Vem är online | Totalt 205 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 205 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Framtida uppvaktning sökes | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Cerulean
Spelas av : Julia
| Rubrik: Framtida uppvaktning sökes fre 01 aug 2014, 19:03 | |
| Jo, de som läst Ceruleans rollspel och/eller information vet ju att hans livssituation är lite konstig, och i framtida rollspel så har jag och en annan rollspelare typ en klar plan på hur det kommer fortsätta för honom.
Och då söker jag alltså en liten vargflicka som kan tänkas förälska sig i den här störda lilla vuxnavalpvargen, och eventuellt "rädda" honom mentalt från att ta självmord när den tiden väl kommer för det är typ däråt det börjar luta redan nu. Hur det egentligen fortsätter/slutar för honom kommer ju såklart rollas fram, tänker inte sätta en fast plan xD Och var beredd på att han inte är den mest kärleksfulla varg (längre), tihi, och kommer förmodligen inte uppskatta denna vargflicka särskilt mycket. De kan träffas redan nu om det önskas
NÅGON INTRESSERAD *blink blink*
Senast ändrad av Cerulean den ons 06 aug 2014, 18:25, ändrad totalt 1 gång |
| Cerulean
| Rubrik: Sv: Framtida uppvaktning sökes ons 06 aug 2014, 18:24 | |
| |
| Blair #Dissad av Aurinko
Spelas av : Elsa
| Rubrik: Sv: Framtida uppvaktning sökes ons 06 aug 2014, 18:57 | |
| Jag har ingen vargflicka som skulle kunna hjälpa honom (mest för att alla mina flickor är har en partner, är valpar eller kör på anti-kärlek...), men jag har ett antal varghanar som skulle kunna hjälpa honom om du ändrar dig c: |
| Cerulean
| Rubrik: Sv: Framtida uppvaktning sökes ons 06 aug 2014, 19:12 | |
| That's too bad~ Jo jag hör av mig isf! Har bara svårt att tro att vänskap kommer kunna rädda honom då det är just den där närheten i en kärleksrelation han saknar. Men man vet ju aldrig... ;) |
| Cerridwen
Spelas av : Emelie
| Rubrik: Sv: Framtida uppvaktning sökes ons 06 aug 2014, 20:32 | |
| Jag har ju Aziza Eira Mitri |
| Cerulean
| Rubrik: Sv: Framtida uppvaktning sökes ons 06 aug 2014, 21:26 | |
| Jaa vi kanske kan fixa ett möte med tex Eira? Mitri har typ en dejt med Brother så 8D |
| Eira Död
Spelas av : Emelie | Död
| Rubrik: Sv: Framtida uppvaktning sökes ons 06 aug 2014, 22:36 | |
| ja det kan vi göra :) skall du eller jag starta rollet? vart håller han till? :) |
| Cerulean
| Rubrik: Sv: Framtida uppvaktning sökes ons 06 aug 2014, 22:47 | |
| Du får gärna göra det om du vill! Annars kan jag om du absolut inte har nån lust haha. Btw så kommer det vara en lång process för Ceruleans del om det vore så att han skulle gilla henne då det är mycket som ska in i hans framtid :3 |
| Eira Död
Spelas av : Emelie | Död
| Rubrik: Sv: Framtida uppvaktning sökes tor 07 aug 2014, 10:38 | |
| Jag kan göra det och det får ta den tid det tar för honom |
| Cerulean
| Rubrik: Sv: Framtida uppvaktning sökes tor 07 aug 2014, 15:43 | |
| Okej, starta när du känner för det, ingen stress. :) |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Framtida uppvaktning sökes | |
| |
| | Framtida uppvaktning sökes | |