Vem är online | Totalt 124 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 124 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Rollspel och relationer sökes | |
|
+6Kione Iyzebel Koto Dimitrij Zayev Tramptass 10 posters | Författare | Meddelande |
---|
Fiero Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: Rollspel och relationer sökes mån 04 mar 2013, 21:26 | |
| HEJ VART FINNS DINA VARGAR?! Jag har Fiero som inte vill leka med Devils och som just nu bor vid Byoomifallet, jag har Alcmeme som är vid erinarii/kenyakish och Usha som jag behöver en admin som kan låsa upp henne för jag har glömt lösenet... |
| Kione
Spelas av : Tafs
| Rubrik: Sv: Rollspel och relationer sökes mån 04 mar 2013, 21:29 | |
| Embliissss<3 Alcmeme kan träffa Theia som befinner sig i Silverpile, hon kan vandra upp till eriinari för att jaga! 8D |
| Fiero Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: Rollspel och relationer sökes mån 04 mar 2013, 21:33 | |
| Låter suupahtroopah! Kan du kanske skapa där så joinar jag : D Skulle gärna träffa denna Sköll någon dag också, helst som fifi eller usha :3 |
| Theia
Spelas av : Tafs
| Rubrik: Sv: Rollspel och relationer sökes mån 04 mar 2013, 21:36 | |
| Okej ^^
Åh det vore awesome, jag har ett öppet roll som jag skapat med honom som det bara är att hoppa in i, det är i Bergen :3 |
| Alcmeme Av Isblod
Spelas av : Embla
| Rubrik: Sv: Rollspel och relationer sökes mån 04 mar 2013, 21:47 | |
| Åh. Tror fifi ska bege sig ut på en liten vandring norrut ändå så det blir utmärkt! :3
Joinar ikväll eller nästa gång jag är inne :P |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Rollspel och relationer sökes | |
| |
| | Rollspel och relationer sökes | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |