| Zaras banner-station | |
|
+15Navezgane Phenex Iriea Naphula Sleipner Achilles Malphas Frost Sirhaan Arhaan Sleazoid Törne Blair Nyxe Ehfra 19 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Achilles Crew Buddy bro chummy chum pal homeslice breadslice
Spelas av : Lin
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station tis 30 aug 2016, 22:50 | |
| |
|
Sleazoid Crew Flockledare
Spelas av : Zara
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station tis 30 aug 2016, 23:16 | |
| |
|
Sleipner NPC
Spelas av : Punkis | NPC
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station lör 03 sep 2016, 10:59 | |
| Hmm, jag skulle vilja ha en till Sleipner kom jag på lite sådär kul x3
Mall Namn på karaktär:Sleipner Citat: Only the weak ones fucks with your mind Transparent eller bakgrund: Vilket som (Älskade Achilles dock, very cool) Färger: Lite brunt och så någon liten flick av eldig färg? Övriga önskemål: Hitt på nå' kul ;D |
|
Naphula Crew
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station lör 03 sep 2016, 19:05 | |
| En banner till Sleipner c: |
|
Iriea Död
Spelas av : Skruk | Död
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station mån 23 jan 2017, 01:20 | |
| Namn på karaktär: Phenex Text/Citat: Speak of the Devil and he shall appear Transparent eller bakgrund: Nåt passande, kanske halvt transparent/see through? Färger: Mörka, svart, brun eventuellt litt rött? bara det ser brraa ut <3 Övriga önskemål: Om det går att få den se hotfull ut? om det verkar logiskt?
förlåt för min tafatta beskrivning, tror det blir bra, du är ju jätteduktig <3 |
|
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station mån 27 feb 2017, 23:55 | |
| Ursäkta att det tog lite tid, men voila, klar c: |
|
Phenex Död
Spelas av : Skruk | Död
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station tis 28 feb 2017, 00:14 | |
| Skrev på Skype, men skriver här också, Den är jättefin, och passar så braa <3 |
|
Navezgane
Spelas av : RoseLife
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station tis 28 feb 2017, 02:01 | |
| Namn på karaktär: Scylla Text/Citat: Stars can't shine without Darkness Transparent eller bakgrund: Bakgrund Färger: Svart, silver, vit, gråskala? Övriga önskemål: Lite känslan av 'last hope' typ? Om det inte låter dumt
Om du villlll |
|
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station tis 28 feb 2017, 12:12 | |
| Är det nått du vill ha ändrat så är det bara att säga till c: Länken: https://2img.net/h/oi66.tinypic.com/1z31cu1.jpg |
|
Scylla
Spelas av : Roselife
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station tis 28 feb 2017, 12:16 | |
| Tack den är jättefiiin <3 |
|
Xeryus Död
Spelas av : Jenn | Död
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station fre 03 mar 2017, 21:51 | |
| Namn på karaktär: Xeryus Text/Citat: Om min kropp skulle falla sönder, krossas, kommer min själ fortfarande finns där för att kämpa till slutet för jag kommer aldrig ge upp. (Blir det för långt så kan man ta bort sista delen med 'för jag kommer aldrig ge upp). Transparent eller bakgrund: Transparent! ( : Färger: Svart, lila och möjligen vit. Övriga önskemål: Karaktären är väldigt glad och sprallig, möjligtvis att man får en känsla av detta? (KORV) |
|
Venganza NPC
Spelas av : Zara | NPC
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station fre 03 mar 2017, 23:15 | |
| Bara att säga till om du vill ändra något c: Länk: https://2img.net/h/oi65.tinypic.com/141pk01.jpg
Senast ändrad av Venganza den lör 04 mar 2017, 11:58, ändrad totalt 1 gång |
|
Venganza NPC
Spelas av : Zara | NPC
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station lör 04 mar 2017, 00:01 | |
| Då jag såg på MP's stream där hon bland annat målade Öhld i paint med banannos så kunde jag inte motstå att slänga ihop en snabb derpig banner in true bananaful fashion <3 Länk: https://2img.net/h/oi63.tinypic.com/2uyndz4.jpg |
|
Nace Död
Spelas av : My | Död
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station fre 30 jun 2017, 01:06 | |
| Namn på karaktär: Nace Text/Citat: Sol ute, sol inne Sol i hjärta, sol i sinne Transparent eller bakgrund: Transparent Färger: Ljust! Vitt, violett (likt hans ögon) och ljusblått. Vad du tycker funkar. Övriga önskemål: - |
|
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station fre 30 jun 2017, 02:19 | |
| |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station | |
| |
|
| Zaras banner-station | |
|