Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
Igår på 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 17 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 17 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Who are you? [P] - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Who are you? [P] - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Who are you? [P]

Gå ner 
3 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Blair
Blair 
#Dissad av Aurinko 

Spelas av : Elsa


InläggRubrik: Sv: Who are you? [P]    ons 29 jan 2014, 15:23

Kom. Följ med mig. Jag vet att du vill vara lojal mot Mid och Shady men tro mig. Inget gott kan komma ur detta. En demon kan man aldrig kontrollera. Den kommer alltid bestämma själv vad den vill göra!

Han skakade lite på huvudet. Trodde hon att han gjorde allt det här för lojalitetens skull? Trodde hon verkligen att han bara tänkte på att göra dem nöjda?
"Du fattar ju inte!" snäste han. "Jag tänker inte lämna Mid eller Shady. Jag är här för att bli någon som man med rätthet kan kalla son. Jag gör det här för min familjs skull!" 
Han rynkade på nosen efter det han hävt ur sig. Det var sant, även om man kanske inte kunde tro det. Han gjorde det här för att kunna bli någon. 
Någon som man med stolthet kunde kalla son.
Vinden hade känt hans irritation och börjat blåsa lite kraftigare. Blair klippte snabbt med öronen. Han måste lära sig att inte låta vinden förmedla hans känslor. Det var en svaghet, en svaghet som måste bort. Han burrade upp fjädrarna och såg henne i ögonen.
"Du kan fly, men jag vägrar. Jag litar på Mid." Han slöt ögonen snabbt innan han lät de gröna ögonen blicka bakåt, mot Kawazatriskogen. Hans nya hem. Ibland hade han fått höra att ens hem var där man hade sitt hjärta. Var tillhörde hans hjärta? Blair visste inte längre. Tillhörde han Occultos nu? Blair kände att det var så, men en sak visste han.
En del av hans hjärta, oavsett var han var, skulle alltid tillhöra familjen.
avatar
Sheali 
Död 

Spelas av : Lea | Död


InläggRubrik: Sv: Who are you? [P]    fre 31 jan 2014, 18:16

Lee höjde ögonbrynen.

"Så du har en familj? Vad är det du gör hos Midnight och Shady då? Eller vill din familj se dig död? För det kommer du bli om du ska stanna hos de!"

Lee tog sig in i hannens sinne igen. Försiktigt, spårlöst och fullständigt omärkbart. Hon läste av hans tankar om krafterna. Vind var något han kontrollerade. Intressant. Som för att konstatera faktan brusade vinden runt de upp en aning och skuggan på marken under Lee ryckte till och drog sig något mot hannen som för att varna den att inte gå över gränsen.

"Du kan fly, men jag vägrar. Jag litar på Mid."

Lee ryckte på axlarna och fnös kort. De gula ögonen studerade hannen en aning innan hon snärtade till med svansen och gav med.

"Visst. Vem är jag som bryr mig om din säkerhet? Du har eget huvud på axlarna och inte är det mitt problem att det är fågelhjärna du har ärvt av dina föräldrar. Stanna kvar du hos den demonbesatte Midnight. Jag kan hålla med om att det blir en ytterst underhållande väg till döden du har valt."

Karg-halvblodet fnös kort igen och från stället hoppade över till en tuva som befann sig minst 5 meter ifrån de. Fantastiskt hopp. Allt tack vare karggenerna som gav henne en ytterst spänstig och vig kropp.


[tror att de kan skilja sig åt här. ]
Blair
Blair 
#Dissad av Aurinko 

Spelas av : Elsa


InläggRubrik: Sv: Who are you? [P]    lör 01 feb 2014, 07:31

Så du har en familj? Vad är det du gör hos Midnight och Shady då? Eller vill din familj se dig död? För det kommer du bli om du ska stanna hos de!

Han fräste lite irriterat och svängde med svansen.

"Klart jag har en familj! Vad trodde du, att jag föddes ur ett fågelägg?"

Blair kände sig nöjd med den kommentaren. Han kände igen den. Han hade använt samma kommentar mot Midnight när denne undrat om han hade en familj. Blair hade svarat att han hade det och Mid hade kontrat med att alla faktiskt inte hade en familj. Blair hade aldrig riktigt förstått det. Ändå kände han på sig att Midnight inte hade en familj, förutom sin syster. Kanske var det därför han lät Shady hållas.

Visst. Vem är jag som bryr mig om din säkerhet? Du har eget huvud på axlarna och inte är det mitt problem att det är fågelhjärna du har ärvt av dina föräldrar. Stanna kvar du hos den demonbesatte Midnight. Jag kan hålla med om att det blir en ytterst underhållande väg till döden du har valt.

Åter igen hördes hennes irriterande röst. Han spände blicken i henne när hon öppet förloämpade honom, och på toppen drog med hans föräldrar in. Hans far var en stark och intelligent krigare. Hans mor var den vackraste han någonsin sett, och hon var inte dum heller. Blair piskade till med svansen när hon började sticka därifrån.

"Du har fel om mig, min familj och Mid. Du vet ingenting! Du har fel, och jag kommer bevisa att den  här vägen inte kommer leda till min död!"

Sedan började han, precis som hon ta sig därifrån. Blair hade ingen lust att prata mer med henne.

[AVSLUTAT! (om inte du ville skriva något mer)]
 
Who are you? [P]
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: