Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
Igår på 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 20 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 20 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker... Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker... Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...

Gå ner 
+3
Eirocalyphtica
Chayan
Saturn
7 posters
FörfattareMeddelande
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    tis 27 sep 2016, 15:57

Saturn längtar efter kärlek och jag petar bestämt ut honom här! Saturn är homosexuell så tikar kan gå någon annanstans. :P hihi. Saturn är högrangad inom Devils och det bästa vore ju om hans kärleksintresse kunde vara/bli en Devils med för tigerfalken är Devils trogen. Han är bara väldigt ensam även om han inte direkt är ensam i flocken. :3 Jag vill rolla fram relationen så inget bestäms huxflux. Lämna gärna intresse så kan vi fixa ett möte. :) Vingar är inget måste men det hade ju varit mysigt att kunna flyga tillsammans. ^-^

SEN!!!! ... Här kan tikar kika!!! JAG (inte Saturn) tycker att Saturn kan få yngla av sig lite. :3 Även om han inte är intresserad av tikar så kan det ändå ha hänt någonting ju! En löptik kanske är svår att motstå i alla fall. :3 Någon vidare relation mellan Saturn och tiken kommer det förmodligen inte bli i alla fall utan det blir typ bara ett one-night-stand. Jag vill att Saturn ska ha valpar så skriv gärna en rad eller två om ni är intresserade. :) Flirta in eran donna ordentligt så får vi se vad hon händer. ;)

PEACE OUT!
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    fre 07 okt 2016, 21:05

Ingen som vill pola lite med Mys-turn? x'D
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 16:38

FOREVER ALOOOONE!
Chayan
Chayan 
 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 18:54

*kastar förslag hejvilt omkring sig*

Saturn och Glacial kanske? x'D *random*  venne tusan her det skulle bli till, menmen ~
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 19:47

Haha. x'D Det är väl i så fall om Glacial skulle få för sig att flirta hårt då eller nåt. Eftersom Saturn inte är intresserad av tikar. Men det är en lite rolig tanke. x'D
Eirocalyphtica
Eirocalyphtica 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 19:55

Gud vad jag skulle vilja ha en liten tigervalp men har verkligen 0% plats nu D:
Naberius
Naberius 
Död 

Spelas av : Nish | Död


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 19:58

Skulle kunna vara någon form av vänskaplig relation snarare än romantisk. Eller romantisk från Glacials sida och varm/vänskaplig från Saturns sida? 

(Kanske Saturn mer eller mindre tar Glacial under sin vinge, so to speak, och hon efter något år börjar utveckla känslor? ;D 
Inget som hon då skulle förvänta sig att han skulle besvara, men att de på något halvt vänster kom överens om att en kull valpar är #Logic på något sätt x'D )
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:20

Ja. Det låter som något som skulle kunna hända. :3 Skulle Glacial utveckla känslor och hela faderullan skulle nog inte Saturn vara den som bar: NÄÄÄÄÄ! x) Bara han slipper hela det där gulle gull med en tik. x'D
Noelle
Noelle 
 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:25

känner inte direkt att Glacial skulle vara dens om ska 'gulli gulla' med någon överhuvudtaget x'D  skulle de få valpar skulle Saturn fortfarande vara Vän snarare än partner, och Valparnas pappa snarare än Hennes 'whatever'. c:

Men oavsett så är det något som bäst rollas fram, eller iaf rollas medvetet fram, snarare än att ett huxflux-roll där Glacial bah 'I WANTZ UR PUPPISSS'  x'D
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:28

Haha. Passar Saturn bra. :3

Ja absolut! Det måste rollas fram och det får ta den tid det tar. :)
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:36

Jag säger inte att det är så att Midas gillar hanar... inte säger jag att han inte gör det... hurr hurr *blink blink*
Men jag tycker iaf att Midas och Saturn skulle kunna ta en liten flygtur eller kanske en promenad i Blodbergen :3
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:41

åhå! *blinkar tillbaka*
Ja, Midas och Saturn kan ha något fint möte tillsammans, absolut! ^-^ Behöver inte leda någon vart men förhoppningsvis kan de minst i alla fall komma närmare som flockbröder om inte annat. ;)
Noelle
Noelle 
 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:42

omg.....

omg......



Saturn X Midas
...
och Glacial erbjuder sig att vara surrugatmamma x'D  för att ish kombinera Midas och Saturns gener.....



Wtf hjärna, var får jag alltifrån?
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:46

Haha! x'D Min hjärna halkade in på samma banor där. x'D
Noelle
Noelle 
 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:49

Lol x'D trippen-romans

men ska vi ta ett roll, kanske ett som utspelar sig kort efter eller påväg hem från jakten på malvado? c:
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:50

Ja det kan vi göra. :) Kan ju vara på vägen där någonstans. :)
Stormvind
Stormvind 
 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:55

ser framför mig hur det blir värsta triangeldramat, och sen MAGISKT löser det sig och alla är lyckliga! x'D
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:57

Haha. x'D

Ska du eller jag skapa?
Jag ska ser på film med syrran igen så om jag ska skapa så får det bli senare. :P Och vart någonstans ska vi ta det? Jakten på Melvado avslutades väl i Kaiwood? Så någonstans mellan där och Blodbrgern. :)
Stormvind
Stormvind 
 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:58

Jag kan skapa ;D kommer bli lite kort men det får vaaaa c:
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...    sön 16 okt 2016, 20:59

Gör inget om det blir kort. ^-^
Jag svarar när jag sett färdigt på film. :3
 
Dubbel raggar-tråd!! Tigerfalken söker...
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Söker tråd.
» Mirren-pirren-söker-tråd
» Dubbel natur [Ivo]
» Snygg singelkille söker kvinna som söker spänning!
» Tråd om genetik! ;D
Hoppa till annat forum: