| Zaras banner-station | |
|
+15Navezgane Phenex Iriea Naphula Sleipner Achilles Malphas Frost Sirhaan Arhaan Sleazoid Törne Blair Nyxe Ehfra 19 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Sleazoid Crew Flockledare
Spelas av : Zara
| Rubrik: Zaras banner-station fre 04 sep 2015, 18:19 | |
| Ja, som titeln säger, i brist på bättre namn, så är detta min banner-station. Jag började experimentera lite i Photoshop idag när jag försökte mig på att göra en banner till en av mina karaktärer, och fick en massa inspiration, insåg att det faktiskt var väldigt roligt. Så jag tänkte ta och erbjuda att göra några åt er om det nu är någon som skulle vilja ha en. Som sagt så började jag endast med dessa idag, och kan långt ifrån alla funktioner ännu, men jag gillar att utmana mig själv. Så jag tror att det kan vara bra att få testa på lite olika sorter för olika personer. Tveka inte att komma med önskemål, jag är villig att testa det mesta. Går det inte så går det inte liksom c: Storleken på dem är 410x150 pixlar, men det är bara att säga till om ni vill ha någon annan storlek. Några enkla regler• Skicka endast in en beställning för en karaktär i taget per spelare, när den är klar så får du beställa fler om du så önskar. • Var vänlig följ nedanstående mall och beskriv så tydligt som möjligt om du har några önskemål. • Observera att jag inte kommer sitta och leta upp citat åt era karaktärer, det tar alldeles för lång tid. Om inget citat bifogas så kommer jag antingen endast skriva namnet, eller lägga till något litet som jag tycker utmärker karaktären. • Om det är en specifik font eller liknande som ni vill att jag använder mig av, bifoga helst en länk så att jag kan ladda ner den. Kontrollera bara att den är ''free for personal use''. MallNamn på karaktär: Text/Citat: Transparent eller bakgrund: Färger: Övriga önskemål: Här är några exempel på banners jag gjort, observera att alla inte kommer visas här:
Senast ändrad av Sleazoid den ons 28 jun 2017, 15:29, ändrad totalt 30 gånger |
|
Ehfra
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station fre 04 sep 2015, 18:24 | |
| Ronia vill gärna ha en <3
Namn på karaktär: Ronia Text/Citat: "Det är dags att bekämpa eld med eld" Transparent eller bakgrund: Bakgrund, taaack Färger: Silver, svart, grön och röd, silver är hennes päls och ögonfärger, du får välja fritt där! Alla behöver inte ingå. Övriga önskemål: Hon har eldkrafter, så nått eldrelaterat kan vara kul, men inget krav :)
Tack på förhand! |
|
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station fre 04 sep 2015, 19:21 | |
| Ska börja på den när jag kommer hem från jobbet då c: |
|
Nyxe Crew Antagen
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station lör 05 sep 2015, 10:05 | |
| Här är resultatet av alldeles för många timmars petande och ändrande xD (Gjorde en ny då jag ogillade den förra xD)
Senast ändrad av Nyxe den lör 05 sep 2015, 18:23, ändrad totalt 1 gång |
|
Ehfra
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station lör 05 sep 2015, 11:20 | |
| Passar på att skicka in en till som vi sa på Skype, sen får det vara bra för min del~
Namn på karaktär: Ehfra Text/Citat: Hittade ett citat som jag tyckte passade lite bra hahaha.. "Me? Wierd? No, I'm limited edition!" Transparent eller bakgrund: Transparent. Färger: Hennes pälsfärger. Och ögonen, såklart. Övriga önskemål: Inga faktiskt. |
|
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station lör 05 sep 2015, 13:02 | |
| Jag försökte göra den så att den skulle passa till de allra flesta bakgrundsfärger, men ville ändå ha någon sort fadead färg som var tänkt att representera hennes osynlighetskraft c: |
|
Blair #Dissad av Aurinko
Spelas av : Elsa
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station sön 06 sep 2015, 17:06 | |
| Känner att jag vill ha en för de var tjusiga. Vem bryr sig om coola citat, pfft.
Namn på karaktär: Blair Text/Citat: ingen bryr sig egentligen (ja, alltså, det här är citatet xD) Transparent eller bakgrund: Bakgrund! Färger: Gärna mörka såsom svart eller brunt, eventuellt (små) vita mönster. Namnet kan vara i vitt, tex. Övriga önskemål: Vet inte om det går att få, men gärna ganska låg i höjden. Om inte, kör på!
-sprattla- !!!! |
|
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station sön 06 sep 2015, 17:48 | |
| Ska se vad jag kan göra c: |
|
Ehfra
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station sön 06 sep 2015, 19:18 | |
| Var ju tänkt att jag inte skulle beställa fler. Mööp. Men blev sugen.
Namn på karaktär: Nibber Text/Citat: "Om världen är som jag tror att den är, då vill jag vara en del av den" Transparent eller bakgrund: Bakgrund Färger: Gul och svart ;D Övriga önskemål: Inga speciella <3 |
|
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station tis 08 sep 2015, 14:01 | |
| En smal banner till en Blair c: |
|
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station tis 08 sep 2015, 16:38 | |
| Och en till Nibber c: |
|
Törne Utvandrad
Spelas av : Bellz | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station fre 11 sep 2015, 21:18 | |
| Namn på karaktär: Törne Text/Citat: I can't hear you if you don't face me Transparent eller bakgrund: Transparent Färger: Mörk rosröd eller intensiv grön... Eller bara någon röd eller grön nyans. Vad som passar bäst. :) Övriga önskemål: Kanske en röd ros? |
|
Nyxe Crew Antagen
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station fre 11 sep 2015, 23:02 | |
| Tror inte jag har någon brush med rosor, men ska se vad jag hittar c: |
|
Törne Utvandrad
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station fre 11 sep 2015, 23:09 | |
| Det behöver inte vara en ros med. :) |
|
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station ons 16 sep 2015, 21:00 | |
| Tyckte den blev så simpel på nå vis, speciellt efter att jag tog bort rosen, men men, simpelt kan vara fint det också c: |
|
Törne Utvandrad
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station ons 16 sep 2015, 21:01 | |
| Jag tycker om den i alla fall!!! :D Tack så mycket. <3 Den är jättefin! |
|
Arhaan NPC
Spelas av : Punkis | NPC
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station sön 25 okt 2015, 22:11 | |
| Namn på karaktär: Tear Text/Citat: Transparent eller bakgrund: Transparent runt kanterna men gärna lite bakgrund (vatten mayebe?? xD) Färger: Blått Övriga önskemål: Nejdu, det har jag inga
Var jag duktig nu Zara? Gör den bara om du har tråkigt vettja, och stressa inte, har hon klarat sig i 7/8 år utan banner klarar hon sig lite till |
|
Sirhaan Död
Spelas av : Zee | Död
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station mån 26 okt 2015, 08:04 | |
| Här kommer jag insprattlande!
Namn på karaktär: Sirhaan Text/Citat: I ain't afraid of no ghost Transparent eller bakgrund: Bakgrund Färger: Rött, svart. Namnet & citatet i rött, kanske?? Övriga önskemål: Nope. Har jag inga. |
|
Frost
Spelas av : Linnea
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station tis 27 okt 2015, 16:14 | |
| Namn på karaktär: Frost Text/citat: A darkness more fearsome than death itself... Transparent eller bakgrund: Bakgrund. Färger: Rött, svart, orange (ELDIGT) Övriga önskemål: Inga. |
|
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station lör 19 dec 2015, 13:24 | |
| Sorry att jag varit sjukt off på sistone, all inspiration dog, men ska försöka börja fixa med dessa då jag fått lite idéer nu c: |
|
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station lör 19 dec 2015, 15:35 | |
| En banner till Tear, hoppas du gillar den c: |
|
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station tis 30 aug 2016, 11:04 | |
| Har varit ganska off här, igen, men Photoshop har inte fungerat ordentligt de senaste månaderna så har inte kunnat använda det. Nu har jag dock lyckats lösa problemet så det borde fungera.
Sirhaan och Frost, vill ni fortfarande ha era banners så är det bara att säga till, ber om ursäkt för att det inte blivit av ännu.
Är det nån annan som skulle vilja ha en så är det bara att skicka in en ansökan, tänkte försöka börja lite smått igen c: |
|
Malphas Flockledare
Spelas av : Jenn
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station tis 30 aug 2016, 11:16 | |
| Namn på karaktär: Malphas Text/Citat: Hope is a bloody battlefield of disillusion Transparent eller bakgrund: Bakgrund Färger: Gärna något som går i Mulphs egna färgschema, tex. silvergrå, mörkbrun. Övriga önskemål: BE CREATIVE, puss. |
|
Achilles Crew Buddy bro chummy chum pal homeslice breadslice
Spelas av : Lin
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station tis 30 aug 2016, 11:35 | |
| Mall Namn på karaktär: Achilles Text/Citat: There's a hero in me Transparent eller bakgrund: Är väldigt förtjust i transparent Färger: Spelar ingen större roll, men vore kul att ha med ljust blått som kan matcha hans ögon :'D Övriga önskemål: Ser bara fram emot att se vad du kan hitta på! <3 |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Zaras banner-station | |
| |
|
| Zaras banner-station | |
|