Vem är online | Totalt 91 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 91 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Söker någon/ra som skulle vilja rolla. :3 | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Third Lance
Spelas av : Yptus
| Rubrik: Söker någon/ra som skulle vilja rolla. :3 fre 05 jul 2013, 15:42 | |
| Hej nu söker jag någon/några att rolla. Sisådär runt 3 stycken. Efter som att jag vill ha några platser kvar.
Men Third Lance är en genom god hane som vill andra vargars bästa, han befinner sig i Kaiwood/Lövskogen. Men han kan förflytta sig en bit. Han är en renrasig Cestrovargs hane som helst inte vill träffa någon som är ute efter att döda honom. Men att träffa någon mer aggressiv skulle vara lärorikt för denna lite yngre hane. Efter som att han är 17 m-år gammal. Och han har vandrat ganska så mycket själv och inte träffat så många alls. Han är även en väldigt bar lyssnare som försöker att förstå det mesta, men man kan även reta upp honom.
Men är det någon som är intresserad att möta honom? Han väntar på alla, hanar, honor, valpar och åldriga. c: |
| Leviathan
Spelas av : Merran
| Rubrik: Sv: Söker någon/ra som skulle vilja rolla. :3 fre 05 jul 2013, 16:17 | |
| Jag har lilla Leviathan som gärna skulle möta honom i skogen nånstans eftersom det är på vägen dit han ska :)
Sedan har jag Elorthad som kan behöva lite sällskap också ^^ |
| Third Lance
| Rubrik: Sv: Söker någon/ra som skulle vilja rolla. :3 fre 05 jul 2013, 20:59 | |
| Leviathan verkar intressant, vart ska dom mötas? Alltså ifall det är ok för dig? |
| Leviathan
| Rubrik: Sv: Söker någon/ra som skulle vilja rolla. :3 lör 06 jul 2013, 02:00 | |
| De kan mycket väl mötas i Kaiwood eller Lövskogen om Lance ändå är i det området :3 |
| Third Lance
| Rubrik: Sv: Söker någon/ra som skulle vilja rolla. :3 lör 06 jul 2013, 11:32 | |
| Okej. Sak jag starta rollet? c: |
| Leviathan
| Rubrik: Sv: Söker någon/ra som skulle vilja rolla. :3 mån 08 jul 2013, 00:45 | |
| |
| Third Lance
| Rubrik: Sv: Söker någon/ra som skulle vilja rolla. :3 ons 10 jul 2013, 21:16 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Söker någon/ra som skulle vilja rolla. :3 | |
| |
| | Söker någon/ra som skulle vilja rolla. :3 | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |