Ajani Död
Spelas av : Ink | Död
| Rubrik: (Avslutat) Crew? Hellhound med många svansar? fre 03 mar 2017, 18:41 | |
| OBS! Tråden är inte aktuell då jag beslutade mig för att bara ha en svans haha!Alltså jag fick ju höra att hellhounds kunde ha flera svansar, men det diskuterades om nio var ok eller inte. Två-fyra var mer legitimt. Undrar dock om jag kan få ha den här bilden. Vet inte vad jag kan göra, alltså jag kanske kan motivera det ifall man ställer ledande frågor.. Sedan vet jag inte vad som är mest passande för en hellhound. De där tänderna eller inga synliga idk. EDIT: Om denna är ett big no-no skulle samma utseende fast med tre eller helst fyra svansar funka?
Senast ändrad av Ajani den tor 09 mar 2017, 10:20, ändrad totalt 1 gång |
|
Ajani Död
| Rubrik: Sv: (Avslutat) Crew? Hellhound med många svansar? fre 03 mar 2017, 23:33 | |
| Jag tänkte att jag drar ner på antalet svansar till tre. Jag undrar om det går bra då, för det var så det lät.. :O Att antalet svansar var det stora problemet. EDIT: Längst ner är originalgrejen, men jag tänkte lägga till lite mer i ansiktet (bilden precis nedan) haha om det skulle gå bra... |
|
Ajani Död
| Rubrik: Sv: (Avslutat) Crew? Hellhound med många svansar? mån 06 mar 2017, 03:31 | |
| LOL fattas bara att han inte blir godkänd nu.. rip. Varför gör jag såhär. Öh.. hehe. Ska inte putta upp tråden mer med sånt här. |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: (Avslutat) Crew? Hellhound med många svansar? | |
| |
|