Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
Igår på 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 15 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 15 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Nightly encounter [P] - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Nightly encounter [P] - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Nightly encounter [P]

Gå ner 
2 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Ajani
Ajani 
Död 

Spelas av : Ink | Död


InläggRubrik: Sv: Nightly encounter [P]    tis 28 feb 2017, 03:53

Scylla lyssnade på henne när hon berättade lite om hemligheten som man fick tro vad man ville om. Månvargar var kanske lite speciella ändå. Bortsett från att de kunde vara väldigt vackra att se på, så var de fascinerande på andra vis också. Scylla kom närmare, efter att hon med en liten jämförelse sagt att det inte alls lät konstigt.
  "Blåsa eld och höra röster är kanske lite olika", log Ajani blygt. 
  Ajani var i övervägande fall väldigt mån om sin personliga sfär och Scyllas tass hamnade just innanför. Ajani vinklade öronen lite och skrattade lite. Hon ville ursäkta sig och kanske göra ett lite fint sorti nu. Hon kände sig lite överväldigad av intrycken, även om de inte var jättemånga. Hon hade uppskattat Scyllas sällskap men det kändes värt att avrunda.
  "Jag börjar bli lite trött i huvudet", erkände hon alltså.
  Det var sant, och Ajani behövde gå undan. 
  "Jag är ledsen över att jag inte är så givande att umgås med", sade hon men hon var väl mysig att umgås med om hon var bekväm med personen i fråga, Ethan till exempel.
Scylla
Scylla 
 

Spelas av : Roselife


InläggRubrik: Sv: Nightly encounter [P]    tis 28 feb 2017, 09:18

Scylla fnissade åt det Ajani sade om att det var lite olike, trots jämförelsen som Scylla hade gjort.
"Kanske lite, men principen är densamma, för Vargar som inte har kraften är det ganska otroligt"
Nånting verkade fel med Ajani och Scylla rynkade lite på nosen, det kanske var dags att avsluta deras möte om Ajani var trött i huvudet av att tala med henne?
"Det var givande för mig, men om du vill göra sorti så är det helt ok för mig"
Sade hon och log litet när hon reste sig upp.
"Jag har varit stilla länge nog som det är ändå, så jag borde också gå"
Ajani
Ajani 
Död 

Spelas av : Ink | Död


InläggRubrik: Sv: Nightly encounter [P]    tis 28 feb 2017, 09:51

Scylla sade att det principen var det viktiga i liknelsen hon gjort. Ajani antog att hon hade rätt. Hon nickade. Tiken rynkade dock på nosen när Ajani uttryckte att hon inte kände sig så pigg. Scylla påstod att samtalet var givande för henne, och det hade det väl vari för Ajani också, men hon orkade bara så mycket. Det var kanske tveksamt att de sågs igen, men Ajani ville inte säga aldrig. Scylla reste sig upp och Ajani dansade runt lite på stället. Hon lyssnde till Scyllas röst som sade att det kanske var dags att röra på sig i vilket fall. 
  "Vi kanske ses någon gång", sade Ajani vänligt. Hon backade ett par steg och nickade. "Man vet ju aldrig..."
  Ajani nickade åter, som ett adjö. Sedan vände hon sig försiktigt om. Hon såg tillbaka till Scylla när hon stannade ett par ögonblick.
  "Hej då, Scylla", sade hon och vände sig framåt igen.
  Hon ville hitta Ethan och kanske kela lite för att samla kraft. Kanske berätta om mötet med Scylla. Det hade ju varit intressant, men hon behövde inte utelämna Scylla så värst mycket. Bara berätta i stora drag och inte nämna namn. Ajani rörde sig bort genom vackra Ötamon för att ta sig till platsen hon och Ethan brukade dela.

[Avslutat]
 
Nightly encounter [P]
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: