| Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Gavin Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med mån 10 jun 2013, 15:34 | |
| Gavin är en ung hane (han är mestadels Karg) som är flockledare över Cierzo. Nu söker han en neutral eller god tik (ond går också bra om denne kan acceptera att dela flock med goda vargar och inte leda flocken i fördärvet igenom att skapa konflikter med andra flockar) som kan dela flockansvaret med honom och kanske lindra hans brustna hjärta. Han har på kort tid förlorat båda sina föräldrar och sin ena syster, den andra systern har valt att lämna flocken och söka sin egen lycka. Han kan inte göra som henne utan måste stanna och leda flocken.
Så nu söker han en ansvarsfull tik (ålder är mindre viktigt) som kan stiga upp och bli med ledare över den neutrala flocken Cierzo (och dela livet med honom).
(Dessutom vore det bra om det fanns någon fler ledare över flocken då jag personligen inte kunnat vara så super aktiv). |
|
Eira Död
Spelas av : Emelie | Död
| Rubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med tis 11 jun 2013, 12:06 | |
| |
|
Theron Död
| Rubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med mån 17 jun 2013, 17:09 | |
| Ingen annan som är intresserad av en ung ledare? |
|
Kangee Död
Spelas av : Kangis | Död
| Rubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med lör 22 jun 2013, 16:02 | |
| Jag har ju Iyzebel c: Men de kan ju träffas och sen se hur kemin är isåfall :) |
|
Theron Död
| Rubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med lör 22 jun 2013, 19:24 | |
| Ja det vore ju nått :-) Vart befinner sig din tös då? Gavin befinner sig mest kring lövskogen och områdena runt den. |
|
Diversea Död
Spelas av : Elsa | Död
| Rubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med tis 30 jul 2013, 12:16 | |
| Är intresserad, men eftersom det var ett tag sedan det här skrevs och du har fått flera erbjudanden så säger jag bara lycka till! :) |
|
Navareil Död
| Rubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med tis 30 jul 2013, 12:33 | |
| Jag spelar Gavin.
Ännu har inget rollspel blivit av så om din tik vill träffa Gav och rolla så vi får se hur deras möte går kan vi göra det :-) |
|
Diversea Död
| Rubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med tis 30 jul 2013, 12:43 | |
| :D Min flicka är i Itrozo, var är Gavin då? :) |
|
Navareil Död
| Rubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med tis 30 jul 2013, 12:45 | |
| Ja han befinner sig kring lövskogen (reviret ligger ju där så).
De skulle kunna träffas i typ Ken-Yak (då har båda fått gå rätt långt för innan de träffas) |
|
Diversea Död
| Rubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med tis 30 jul 2013, 12:52 | |
| Det blir jättebra, hon får sträcka lite på benen och träffa en annan singelvarg x) *gnuggar frenetiskt händerna* |
|
Navareil Död
| Rubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med tis 30 jul 2013, 12:54 | |
| Ja som sagt vi får se hur de hela utvecklar som under rollspelet :-) Men börjar du rollet? |
|
Diversea Död
| Rubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med tis 30 jul 2013, 13:04 | |
| |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med | |
| |
|
| Ung flockledare söker tik att dela ansvaret och livet med | |
|