Vem är online | Totalt 99 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 99 gäster. :: 2 Botar
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Soker rollspel runt Nordan, Snöslätten eller Eriinari | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Chi Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Soker rollspel runt Nordan, Snöslätten eller Eriinari sön 11 aug 2013, 16:21 | |
| Chi behöver träffa fler så söker nu nån som vill rolla runt snöslätten eller Eriinari (eller platser nära dessa ställen).
OBS han har en liten valp med sig som jag rollar i samma roll som Chi tills den blivit större. Då kommer den troligen skapas i eget konto men än så länge är den bara med som en biroll i rollspelet. OBS |
| Sirocco
Spelas av : Skruk
| Rubrik: Sv: Soker rollspel runt Nordan, Snöslätten eller Eriinari sön 11 aug 2013, 16:32 | |
| Zhetan är påväg upp till Eriinari :3 så de kan träffas.. |
| Chi Död
| Rubrik: Sv: Soker rollspel runt Nordan, Snöslätten eller Eriinari sön 11 aug 2013, 16:37 | |
| Ja det vore kul :-) Kan du skapa rollet? (Pojken håller på att vakna så måste vara beredd att byta och amma honom då han är vaken) |
| Zhetan Död
Spelas av : Skruk | Död
| Rubrik: Sv: Soker rollspel runt Nordan, Snöslätten eller Eriinari sön 11 aug 2013, 21:07 | |
| Jag hade ett tåg att passa, Sorry för det sena svaret ^^' men ja jag kan börja :3 |
| Chi Död
| Rubrik: Sv: Soker rollspel runt Nordan, Snöslätten eller Eriinari sön 11 aug 2013, 21:08 | |
| Ingen fara :-) länka då rollet är skapat |
| Zhetan Död
Spelas av : Skruk | Död
| Rubrik: Sv: Soker rollspel runt Nordan, Snöslätten eller Eriinari sön 11 aug 2013, 21:28 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Soker rollspel runt Nordan, Snöslätten eller Eriinari | |
| |
| | Soker rollspel runt Nordan, Snöslätten eller Eriinari | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |