Vem är online | Totalt 114 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 114 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Vem ska trösta Elver? | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Elver
Spelas av : Hilma
| Rubrik: Vem ska trösta Elver? fre 25 nov 2016, 06:24 | |
| Hej där!Under natten vandrade Elver för första gången in i Numoori och nu är jag sugen på att utsätta honom för diverse obehagliga situationer. Typ träffa andra vargar, med andra ord Här kan ni hitta hans lilla go-to-guide. Tilläggas bör väl att jag inte har rollat sedan MSN Groups gick i graven (jisses, var det 2009?) och då mest höll på med vildhästar - magiska vargar känns dock tio resor ballare 8) Om någon har lust att delta i mitt återuppväckelseroll är det alltså bara att hojta till! Elver bits nästan aldrig, tror jag... Hilma |
| Aurora Död
Spelas av : Elsa | Död
| Rubrik: Sv: Vem ska trösta Elver? fre 25 nov 2016, 14:28 | |
| Sup! Jag har ganska många karaktärer som skulle kunna fungera. Här är karaktärslistan, men mina förslag är: Blair: Svår att placera. Rätt charmig, men rätt... sjuk egentligen. Kan säkert mucka gräl, men också bli en vän! Som sagt. Lite svår att placera. Rowen: Ken-Yak rn! Har sitt öppna roll där han hittills helt ensamt stirrar på zombiehorden. En obehaglig upplevelse, om inte. Aurora: Liten och krävande. Vandrar med Persephone, så kanske ingen djupare relation. Beroende på var i Numoori Elver vandrat in, så passar alla förslag olika bra :') |
| Elver
| Rubrik: Sv: Vem ska trösta Elver? fre 25 nov 2016, 18:50 | |
| Nämen vad trevligt! Jag är lite dåligt insatt i hur förflyttning sker här, är det bara att skriva i profilen vart man befinner sig? Eller ska man uppdatera på något särskilt sätt? Finns det regler för hur ofta man kan flytta sig? *hej tusen frågor, förlåt min okunskap* :shock:
Jag tänkte mig väl att han vandrade in över glaciären på något vis, men är som sagt dåligt insatt och har inte skrivit något ännu hehe
Zombies låter häftigt tycker jag! Annars spelar det ingen roll för min del, vilken är du själv sugen på att rolla? :D |
| Fiero Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: Vem ska trösta Elver? sön 27 nov 2016, 12:26 | |
| Det är bara o kolla på kartan o se var det är rimligt att vargen är. Du kan tex inte hoppa o ha ett roll på öknen och nästa i Eriinari utan bör låta rollen vandra genom angränsande områden! Men du får placera honom var du vill! Jag har också lite filurer som han kan få stöta på! Persephone är ju ett bra alternativ, då kan Aurora också vara med! Lite sugen på att kasta in henne o Aurora i zombierollet x'D I övrigt har jag några andra lovande kandidater: Fenris som leder en revolutionär terroristcell vars mål är att krossa hela världsordningen typ. Söker alltid efter rekryter och agiterar livligt för sin sak! Befinner sig just nu runt Eriinari Eirocalyphtica en mycket ung mamma som håller till i Ötamon och är allmänt instabil. Elite en rakt igenom galen krabat, vandrar från Eriinari till Nordan. Har ett viktigt roll i nordan så rollet måste utspela sig innan dess! |
| Elver
| Rubrik: Sv: Vem ska trösta Elver? sön 27 nov 2016, 14:03 | |
| Jag skapade ett roll i Eriinari igår ( En scen att lämna), den som är intresserad kan svara där :D |
| Aurora Död
Spelas av : Elsa | Död
| Rubrik: Sv: Vem ska trösta Elver? sön 27 nov 2016, 18:13 | |
| Hej! Sorry för sent svar, varit hos morföräldrar xD
Men ja! Jag är helt okej med alla alternativ. Vet inte riktigt vad Rowen planerar (??? ingen koll på mina karaktärer) men lite förstärkning hjälper ju alltid, lol. |
| Elver
| Rubrik: Sv: Vem ska trösta Elver? sön 27 nov 2016, 18:40 | |
| Ingen fara! Vart befinner sig zombiesarna? (zombiesen? zombierna? hur sjutton skriver man zombie i plural?!) :lol!:
|
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Vem ska trösta Elver? | |
| |
| | Vem ska trösta Elver? | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |