| Tafsens bildstation! | |
|
+48Ronia Shady Vit Iro Fumiko Mugen Lawenya Cerulean Cry Z'ev Xerxes Ehfra Joker Kione Kali Tehhi Qilaq Black Zayev Nisha Arcelia Mivria Ceres BloodQueen Saderk Loke Novali Caer Zey-So Sheali Blair Midnight Rialea Become Anything Lirio Texas Luna Diversea Tequila Crepsley Mirrow Taouro Sitera Loiana Erakan Malphas Saturn Tramptass 52 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Ehfra
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! tis 09 sep 2014, 15:37 | |
| Jag beställer gärna! :D Till Ehfra eller Cerulean.. Du får välja, om du inte vill göra båda! 8D Karaktär: Ehfra Citat: A smile in your darkness Färger: Som hennes päls Sen är det fritt fram! :D Kataktär: Cerulean Citat: What is a feeling, when everything is a inside lie Färger: Som hans päls 8D Oooch sen är det fritt fram xD |
|
Xerxes
Spelas av : Siri
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! sön 14 sep 2014, 09:53 | |
| Namn:Xerxes Citat/texter: May Chaibos have mercy for my enemies because I won't. Färger: Ljusgrå! Som Xerxes päls. (helst med små svarta kanter runt så att man kan se texten) c: Andra önskemål : Jag skulle gärna vilja att typsnittet såg väldigt modernt ut, typ som det typsnittet på hans profil bild. c: Om det går skulle jag också vilja att X ska ha horn, liksom. Så de över "sträcken" har horn som liknar Xerxes. Om det inte går är det okej. c':
Namn: Cry Citat/texter: There are causes worth dying for, but none worth killing for. Färger: Vit. (helst med små svarta kanter runt så att man kan se texten) c: Ändra önskemål: Helst ska typsnittet vara ungefär som det på hans profil bild; modernt. Jag skulle också vilja att C:et är en måne om det går. Det är så klart inte så viktigt men om det går så ,gärna. Sen undrar jag om det skulle kunna finnas lite ljus rosa blomblad som ligger på marken och några som flyger runt lite. Så klart är inga av dessa smådetaljer så himla viktiga c: |
|
Tramptass Död
Spelas av : Tafs | Död
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! sön 14 sep 2014, 20:55 | |
| |
|
Z'ev
Spelas av : Saltwater
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! sön 14 sep 2014, 21:12 | |
| Namn: Lawenya Citat/texter: Life is just word, we choose what do do with it. Färger: Blått (132c3a) & vitt. Andra önskemål: -
Namn: Z'ev Citat/texter: My life is over, so now I will live for yours. Färger: Vitt och mörk Grått. Andra önskemål: - |
|
Cry
Spelas av : Siri
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! sön 14 sep 2014, 21:22 | |
| |
|
Cerulean
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! sön 14 sep 2014, 21:25 | |
| |
|
Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! sön 14 sep 2014, 22:07 | |
| |
|
Lawenya
Spelas av : Saltwater
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! sön 14 sep 2014, 22:16 | |
| OMG, OMG so beautiful. C: |
|
Mugen Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! mån 15 sep 2014, 00:41 | |
| Namn: Mugen Citat/texter: Dream as long as life lasts. Then dream in infinity. Färger: Lila och vitt. Andra önskemål: Något som kan förknippas med elektricitet kanske?
|
|
Blair #Dissad av Aurinko
Spelas av : Elsa
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! sön 28 sep 2014, 21:13 | |
| Namn: Ehtna Citat/texter: I won't stay put, give me the chance to be free Färger: Vit och svart, men det är ganska öppet där, om du vill mixtra så får du gärna göra det :'3 Andra önskemål: Gärna ganska låg i höjden, som en av Ceres loggor, men annars är det fritt x3
Edit: Lägger in en till beställning här, haha xD Namn: Paimonia Citat/texter: I may be bad, but I'm perfectly good at it Färger: Mörka, som grå, svart och liknande. Andra önskemål: Låg i höjden, annars, kör på :'D |
|
Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! sön 12 okt 2014, 15:24 | |
| |
|
Mugen Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! ons 22 okt 2014, 20:10 | |
| Superfin! <3 Tack så mycket! :D |
|
Fumiko
Spelas av : Jam
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! tor 13 nov 2014, 18:26 | |
| Om du har tid så vill jag gärna beställa en logg.. (: Namn: Fumiko Citat/texter: What you imagine, you create Färger: Mörk turkos/turkos, svart Andra önskemål: Surprise me (; |
|
|
|
Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! lör 03 jan 2015, 14:40 | |
| Fumiko färdig! ^^ |
|
Iro
Spelas av : Punkis
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! mån 05 jan 2015, 16:05 | |
| Jag tänkte att det är dags att jag också frågar om du har lust att göra två åt mig ^v^
Namn: Iro Citat/texter: Hate to say I told you so Färger: Mörkt med lila inslag typ xD Inte så specifikt eller så Andra önskemål: Skulle vilja ha någonting lite krigaraktigt/robust. Gillar Malphas logga mycket och skulle kunna tänka mig något liknande
Namn: El'the Immike Citat/texter: Den lärde väktaren Färger: Vitt och blått, isiga färger Andra önskemål: Surprise me : D
Ingen stress, gör dem om du har lust xD
Senast ändrad av Iro den mån 05 jan 2015, 21:21, ändrad totalt 1 gång |
|
Vit
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! mån 05 jan 2015, 17:49 | |
| Vill gärna ha en till Vit om du har tid nån dag. :'D
Namn: Vit Citat/texter: Don't worry, I know I'll be just fine Färger: Albinofärger, som hennes avatar hehe :) Andra önskemål: Gillar Ceres, den rosa alltså, eller Talathias. Den stilen kanske kan efterföljas :D |
|
Shady Död
Spelas av : Skruk | Död
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! mån 05 jan 2015, 19:36 | |
| Namn: Kiera Tien Citat/texter: Like a Knife on it's edge we need balance Färger: Mörka och ljusaaa Andra önskemål: Skapa gärna kontraster med måtta och balaaans~
Namn: Joker Citat/texter: Time is power Färger: Några som passar Joker Andra önskemål: Gärna en bestämd, allvarligt stuk, men samtidigt creepy? Annars kan du hitta på nå OuO
*stjäl några fler såna här på vägen ut och smiter iväg* |
|
Ronia Flockledare
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! fre 09 jan 2015, 14:48 | |
| Ooooch jag tänkte snatta en till Ronia med om det går och du har tid. Ursäktar om jag bombar dig, du är jättesnäll som lägger ner tid på oss! :D
Namn: Ronia Citat/texter: Det är dags att bekämpa eld med eld Färger: Röd, silver, svart, smaragdgrön, som hennes färger. Andra önskemål: Gillar Pandoras så gärna en liknande! |
|
Fumiko
Spelas av : Jam
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! ons 14 jan 2015, 15:04 | |
| - Tramptass skrev:
Fumiko färdig! ^^ Tack, otroligt fin!! <3 c: Har inte haft möjlighet att vara inne så jag hade helt glömt bort! o: |
|
JOËLLE
Spelas av : Nickie
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! fre 16 jan 2015, 12:57 | |
| Namn: JOËLLE Citat/texter: Get ready to dance with the devils, no pain and no gain Färger: Grått, svart ja mixra lite med djävulens färger Andra önskemål Något som har med djävulen att göra ^^' |
|
Loke Vampyrjägare
Spelas av : Jenn
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! tis 03 feb 2015, 00:36 | |
| Om möjligt så skulle jag vilja göra två ändringar i Lokes logga c:
Den första är att rätta min felstavning i 'Wolves', den andra att rätta Lokes namn, då jag tagit bort i:et från stavningen. Tack! |
|
Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! sön 08 feb 2015, 15:35 | |
| Ska se om jag orkar göra resten idag! Vill också påminna er att titta igenom era beställningar så det inte finns några stavfel! Gällande Lokes logga så har jag inte kvar psd-filen, bytte dator i höstas så alla försvann :c Jag kan göra en ny, försöka göra den likadan som den gamla om du vill :3 |
|
Jenova Död
Spelas av : Jenn | Död
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! sön 08 feb 2015, 16:38 | |
| Om du känner att du har möjlighet till det så! (: |
|
El'the Immiker Död
Spelas av : Punkis | Död
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! sön 08 feb 2015, 17:05 | |
| Tack så mycket, dem är jättefina :'D |
|
Crepsley Utvandrad
Spelas av : Nira | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! tis 03 mar 2015, 21:49 | |
| Namn: Mojito Citat/texter: Even the devil was once an angel Färger: Olika nyanser av grön med svart 'silluett' och den första bokstaven ska vara lika som Virel har, fast med en 'glittrig' dimma som sträcker sig över de andra bokstäverna, bakom, igenom och lite sådär. Andra önskemål: Skulle vilja ha namnet i en rektangulär ruta vars kanter har som små spetsar. rutan ska vara svart och bakgrunden genomskinlig, om det går? Och alldeles nedanför är citatet som ser lite utsuddat ut, svart-röda bokstäver.
Hoppas att min beskrivning vart förståelig <3 |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Tafsens bildstation! | |
| |
|
| Tafsens bildstation! | |
|