Pågående Event
Senaste ämnen
» Ingen lämnas kvar
Igår på 22:27 av Malva

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 21:59 av Malva

» Den som frågar [Öppet]
Igår på 19:15 av Sigrid

» Efter läggdags [P]
Igår på 16:39 av Umbriel

» Uppviglare [P]
Igår på 16:15 av Umbriel

» Rykten [P]
Igår på 14:20 av Umbriel

» Förlåt mig syster (P)
Igår på 14:04 av Tora

» Tänderna biter ihop [Tora]
Igår på 13:44 av Tora

» En mästerlig plan [Umbriel]
Igår på 13:32 av Umbriel

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 4 gäster. :: 1 Bot

Muriel, Sigrid


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
"Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
"Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden

Gå ner 
+36
Nilo
Murderotic
Kangee
Demethra
Yoru
Tai
Talathia
Theia
Nikita
Kyoko
Nevada
Emon
Sleazoid
Cruciatus
León
Key
Hielo
Fiero
Locura
Zayev
Weed
Malvado
temeraire~
Vitani
Pacquita
Rosie
Fallulah
Tramptass
Wind
Dolor
Mivria
Hermes
Tavar
Thzuki
Demetrius
Admin
40 posters
Sida 2 av 3  •  Gå till sida : Föregående  1, 2, 3  Nästa
FörfattareMeddelande
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tis 20 sep 2011, 12:07

Mina karaktärer ; Locura, Angelus, Shiva, Taranis, Kaiito, Xhie, Aamon.
Eller, det är de levande. De döda orkar jag inte ens skriva upp, eftersom att de är sjukt oviktiga och inte ens jag vill ha med dem på bilden, haha ;p

Och nu kommer vi till dem jag vill ha med på bilden... Sjukt svårt att välja, men här kommer en lista efter lite tänkande.
Utan inbördes ordning, såklart.

1. Demetrius
2. Murderotic
3. Key
4. Damon
5. Leale
6. Malvado
7. Mivria
8. Nevada
9. Tenkai
10. Azazel
11. BloodBlossom
12. Sleazoid
13. Kaine
14. Tavar
15. Kyoko
16. Black
17. Yoru
18. Kangee
19. Iwaku
20. Tabbe! kommer inte på någon mer ): haha, men typ... Ah, det blev 19 st i alla fall, både mer och mindre kända i mina ögon.

Måste också säga att jag blev sjukt glad när jag såg att Locura fanns med på några listor, woho! Min vampyr är älskad 8D <3
Skulle vara awesome ifall hon kom med ;p
Fiero
Fiero 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tis 20 sep 2011, 15:00

Jag är sge och off och har inte hängt med eller nes läst något ALLS förutom Locuras senaste inlägg och måste bara nominera ASCAR!
ASCAR
ASCAR
ASCAR

För att hon är epic och en legend i numoori! Och min morsa !!! //fiero Och jag älskar henne på alla sätt och vis :3
Soow

Och så blir jag lite lycklig för att jag, som inte har varit on eller ens sett denna tråd, ändå har en varg inte bara nominerad utan på den egentliga listan sen oxo *kram på alla nissar*
Hielo
Hielo 
Kannibalkool 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tis 20 sep 2011, 19:05

kool tråd!
Jag är olyckligt oaktiv på Numori tho, hah, men är djupt intresserad av att aktivera satungen Hielo igen. DOCK väntar jag troget på att Blossom ska återvända och fixa den satans flocken, så att Hielo kan få något mer att tänka på än vem han ska äta på härnäst. Han promenerar bara runt och slösar syre för ögonblicket.

Men då vi pratar om att göra en fantastisk gruppbild, så skulle jag gärna vara med och rita, höhö. Det vore trevligt att bruka mitt kombinerade traditionella pappersritande och datorritande mer. : D

Oooch nomineringar.. Ja vafan, jag har ingen koll, vi skriver lite slumpmässigt här!

- Yoru
- Thzuki
- Temeraire
- Azazel
- FrostCut
- ... oooch jag kommer inte på några fler. <3

Justja, mina karaktärer är då Hielo (ofc), Vulcan och.. Boadicea? Om jag nu skapat henne igen här, haha! De är intressanta prickar, om än rätt färska och orollade, höh.

Det är awesome att folk gillar Hielo btw. :'D Eller inser att han skulle se oerhört ståtlig ut på en gruppbild. ^^

_________________
I have seen the dark universe yawning, where the black planets roll without aim,
Where they roll in their horror unheeded, without knowledge or lustre or name.
Key
Key 
Utvandrad 

Spelas av : Lullu | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tis 20 sep 2011, 20:51

Usch, jag hade ju faktiskt tänk vara en så stor douchebag att jag inte skulle lägga mig i den här tråden.. Men så ser jag ju hur många som nominerar min lilla Key, och det måste jag faktiskt säga att det värmer djupt nere i hjärtegropen :'3
Meen, då ska jag väl ta och försöka hjälpa lite jag också. För jag tycker definitivt inte att bara vargar med ett namn som jättemånga hört ska ta upp all space på bilden. Först kanske ni vill veta vilka karaktärer det är jag har, om än jag inte tycker det är nödvändigt att ha med någon av dem... heeh.. >wo
Mina: Key [da one and only, också den jag varit Mest aktiv med under årens gång], Maya, Veri, Fountain, Selva[min nya prinsessa], Oiru, Valiquette, Erebos (trordetvaralla)

Och nu till de som jag nominerar. Utan någon som helst inbördes ordning;

1. Raven.
2. Kyoko.
3. Blossom.
4. Thzuki.
5. Zang.
6. Weed.
7. FrostCut.
8. Temeraire.
9. Artemis.
10. Teck.
11. Demetri.
12. Damon.
13. Tenkai.
14. Shinsei.
15. Tramptass.
16. Hielo.
17. Mivria.
18. Murderotic.
19. Nevada
20. ... nuu är namnen slut i mitt huvud...

Men det skulle kännas fint om Raven kom med på bilden. (:
León
León 
Död 

Spelas av : Marie | Död


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tis 27 sep 2011, 20:41

Skulle vara härlit om León skulle kunna komma med på bilden. Inte för att jag tror att nån drar in henne dit! o.o Men men, Ewy du var ju snäll och tog upp Leóns namn! x3
Trodde inte att nån skulle nämnna henne! o.o Men jag tycker också att andra ska få komma med, inte bara för att han/hon är flockledare, men men. Har många karaktärer, men León är den enda jag nämner! ;)

1. BloodBlossom
2. Key
3. Tavar
4. Fatima
5. Demethra
6. Azazel
7. Kaine
8. Locura
9. Nevada
10. Sleazoid
11. Thzuki

tyyyp... ^^'
Cruciatus
Cruciatus 
 

Spelas av : BOBS (Marjo?)


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tis 27 sep 2011, 21:25

Vilken kul idé! 8D vore azm att se Crucio (trots att han varit med i hm.. *räkna fingrarna* 2 dar, typ. en liten svart prick i hörnet eller något duger ;'D)

skulle kunna tänka mig att hjälpa till (trots att jag inte är sådär super-skill på att måla. är dock rätt hyfsad på att få ihop skisser, men... det är ju bara jag xD)

nominerar jag med :'D (jag har ingen stor koll på sidans alla karaktärer, men jag har nog ett hum om vilka som varit med en stund ;D)

1. Nevada
2. Kyoko
3. Damon
4. Thzuki
5. Demetri
6. Azazel
7. Sleazoid
8. Locura
9. Key
10. BloodBlossom
11. FrostCut
12. Zayev
13. OLYCKSTALET! D: (fast inte för mig >:'D)

PWN
temeraire~
temeraire~ 
 

Spelas av : Matuski


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tis 27 sep 2011, 22:19

Jaa, och så glömde jag säga.
att.
Om. OM. Det blir brist på tecknare till denna möjliga bild. Kunde jag tänka mig hjälpa till.
Men det skulle inte bli bra, det skulle inte gå snabbt. Min ritplatta är totaaaaltsönderjammad och varje gång jag skall använda den måste jag installera ett program och sedan starta om datorn, nästa gång jag kopplar in plattan köra samma prodecur igen, osv osv ...
men som sagt. om andan slår till, och ni behöver alla ni kan få, kan jag anmäla mig.
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    ons 28 sep 2011, 17:18

Såg att Zoid var nämnd på flertalet listor <333

Ehm ja, mina karrisar, har haft extremt många som jag inte ens ids nämna, men den jag helst skulle vilja se med på bilden av mina är Sleazoid, egentligen bara han just eftersom han är den jag är mest aktiv på och som ligger mig närmast om hjärtat. Kul att se att folk nämner honom, och skulle bli väldigt glad om han kom med på bilden ^^

Hur som helst, min lista på nominerade dårå, utan inbördes ordning

* BloodBlossom
* Weed
* Dolor
* Mivria
* Malvado
* Tramptass
* Thzuki
* Damon
* Murderotic
* Nevada
* Kyoko
* Zayev
* Hinata
* Nisha
* Key
* Hielo
* Akaryuu
* Locura
* Azazel
* Temeraire

Baaah, 20 stycken räcker inte för alla som jag vill ha med, och har säkert glömt någon som jag verkligen vill ha med...
Emon
Emon 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    ons 28 sep 2011, 21:31

ujuj, det här måste ju jag svara på! Vad roligt med en "gruppbild"! ='D Jättenice idé
Skulle vara jättekul om ni tog med Demethra, Emon eller Collosseum!! =DD

1. Blossom
2. Key
3. Thzuki
4. Chevoa- duvan
5. León
6. Aideen
7. Razios
8. Akabane
9. Nevada
10. Taranis- för han e så cool
11. Mithrile
12. Hielo
13. Armageddon
14. Tocho

aaaa, nu kommer jag itne på fler..... =/
Nevada
Nevada 
Död 

Spelas av : Nevada | Död


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    lör 01 okt 2011, 14:52

Nu... ska jag nog också svara.... Tack för att Nev är med på så många nomineringar btw xD Asgrymt (för jag har ju så många karaktärer *host*)

Iaf. Om jag nominerar ngn av mina egna (Nevada, Nasha, (och igentligen Raimo) (och igentligen Conchi <3 och döda Hoshi) så blir det Nevada (duh)

Och om vi kör som någon sa innan att varje ledare ska ha tre polare så ska Nev hänga med Kyoko, Tramptass och Shiro. (Om inte Tenkai?)


Är fullt villig att medverka i bilden, som jag dirket antar blir ett collage? kan förstås tänka mig andra arbetsuppgifter also.


HOWEVAR ingen ordning alllsszz

*Tenkai
*Freya
*Nÿene(håller med Kyoko <3)
*Shiro
*Nisha
*Kyoko
*Montague
*weed
*vad hette den där vita spök vargen för länge sen som ingen kunde döda men den kunde döda alla? Tenkai dog nästan för henne xD
*Razios
*Zayev
*Frostcut
*Ascar
*Fiero
*Maaalvvaaadoo
*mivria
*Weeed
*Shinsei
*Key
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    sön 02 okt 2011, 14:20

Så kuul att så många har svarat och att många tycker det är en kul idé 8D

Ni som har åsikter om nomineringarna, så är det enda som är sagt att man ska nominera de som man personligen tycker är viktigast är med, "kända" eller ej har ingen betydelse. Alla är en del av numoori.

Ni som ville göra ändringar i sina nomineringar får självklart göra de om de är för er viktiga vargar som är bortglömda. Ser ni att en varg är nämnd ett flertal gånger så kan ni självklart välja att lyfta fram någon annan istället. Är inte direkt några lagar uppsatta för de här så gör lite som ni vill, är ju bara tänkt som en kul grej de här så. ^^


MEN ja nu börjar vi ju få in en hel del nomineringgar. Och det verkar vara flera som skulle kunna tänka sig hjälpa till med bilden. Jag börjar ju undra ltie grann då hur vi ska lösa den biten rent praktiskt? Några förslag på någon metod som skulle kunna vara enklare? Vilka program använder folk?

Ska vi som kan tänka oss hjälpa till vara med å just rita skapa en egen tråd?

(Är för övrigt rörd över att mina karrisar nämns också <3)


Btw nev, den där spökvargen, hette hon inte något på M?
typ.. Maa.. Muu.. Nåt namn.. Inte Medusa.. Men något åt de hållet xD
Megara.. *sliter hår*

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Weed
Weed 
Utvandrad 

Spelas av : Millan| Utvandrad


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    ons 05 okt 2011, 22:25

MEGARA HETTE HON! och haha, hell yeah, nevvie nominerade weed två gånger. visste att han var hemligt kär i min emovarg <3
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    fre 07 okt 2011, 18:15

haha yes jag hade rätt!! 8D

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Kyoko
Kyoko 
 

Spelas av : Kyo


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    fre 21 okt 2011, 03:25

hoooly fucking shit, ni minns megara? Omg <33
Weed
Weed 
Utvandrad 

Spelas av : Millan| Utvandrad


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    fre 21 okt 2011, 11:42

är det ett tecken på att man börjar bli gammal? hehe
Nikita
Nikita 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    fre 21 okt 2011, 11:59

Jag minns också Megara, minns dock inte vem av mina karraktärer som jag lät strida emot henne x) hehehe
Theia
Theia 
 

Spelas av : Tafs


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    ons 28 dec 2011, 18:34

*petar upp*

Hur blir det med denna fina idé? ^^
Talathia
Talathia 
Död 

Spelas av : Eve | Död


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    ons 28 dec 2011, 18:49

Skulle iallafall bli jätteglad om Black kom med, han har vart med så länge :3
Och räddat många liv xD <3
Tai
Tai 
 

Spelas av : FreeLikeABird


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tor 29 dec 2011, 11:54

Riktig intressant ide tycker jag! ^^Jag kanske...kan vara med och hjälpa till...Skulle ju vara kuligt! ^^
Jag har haft sjukt många vargar i Numori. Kan rabbla upp dom jag minns ^^

Siol, Tani, Story, Lucky, Lex, Xoee, Mistake, Tez, BlackBird, Sirius, Nemi, Miracle(tror jag had een som hette det), William(funderar på att han ska få komma tillbaka), Cinereus(Vargar som inte längre finns på Numori, är förmodligen fler men minns dom inte för tillfället xD) Sen har jag Aideen, Bray, Liam, Kura, Tai, Salazar. Och helst skulle jag väl vilja ha med Stroy och/eller Bray då han är den mest kända av mina(vilket säger mycket, eftersom han inte är så känd xD). Förlåt mina karaktärer om jag glömt någon<3

Jag nominerar(Ingen speciell ordning):
1.Key
2.Sunkissed(Gillade henne hon var cool, vet ej vem som spelade henne)
3.Thzuki
4.Hielo
5.Mivria
6.Zayev
7.Weed
8.Hiro
9.Norrsken
10.Akaryuu
11.Dolor
12.Sleazoid
13.Locura
14.Giyan(För han är bäst!)
15.Blossom(Bloodblossom)
16.Black
17.Colosseum
18.Raven
19.Halloween(För hon är cool)
20.T-ligan(Toranos)

Många att komma ihåg namnen på, men skulle kunna skriva fler ^^haha
Yoru
Yoru 
Död 

Spelas av : Bubbah | Död


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tis 03 jan 2012, 20:32

*petar upp*
Blev de nå av denna massbild? .___. Nu när man har en ritplatta så är jag jätte peppad för nå sånt här.. men den verkar ha dött ut denna ide D:
Demethra
Demethra 
 

Spelas av : Gagga


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tis 03 jan 2012, 20:52

Jaah, jag tycker det jag med. Den liksom.... lämnade på nått sät.. ):
synd för jag tyckte dethär hela var e skitskoj idee x'D
Dolor
Dolor 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tis 03 jan 2012, 21:46

Asså när jag e klar med min bild på alla mina karraktärer kan jag ju alltid påbörja denna bilden xD En efter en kan jag ju måla in en och annan varg i bilden när jag har ork till det :)
Yoru
Yoru 
Död 

Spelas av : Bubbah | Död


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tis 03 jan 2012, 21:49

Men skulle inte dom som ville få vara delaktiga.. .___.
Eller missade jag nå nu igen? D:
Dolor
Dolor 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    tis 03 jan 2012, 21:51

Jo så är det säkert ^^ jag har ingen aning längre faktikst, denna tråden e så gammal och stilla stående, man tappar kollen lätt om man heter Mattiz också så xD
Hielo
Hielo 
Kannibalkool 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Sv: "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden    ons 04 jan 2012, 02:29

Jaa, oxh jag vill hemskt gärna vara med och rita också, vi lider nog inte brist på ritare, hm.. Så.. Det är mest ett konkret beslut vi behöver, om vilka som ska vara med på den till en början, och så vidare. XD
Veeem drog igång detta, ens? :'D

_________________
I have seen the dark universe yawning, where the black planets roll without aim,
Where they roll in their horror unheeded, without knowledge or lustre or name.
 
"Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - tråden
Till överst på sidan 
Sida 2 av 3  •  Gå till sida : Föregående  1, 2, 3  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» "Alla-Numoorivargar-på-en-bild" - Del 2
» FML-tråden
» Den heligaste tråden..
» Quiz-tråden
» I skydd av träden [Kaos, P]
Hoppa till annat forum: