| Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Tramptass Död
Spelas av : Tafs | Död
| Rubrik: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) mån 03 okt 2011, 20:24 | |
| Har två lediga platser, så Tass vill träffa lite vargar, främmande eller inte, de kvittar.
Wrath, min lilla nykomling vill oxå träffa lite vargar och gärna få några vänner ^^ Han letar flock oxå!
Kione vill träffa en valp i hans egen ålder (15) som han kan leka med, bli vän/ovän med eller nåt.
Så kom igen nissar, ROLLA MED MIG!! 8D |
|
Usha NPC
Spelas av : AFB | NPC
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) mån 03 okt 2011, 20:25 | |
| Usha kan träffa Tass eller Kione 8D |
|
Thzuki Utvandrad
Spelas av : Bubbah | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) mån 03 okt 2011, 20:26 | |
| Taffsen har redan träffat typ alla mina av intresse såå xDD Wrath SKA träffa min lilla underbara donna här ^^ *klappa Thzu och bränna upp den på köpet* Kione kan träffa Gato? 8D |
|
Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) mån 03 okt 2011, 20:32 | |
| Tass är inte mycket för valpar (skulle antagligen försöka äta upp usha) 8D Men Kione och Usha kan träffas! =D Vem skapar?
Och bubbah, SKAFFA MER KERRISAR DÅÅÅÅÅ! 8)) Och jaa.... Wrath och Thzuki ska banne mig träffas! Vem skapar? xD
och Kione - Gato.. ja, de kan vi starta när Wrath/thzu rollet är avslutat, savvy? 8D |
|
Usha NPC
Spelas av : AFB | NPC
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) mån 03 okt 2011, 20:33 | |
| |
|
Thzuki Utvandrad
Spelas av : Bubbah | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) mån 03 okt 2011, 20:34 | |
| Humm.. Måste bara avsluta lite Thzu roll innan jag startar ^^'' Men jag kan starta ett får dom 8DD Frösöker börja rolla nu för att få bort ^^'
Gato skulle nog gladeligen vela träffa den lille fule 8DD ♥
Vill inte ha... eller håller på med nya men måste döda mina gamla först D''''8 |
|
Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) tis 04 okt 2011, 21:31 | |
| Brabra Bubbah, starta ett roll nu åt våra små infernovulfar <3
Och uuschaa! Svara på rollet 8)
OCH TASS VILL FORTFARANDE ROOOLLAAA!! ;3 |
|
Mikayo Död
Spelas av : Mattiz | Död
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) ons 05 okt 2011, 12:12 | |
| BLUBB, ja du.. Du vet att jag alltid vill träffa tasselitassen (A)
Kanske ett random möte med Iwaku, Nikita, eller Acier igen, möjligtvis ett möte med Armageddon går nog också ;D Bara att välja? ;D |
|
Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) tor 06 okt 2011, 16:11 | |
| Wiiieee Mattiz 8)
TAss vill träffa Acier igen! Lite sugen på att låta Iwaku och tass träffas men vid närmare eftertanke så tror ja inte Tass skulle uppskatta att träffa halva Mallis tjocka släkt på så kort tid xD |
|
Murderotic
Spelas av : Mikkis
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) tor 06 okt 2011, 16:13 | |
| TASS VI SKA ROLLA! Vi har ju aldrig gjort det... >: |
|
Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) tor 06 okt 2011, 22:06 | |
| OMG MIKKIS! JAAA!!!
Vem av dina monster vill möta min snälla herre då? 8D |
|
Demethra
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) fre 07 okt 2011, 18:08 | |
| Tramptass- SEU VILL! *dra upp Seu's tass* .. Eller emon! xD |
|
Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) fre 07 okt 2011, 18:34 | |
| brabrabra! jätte bra gagga!!! 8DD
Vem skapar?
Om jag ska skapa så kan jag skapa senare ikväll, nu ska jag iväg till en kompis en sväng ^^ |
|
Demethra
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) fre 07 okt 2011, 19:45 | |
| nänä, kan skapa jag.. Tar med.. ehm ehm.. Emon xDD |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) | |
| |
|
| Någon som vill träffa min lilla snälla Tass? 8) | |
|