Pågående Event
Senaste ämnen
» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
ons 20 mar 2024, 16:55 av Maksim

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 13 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 13 gäster. :: 2 Botar

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Söker likasinnade följare[GIV AKT!]... Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Söker likasinnade följare[GIV AKT!]... Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...

Gå ner 
+2
Nehexor
Artemis
6 posters
FörfattareMeddelande
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    mån 05 maj 2014, 21:51

Artemis är på väg att börja sin ensamma vandring igen. Men hon har väl mer eller mindre kommit fram till att hon inte är en ensamvarg. Även om hon avskyr att se sig själv som lågrankad flockmedlem. Därför tänker hon så här...

Hon söker likasinnade. Som inte gärna vandrar ensamma men heller inte trivs i en flock. Men ändå söker någon form av gemenskap. Eller kanske mer kamratskap. Även om Artemis själv aldrig skulle ta till sig kamrater. Men ja...

Mer eller mindre söker hon individer med en krigares hjärta, blod och styrka. För att forma en liten grupp. Ej flock. En liten grupp. Och för att bli accepterad måste man genomgå prövningar. Artemis är kräsen och kritisk som få. Hon vill ha en liten grupp av krigare att styra över. De kommer inte ha någon struktur eller reglemente som en flock. De är ingen flock. De är bara en grupp av individer som lever tillsammans.

Och lyder Artemis. xD

Och skulle det nalkas krig eller liknande så kan de hjärtligt lägga sig i bara för att ha något att göra. Men vilken sida de skulle stå på spelar väl ingen roll?

Tror ni att ni har vad som krävs? Skulle ni kunna lyda under Artemis nycker? Anmäler då. ;)

[Har admin något emot det här så får ni gärna höra av er. Men igen. Detta är ingen flock. Bara en grupp individer som lever och vandrar tillsammans för att slippa ensamhetens uttråkning].
Nehexor
Nehexor 
Vampyrjägare 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    tis 06 maj 2014, 06:52

Naberius kan nog passa, men inre än på ett rag tyvärr ^^' just nu har han fortfarande det senaste färsöken på huvudet, så det är så flockar överlag är ingen bra idé. 
..
...
Om nu inte artemis är en hejare på att snacka det vill säga xD kan tänka mig att de kan träffas och därifrån se vad som händer ^^

(Tänker dock påstå att även om du skriver att det ska vara en liten grupp och inte en flock, så har du kindof uttryckt definitionen av en flock xD men det är bara min åsikt ~ )
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    tis 06 maj 2014, 19:46

Mjoo. Lite flockigt låter det kanske. Men det är inte en flock. Mer ett råbarkat gäng med krigare som endast håller ihop för att de älskar att befinna sig i stridens hetta och känna varenda muskel arbeta. De är individer men som håller ihop. De vill inte göra sig kända som en flock utan som varje enskild individ. De vill göra sig ett namn för sig själva och använder varandra som trappsteg för att kunna klättra högt. Men de håller ihop endast för att kunna utnyttja varandra för egen vinnings skull. Det är okej att utmana varandra och spilla varandras blod. För det är endast de starka som accepteras.

Det är lite knivigt att beskriva. x3

Men skulle det gå för sig kunde det kanske registreras som en pytteflock. Men de är inget mer än en grupp. Och vem som helst accepteras inte. Så blir det bara 3-4 eller 5 så. Och så få medlemmar blir ju ingen flock. Blir det fler som vill vara med vore det såklart kul med.
Nehexor
Nehexor 
Vampyrjägare 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    ons 07 maj 2014, 19:18

Tror tyvärr inte Nab passar in, men det är en rolig idé iaf ^^
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    ons 07 maj 2014, 20:16

Okee, synd. :3 Tack. ^_^
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    mån 12 maj 2014, 17:07

*peta sofistikerad med en pinne*
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    sön 18 maj 2014, 19:09

Detta var bara en idé jag fick. Hade varit kul.
Phenex
Phenex 
Död 

Spelas av : Skruk | Död


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    sön 18 maj 2014, 19:15

Tycker också det verkar som en rolig Idé men mina enda likasinnade är Joker och möjligtvis Shady. Shady har en flock att Leda och Joker har sina tv slavar, dock söker han också likasinnade, men mest för att överge dem sen är han har makt ^^' Så ingen som riktigt passar x'D
Ceres
Ceres 
 

Spelas av : Tafs


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    sön 18 maj 2014, 19:52

Tycker också det är en spännande idé! Har bara Ceres som definitivt skulle passa in, hon gillar att slåss. Men hon skulle i sådana fall bara kunna hänga med tillfälligt för jag har andra planer för henne sen ^^
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    tor 29 maj 2014, 18:27

Phenex: Aha. Har för mig Joker är väldigt ung med. Artemis skulle nog inte accepterat honom. x3

Ceres: Ceres är fin. <3 Men de två kanske inte skulle dra jämnt så att säga?
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    tis 20 sep 2016, 23:05

Drar upp den här tråden igen då den varit livlös så länge! xD Artemis glöder lite mer för det här igen. Tanken är att den här gruppen är krigare/spioner. De följer Artemis och de vandrar i Numoori som jag skrev i det första inlägget här i tråden. Artemis har ett maktbegär som heter duga och vill bygga upp sin armé så att hon kan sätta landets vargar och flockar på plats. Allt kommer inte ske på en gång utan allt kommer tas en bit i taget, mycket metodiöst.

Artemis vill stå högst i hierarkin och därför söker hon vargar som vill vinna makt med henne men försöker de själva ta makten över Artemis så kommer de få se på vrede. x) Den bästa träningen kommer erbjudas och som skrivet tidigare så kommer det krävas prov och tester för att visa att man har vad som krävs.

Så kom hit och giv akt!

[Jag vet att det här är ett blurrigt inlägg men jag hoppas ni förstår vad jag menar. xD]
Ronia
Ronia 
Flockledare 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    tis 20 sep 2016, 23:15

Föreslår Fenris (eller gruppens) klan! I stort sett samma sak.. typ
Ronia
Ronia 
Flockledare 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    tis 20 sep 2016, 23:15

Bortsett från att hon har ensam makt, alla har samma
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    tis 20 sep 2016, 23:26

Jag har skickat ett mail till Fenris då då Embla har liknande idé där som Artemis har och om de kanske kan gå ihop på något sätt.

Jag skapade den här tråden för över 2 år sedan då jag kom att försöka sätta mer ord på vad Artemis strävar efter då hon uppfostrades som krigare.
Ronia
Ronia 
Flockledare 

Spelas av : Julia


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    tis 20 sep 2016, 23:34

Menar du att hon kopierat din idé? Fattar inte riktigt xD Anyhow, lämnar bara av det förslaget med klanen!
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    tis 20 sep 2016, 23:42

Nej. Jag menar att hennes idé liknar Artemis idé. :P Därför har jag mailat henne om det för jag vill veta mer och om det kan vara möjligt för ett samarbete typ.

Jag vet om klanen. :)
Vill du diskutera det här mer så var vänlig att skicka Pm istället. :)
Fiero
Fiero 
Död 

Spelas av : Embla | Död


InläggRubrik: Sv: Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...    ons 21 sep 2016, 12:44

Kan ju flika in att jag inte kopierat, inte ens sett denna tråd ^^
 
Söker likasinnade följare[GIV AKT!]...
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Hämndlystna likasinnade sökes!
» Söker familjerelationer
» Söker....
» Söker .. en bild!
» Söker en...
Hoppa till annat forum: