och har varit psyko (mer än vanligt) och försökt få kontroll på sig igen, men hon gav säkert Elite någon uppgift att göra innan de skulle mötas igen! ;w;

Mitt hjärta vill egentligen ha ett till roll mellan Fenris och Selva, om än det kanske känns lite OOC då det är jag som är kär i Fenris och Selva är..... Selva. Ett möte kanske inte är helt omöjligt(?) men då kanske vi bör vänta ett tag och låta det ta plats i framtiden
Vill ditt bästa, hoppas du bara kommer må bättre och bättre härifrån, alla kramar och kärlek <3<3<3
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    ons 06 feb 2019, 17:24

Nytt tidsräkningssystem: hur många gånger i ditt liv har Numoori välkomnat dig tillbaka (hittills)?
Harlequin
Harlequin 
Utvandrad 

Spelas av : Zee | Utvandrad

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    ons 06 feb 2019, 19:40

Asså ... för mig spelar det ingen roll, men rent geografiskt befinner sig ju Lamia närmare och vill helst inte ha Quin för långt västerut (känns som att alla mina karrisar ständigt är i väst och töntar runt?? Behöver nog några på andra ställen också lol) så kanske ett möte mellan Lamia och Quin vore intressant? :'D
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    ons 06 feb 2019, 21:44

Vill du skapa? Tror det skulle underlätta för mig att ha ngt att svara på o förhålla mig till leggy
Harlequin
Harlequin 
Utvandrad 

Spelas av : Zee | Utvandrad

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    tor 07 feb 2019, 17:07

https://numoori.swedishforum.net/t6663-another-brick-in-the-wall-lamia#58558

Yes box, här är rollet! Ursäkta för flummet, hoppas det går att svara på iaf xD :fingerguns:
Silas
Silas 
Antagen 

Spelas av : Ink

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    tor 07 feb 2019, 22:14

ehh hembla kan tica träffa inamorta????? ötamon eller itrozo pls pls

edit: insåg just att du heter hembla nu
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    fre 08 feb 2019, 19:40

Har börjat författa ett svar Zee! Tar ett tag att komma in i gamla karaktärer haha..

Och Denise: klart dom ska träffas men Tica håller sig nog en bit ifrån Ötamon då det var där hon dissa sina bebisar lixx. Lune och Fenris är ju dock där i närheten... Kan iofs tvinga Tica till Itrozo med.
ps: kommer hem på besök nästa helg vi borde ha en babes-med-snagg-photoshoot

edit: hembla = helt ok namn
Inamorta
Inamorta 
Död 

Spelas av : Ink | Död

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    lör 09 feb 2019, 15:17

Kan flytta Ina till dit Tica är!! Vill så gärna träffa Tica åååh
Jag kan starta btw
säg bara vart så kirrar jag ett inlägg  :hands-l: leggy

OCH!!!!
JA!!!!!!!
photoshoot, ja!!! I'M IN  :smol4:
Fenris
Fenris 
Utvandrad 

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    lör 09 feb 2019, 22:27

Hmm åh, har så svårt att besluta mig för vars Tica kan ha tagit vägen men...  Väl valfritt område åt sydost? Hon har nog velat hålla sig borta från ställen med otrevligt folk typ azheka och ken-yak, men utöver dessa ställen kan hon ju ha beslutat sig för att chilla iväg vart fan som helst bara det inte är kallt eller för mkt backar haha. Så, skapa ett roll någonstans åt sydosthållet där du tycker Ina kan få vara!
Hon verkar som en väldigt rolig karaktär, ser fram emot att rolla mot henne!! <3

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: Mvh Embla    

Mvh Embla
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: