Pågående Event
Senaste ämnen
» FRYS! (P)
Idag på 00:06 av Tolir

» Farornas Fästning [Ymir]
Igår på 23:11 av Ymir

» Jag är som bäst när jag mår som värst [Sigge]
Igår på 22:44 av Sigrid

» Tårarnas Fristad [Ikaros]
Igår på 21:47 av Herkules

» Levande fossil [P]
Igår på 21:04 av Herkules

» Nämen oj! [P]
Igår på 20:45 av Ghoul

» [LKF] Kristallklart
Igår på 20:36 av Zahari

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
Igår på 19:20 av Tolir

» Förlåt mig syster (P)
Igår på 16:46 av Sigrid

Vem är online
Totalt 10 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 10 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Vad använder du status till? (Straw Poll) Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Vad använder du status till? (Straw Poll) Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Vad använder du status till? (Straw Poll)

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Vad använder du status till? (Straw Poll)    sön 23 nov 2014, 13:18

Hej alla!
Vi i crew gör en liten undersökning för att se vad alla använder Status här på sidan till. Vi vill att ni svarar så sanningsenligt som möjligt, så att det blir lättare för oss att se vad status främst används till på sidan C:

Du kan besvara vår poll här:
http://strawpoll.me/3047408

Om ni väljer alternativet "Annat (kommentera i tråden)" så är det i den här tråden ni ska kommentera.


¡OBS! Straw Poll tillåter inte att man svarar mer än en gång, och detta gör att den blockerar en IP från att svara mer än en gång. Om ni är flera som bor tillsammans så betyder detta att om en skickar ett svar så kommer de andra i samma hushåll inte att kunna svara, då er IP har blockerats. Om ni är flera som använder samma IP (från samma hem, samma skola eller liknande) så diskutera gärna först svar med varandra då ni inte kommer kunna skicka mer än ett svar från en IP.


Fridens liljor <3
/Crew
Xerxes
Xerxes 
 

Spelas av : Siri


InläggRubrik: Sv: Vad använder du status till? (Straw Poll)    sön 23 nov 2014, 13:33

Jag använder statusen till två saker. Mainly använder jag den till kraftmängden men också till att bestämma ålder på valpar, iaf i framtiden kommer jag göra så. Tex de blir 6 år när de har tio i status så att de åldras samtidigt.
avatar
Ehfra 
 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Vad använder du status till? (Straw Poll)    sön 23 nov 2014, 13:38

Jag använder inte status, men kan ha de i åtanke ibland. Typ om det blir strid mellan två vargar, så kanske styrkan möts utefter statusen.
Sen räknas jag ju automatiskt in behörighet till ledarskap.

Annars använder jag det sällan.
Nisha
Nisha 
Demon 

Spelas av : Nish | Död


InläggRubrik: Sv: Vad använder du status till? (Straw Poll)    sön 23 nov 2014, 19:06

Jag använder statusen som en vag relativ måttstock när karaktärer behövs jämföras - typ att någon med 500 möjligen skulle kunna vara mer sannolik att vinna en strid mot den som har 200. Sen kommer dock andra faktorer in som ibland väger tyngre. 

Använder också statusen halvt som målsteg för mina egna karaktärer; att tex innan en viss status kan X inte gör Y, eller att Z lär sig Å när hen har en viss status. Detta brukar dock vara individuellt för varje karaktär.

//nish
 
Vad använder du status till? (Straw Poll)
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Byomi eller Byoomi? (Straw Poll)
» Om du Använder Huvudet [Matvei]
» [Avslutat] Några döda - status ska flyttas - Azul, Ying
Hoppa till annat forum: