Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 148 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 148 gäster.

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

[AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död

InläggRubrik: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    sön 16 aug 2015, 22:24

ASAMI ÄR ADOPTERBAR IGEN!!

Asami är efter Lihai och Wami och lever i flocken Trinity som har sitt revir i Ötamon. Asami har inte spelats något direkt så hennes personlighet är utveckligsbar.

Asami är grå som sin far och det skulle jag och Emelie vilja att hon fortsatte ha. Annars kan man leka lite med hennes utseende om det skulle viljas. Inom vissa ramar.

Asami har för tillfället inga krafter alls så det går att leka med hennes utveckling hur man vill ungefär.

Krafter som finns i släkten är: Gift, skuggor, elektricitet, telepati, jord, eld...

Asami är en väldigt glad ung tik som nått tonåren och allt vad det innebär. Det vore mys om nya spelaren ville spela henne som så. Sen kan ju personligheten förändras genom möten med andra men Asami är lik sin far. Valparna har fått god träning av föräldrarna och familjen står varandra väldigt nära.

Det är tänkt att Asami ska få lämna reviret och se sig om i numoori. Hon får i uppdrag att försöka finna fler vargar som skulle vilja ansluta sig till flocken. Så hon har ett enormt äventyr framför sig.

Detta är alltså ingen karaktär som sitter fast någonstans utan det är bara att börja utforska numoori. :) Men hon vandrar från Ötamon så inga stora hopp. Hon kan till exempel inte dyka upp i Eldskogen eller Kawazatri eller något liknande.

Ehm... Ja, finns det frågor så är det bara att höra av sig!! :) Hoppas det finns någon som känner för att spela söta Asami. ^_^

Senast ändrad av Wami den tor 08 dec 2016, 15:24, ändrad totalt 6 gånger
Phenex
Phenex 
Död 

Spelas av : Skruk | Död

InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    sön 16 aug 2015, 22:38

Asami är en grå ung tikvalp med alla tassar blå förutom den vänstra framtassen, hennes öronspetsar såväl som svanstipp är vita. Hennes ögon är ljust röda nästan mer rosa till färgen.

Asami är en väldigt positiv ung valp tik med mycket glädje och passion till livet. Hon är väldigt vänlig och hjälpsam till sin natur och kan inte stå ut med att se andra lida, utan vill till sin bästa förmåga hjälpa dessa, även om hon inte alltid har medeln till det.

Hoppas inte jag stör med min lilla beskrivning av det jag fått reda på av Asmi i ett rollspel mellan henne och min karaktär Ethanimero ^^'
Detta kan tas bort om så önskas

Fridensliljor, Skrikson
Wami
Wami 
Död 

InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    sön 16 aug 2015, 22:43

Tack så mycket, Skrik. :D
Wami
Wami 
Död 

InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    fre 21 aug 2015, 13:06

Nu har jag hennes konto med. :) Så hör gärna av er om ni är intresserade av söta Asami. :)
Wami
Wami 
Död 

InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    ons 16 sep 2015, 19:23

Ingen intresserad?
Tirana
Tirana 
Död 

Spelas av : Zee | Död

InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    mån 26 okt 2015, 14:23

Fortfarande aktuell?
Wami
Wami 
Död 

InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    ons 20 jan 2016, 19:53

Aa, vi bestämde nog att Emelie tar över Asami. Men är du väldigt intresserad så skadar det ju inte att du skicka ett PM till Lihai. :)
Volga
Volga 
Död 

InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    ons 20 jan 2016, 19:57

Det är helt lugnt att hon går till någon annan. :)
Wami
Wami 
Död 

InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    ons 20 jan 2016, 19:59

Ok.
Men är du intresserad så är det inget fel i att fråga. :)
Emelie spelar både pappa Lihai och brodern Akihiro.
Bara att ingen av oss ville att Asami bara skulle försvinna.
Volga
Volga 
Död 

InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    ons 20 jan 2016, 20:02

Jag har funderat lite då det var ett tag sedan jag frågade, och har kommit fram till att jag nog vill satsa lite mer på mina egna karaktärer innan jag tar mig an någon ny.  :D
Så jag är heeelt cool med det, haha.
Wami
Wami 
Död 

InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    ons 20 jan 2016, 20:03

Ok. ;)
Wami
Wami 
Död 

InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    ons 07 dec 2016, 18:07

Petar liv i den här tråden igen då Asami åter igen finns tillgänglig för adoption.

Alla intresserade är välkomna att skicka ett PM till mig.

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: [AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai    

[AVSLUTAT] Asami (söker ny spelare) - Wami x Lihai
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Wami söker ny spelare
» [Avslutat] Zoid/Hina-valpar söker spelare.
» Söker spelare till syskon
» [Avslutat] Lotus av Kiga söker ny spelare!
» [Avslutat] ~ León valp söker ny spelare ~
Hoppa till annat forum: