Hej, Numoorinissar.
Jag tänkte bara meddela er om att jag det närmsta kommer bli segare med rollspel, något som säkerligen märkt av redan nu. Finns en anledning till det, och det är att jag mår riktigt jävla dåligt just nu. Folk behandlar mig illa på gymnasiet vilket började redan vecka 2, jag blir bara tröttare och tröttare oavsett hur mycket jag sover, allt i livet känns övermäktigt. Även kroppen är inte som den brukar. Stela muskler, problem med leder, huvudvärk, ibland dålig aptit. Jag är på dåligt humör hela tiden, blir arg för ingenting och mitt blodsocker går i enorma dalar vilket gör mig extremt instabil.
Orkar ingenting annat än att slänga mig ner i sängen när jag kommer hem, känner mig på riktigt sjuk. Hatar det här, men så är det, och jag måste få andas lite även om bara det känns tungt. Varje dag är just nu en stor ansträngning, kan inte hantera allt på en gång, speciellt då jag med detta åkt på världens writers block och får inte fram någonting vettigt alls i varken skolarbete eller rollspel. Kan inte tänka ordentligt.
Har aldrig någonsin mått såhär dåligt och varit så orkeslös, även om att må dåligt inte är något nytt för mig så har det här mer och mer utvecklats till ett fanskap där det känns som att hela världen vänds emot mig, oavsett hur drama-drama det låter.
Är inne här och kollar hela tiden, men kommer som sagt förbli seg att svara i roll ett bra tag. Ursäktar om mitt gnäll väcker irritation, men behövde samtidigt skriva av mig lite inför folk som kanske vet vilket skitmoment livet kan vara.
Kram på er.