Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Igår på 00:02 av Lev

» Andrahandsval [P]
fre 26 apr 2024, 22:12 av Hedvig

» Mysstund [P]
fre 26 apr 2024, 21:41 av Lev

» En del av mitt hem (P)
tor 25 apr 2024, 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
tor 25 apr 2024, 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
tor 25 apr 2024, 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
tor 25 apr 2024, 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

Vem är online
Totalt 10 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 10 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Om legender - Admin behöver er hjälp! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Om legender - Admin behöver er hjälp! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Om legender - Admin behöver er hjälp!

Gå ner 
+5
Azazel
Artemis
Murderotic
Zayev
Mivria
9 posters
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 19:14

Sitter nu i lätt desperation med legend-sidan och vet inte riktigt vad jag ska göra med den, och har insett att vi kommer behöva medlemmarnas hjälp med att förnya, skriva dit nytt och uppdatering.

Det jag vill ha hjälp med är att få höra vad ni tycker borde vara med på legendsidan.

Min tanke är att sidan ska kunna fungera som en hjälp att förstå mytologi, historiska händelser och viktiga betydelsefulla vargar när man kommer som ny, eller äldre medlem och vill veta mer. Numoori om någon sida har ju en rejält rotad historia med mängder av spännande karaktärer att ta del av.

Jag vill gärna höra om händelser/incidenter som påverkat Numoori än idag. Kan vara strider, kärlek, mysiga historier, spännande historier, sorgliga historier. Det finns inga riktlinjer på vad som räknas som en legend, inga alls, så kom och dela med dig av något som du tycker borde finnas där, eller förelså något som du skulle vilja veta mer av. Kanske kan du tänka tillbaka lite och fundera på vad det var för vargar och händelser som du först började höras talas om som ny medlem, men som du kanske aldrig fått helt förklarat för dig? Eller är du en äldre medlem som har en hel bok av historier du skulle kunna dela med dig av till en ny medlem som förklarar mytlogi eller bakgrunden till saker som hänt?

I slutändan så vill jag bara att sidan ska kunna bjuda på mysig läsning, och vissa saker kan jag inte berätta själv, utan vissa saker får ni berätta för mig.

Här kan alla hjälpas åt, gammal som ny medlem, så får vi tillsammans forma legendsidan. Kan hända att vissa delar kommer passa bättre in under historie-sidan, vet inte riktigt hur det blir i nu läget och vad som ska vara vart. Skriv ändå även om du är osäker och diskutera fritt kring händelser och karaktärer, vill ha så många deltagande som möjligt, så får mods och admins gå igenom vad som sagt och vad som slutligen ska skrivas upp.

Behöver verkligen hjälp nu, så tveka inte att svara även om du bara kan ge korta förslag, allt är bra hjälp i dagsläget!

Tack på förhand, desperat-hårslitande Mivria <3

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 19:21

Jag tycker att dimman på... vars vampyrerna nu än håller hus, kommer inte ihåg, ska vara Demetrius dammpruttar.

Nä, men skämt åsido! Jag har en liten idé om att skapa en havsvarg som bor i träsket (vet inte hur det blir med det ännu, har redan för många karrisar menar jag ._.) 8P Det kunde vara en saga som berättas för valpar för att de ska vara försiktiga i träskområdet, men att det kanske är mer sant än vad som sägs (ja, jag är lite pepp på min idé xD)
Annars vet jag att MP har någon saga som motsvarar skogsrået, men jag tänker låta henne gå in på det lite mer ingående om hon är intresserad c:

Och jag är mer än gärna bollplank 8D *älskar sånna här saker med sagor och grejs*
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 19:27

HAHAHA dammpruttarna <3 Ja, det vore en vacker legend det.

Men det där med en träskvarg vore coolt, lite som en skräcknovell som cirkulerar kring många vargar och som det flesta ska känna till och varna sina små för. Det vore ju jätte roligt, samt rolla i träsket vore roligare med något creepy där.

Razios bör även han bli något utav en legend då många sett denna jätte ödla men aldrig satt fingret på "vad" det egentligen är. Man kan ju formulera det lite bättre osv med info från MP om så önskas.

Demetius och Zafrina bör hamna där under också, men kanske inte som stor legend. Dom fanns ju trots allt i Numoori för många hundra år sedan och är ju tillbaka nu.
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 19:31

Precis :'D Jag sätter mig jättegärna och skissar upp en historia så kan jag skicka den till er, antingen i den här tråden eller i ett PM 8P Sen skulle jag kunna tänka mig att skapa karaktären också, för att kunna hoppa in i lite random roll när karaktärer råkar befinna sig i träsket och bara passera för att försvinna lika snabbt igen xD

Jaaa, lägg till Raziosen :'D Han passar bra där tycker jag c':


Senast ändrad av Zayev den mån 03 sep 2012, 20:00, ändrad totalt 1 gång
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 19:53

Får man kika in lite och fråga vad som hände med tävlingen från förra sidan? Det var väl lite om legender de handlade om. Att man skulle hitta på någon historia. :3 Jag har min berättelse kvar någonstans. :P
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 19:57

Artemis: Det var Weed som stod för den tävlingen och eftersom hon inte är aktiv här längre så vet jag inte..
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 20:11

Men åh, gud så underbart det här låter :'D

Demetrius dammfisar är ett måste! <3

Jag har en hel sonett skriven om ett skogsrå (vargarået, kallar jag den så klyftigt) om ni känner för en sådan klurig "bra att skrämma valpar med"-historia C: Kan PMa den till er admins om ni vill läsa den C: Skickade in den som ett bidrag till den där skriv-tävlingen som det nog inte blev mycket av på förra sidan XD

Och åh så glad jag blir om ni vill ha Razios som en legend/historia/skröna/whatever :'D Han har ju onekligen stött ihop med en massa vargar den senaste tiden, men oförmögen till allt vad heter språk och tal så är han ju inte direkt den pratglada typ som gärna tjattrar om vad han är eller så XD Och så är han ju en tjurskalle till territorial fis. Inte medvetet elak, men djuriskt arg när någon - i hans mening - hotar hans hem. Jag skulle gärna, med hjälp av de som mött honom i roll om de vill hjälpa till, kladda ihop en liten legend om ni vill ha med honom :'D

Jag tycker nog att Malvado behöver en liten plats här bland skrönorna med, då han ganska länge lyckades lura hela numoori att han lämnat Devils för Qu ;D Lurade mig i alla fall~

Nevada finns det ju lite om redan, men är helt säker på att Nev själv skulle kunna bjuda på en helepisk historia om honom - där är mycket som få här vet (mig själv inkluderat till dem som inte vet) om den tjocka saten C;

Sen så funderade jag på om det kanske kunde finnas någon skröna/historia om Demetrius ättlingar - den flock vrener som vigt sina liv åt att avla fram de starkaste vampyrjägare numoori skådat. Den flock som nu inte består av mer än Dimitrij (om ingen annan Demetri-släkting dyker upp) Jag menar - en hel flock av vrener med den starka viljan att utrota vampyrer kanske väcker lite uppmärksamhet?



Nu ska jag se på Robinson! Ska ta och kika in här sen igen och se om jag kommer på mer - har massor av idéer som jag gärna delar med mig av :'D
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 21:30

Härligt att ni är pepp och var kvicka med att svara! Som sagt bara att fortsätta skriva allt ni kommer på, så kul med nya idéer. <3

Och ärligt kommer jag inte ens ihåg den tävlingen men vågar lova att den inte kommer avgöras pga av Weeds frånvaro, så om ni istället vill dela med er av dem till oss nu så får ni gärna göra det!

Även delar som passar till historian går bra att dela med sig av.

En tanke om den där träsk-vargen ni pratar om, låter väldigt mycket som bäckavargen vi redan har, eller misstar jag mig? Har nog tänkt mig att den kan tänkas springa runt i träsket också, men vet inte hur andra uppfattat den. xD

Azazel: Ja Nevada får gärna utveckla Nevadas berättelse! Är nog ingen som kan göra det bättre än Nevada själv. Hade faktiskt tänkt fråga henne om hon harn ågot hon kan berätta om Freya och Angels, då den nuvarande texten är, hrm, något bristfällig:

"Hon var snäll. Och ville att alla sndra skulle vara snäll. Och citerade saker ifrån sagan om ringen ofta. Hon var grå-vit. Hennes själ slukades av isen. Hon varlite av en hippie med. Fast hon gillade MCR!!!!!!!1 Sen dog hon : ([............ WTF?]"


Ja som sagt.. något bristfällig.. 8)

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Nyaldi
Nyaldi 
Av Isblod 

Spelas av : Nish


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 21:37

jag, som inte är speciellt hemma i de äldre versionerna av numoori, skulle gärna vilja se lite.. typ.. summeringar av version ett och två ^^ kanske trean också (om det inte är den vi är på..? har typ ingen koll xD ) För nya, och glömska, medlemmar vore detta åsum! 8D

lite annat stuff jag tänkt på; ^^
- Leales och Damons hostoria måste väll ändå vara med också! 8D de är ju typ.. dinosaurier!

- Akaryuu stuff, med herodotus skapning och splittring? (det där kriget som jag inte vet vad som hände xD när typ.. IA slaktades av TBB, och Herodotus kom till undsättning.. och typ slaktades de med.. eller vad som nu hände.. hrm.........massa vargar dog i alla fall.. xD )

- Jag vet inte om en lista av alla flockledare (tidigare och nuvvarande) skulle vara intressant? Eller rykten om flockars ledare? Finns det en skvallersida? xD

- Gudahistorier! Alltid! Att eldguden sover i vulkanen (han snarkar), att vattenguden lät öar sjunka i havet (atlantis ftw) och att Morriko (ja har för mig att hen hette så..?) en gång i tiden sökte upp vargar med jordens kraft för att testa dem (och belöna? straffa? Spela schack med?).
flumflumflum <3 le möjligheter is oändliga!

- gfsgzrdhbghsrtfgh *virusattack*

men det är väll vad jag kommer på just nu :3 hjälper gärna till på ett hörn om ni känner att det är bidragande, typ.. skrivande.. flummande.. bollplank.. kaffe <3
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 21:38

Mivvie: Jo, men tror tanken var att någon faktiskt skulle spela denna legend/sagoväsen, vilket skulle göra det hela mycket roligare 8D Kanske att man gör bäckavargen aktiv här än att bara ha den som en saga? Altså, bäckavargen är en saga/legend men i själva verket finns den på riktigt osv xD
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 21:45

Det tänkte jag inte ens på får jag väl lov att erkänna xD Dååååå kanske jag ska dra mig tillbaka på just den punkten i och med att den idé jag hade var så pass lik, även om den inte var exakt likadan 8P

Vare sig ni vill veta eller inte tänker jag nu berätta idén! Så det så! xD
Min tanke var att det var en träskvarg som simmar runt i träsket och letar efter sitt livs kärlek som han förlorade där. Egentligen vet han nog att hon är död men vill inte erkänna det. Så han söker efter tikar som påminner honom om hans förlorade kärlek för att ta dem med sig ner i träsket och låta dem bo där med honom. Basically 8P

Men jag håller med dig Miv, det är lik c:

Oh, oh, Mikkis! Jag kan :'D *pepp på att spela en filur som sneakar runt i träsk och vattendrag c':*




....VARFÖR LÅTER DET JAG SKRIVER SÅ SARKASTISKT I MITT HUVUD FÖR!?!?! D'': Det ska det inte göra ;-; Det är inte så jag menar det iallafall ;-;
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 22:00

Om jag ska skicka om vargarået (låter så dumt, fortsätter hädanefter att kalla det skogsrå som brukligt är) till någon, ska jag skicka den till båda er admins, eller bara en? Via PM? Eller msn kanske? XD

Jag kan btw tänka mig att skriva om existerande sagor till något som kanske skulle fungera i numoori-världen, om ni skulle vara intresserad av sådant C; Är säker på att GC också kan vara intresserad av sådant ;D Här i Göingeskogarna där jag bor kryllar det av troll och otyg, och alla (ALLA) jätte-stenar har en egen historia, så sagor är här ingen brist på ;D Det går ju att leka med Grimm's sagor och göra korta numoori-varianter av dem C;

Jag och GC går ju en skrivarlinje på folkhögskola just nu, så vi skriver massor i nuläget, och kommer komma med massor av skrivaridéer och dylikt kladd :'D


Ochochoch för att jag är nyfiken :'D Ska jag kladda på något med Razios? Bör jag inkludera Murderotic och knölvalssängar då? ;D *jk*

Och Mikkis, såg du om Demetrius-barn-barn-vren-flock-saken-idén? Tror du att de borde ha något typ av rykte eller ha hållit sig i det dolda?

Och Virus! Spela schack? Har du sett sjunde inseglet? :'D Om du gjort det så måste du få en brofist för det!



Känner att jag trött-svamlar. Hindra mig om det blir rörigt! Jag ska nog gå och lägga mig tidigare ikväll XD
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 22:04

Åh! Ja! Skriva om sagor! Jag är på! :'D *sprattlar kermit-style* Hmm.... jag känner mig nästan lite överdriver pepp ikväll XD Om jag bara visste varför... *funderar i ett hörn* Så, om ni tycker att det MP sa om att skriva om sagor så är jag iallafall jättepå att hjälpa henne med det c:

Woop! JESUS IS A FRIEND OF MIIINE!
Iwaku
Iwaku 
 

Spelas av : Mattiz


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 sep 2012, 22:40

Haha nu kommer en kort summering av FrostCut / Ascar klyvningen nu då, då jag tycker den blev rätt storslagen och cool! :'D

Det började med att Cut började känna innre smärtor, själen ville dela sig helt enkelt = smärtsamt? haha Hon mötte en gammal vis andevarg vid namn Kerakuu som tydligen förstod vad det handlade om och sa att hon var tvungen att vara i ett tillstånd mellan liv och död precis i rätt ögonblick för att kunna överleva själva klyvningen av hennes själ.
Hon skulle ha störst överlevnad om hon dödade en annan varg i närheten av sin egen klyvning, så att den andra själen enkelt skulle kunna ta den nydöda kroppen till sitt förfogande.

Roligt roligt tänkte FrostCut och gav sig av emot Qu som alla som var där vet x)
Hon skuttade dit och mötte i princip hela Qu's flockmedlemmar i ett blodbad. Hon var som starkast och med sina elektriska krafter så störtade hon the great leader of Liberty. BUHU stackars lilla Neeru fick sätta livet till och sedan så föll FrostCut i samma stund som hennes själ klyvdes. Ascar och FrostCut var där med skiljda från varandra och båda överlevde. True story xD

Haha kort sammanfattning, men de va RIKTIGT jävla kul och rolla, måste jag erkänna x'D Minns dock inte om det var fler ut Qu som föll den dagen, men isf kan ni som kanske vet flika in detta :)
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    tis 04 sep 2012, 01:35

Som sagt ni får skriva vad ni vill i princip, så är ni peppade så kör bara, och fortsätt komma med förslagen, förhoppingsvis är det allt någon som kan skriva något om de ni önskar. :'D

Bara glad över allt jag slipper ta hand om själv och skriva helt själv. Helst så vill jag nog ha det skickat över msn, skype som ett worddokument eller som textklump, men går bra som ett pm också. Om ni har annan admin/mod i närheten så kan ni nog rycka tag i dem med så får de bifoga vidare till mig. :3

..Eller så skriver ni här :'D

Sen har ju html-sidorna begränsat med utrymme, så man ska nog ändå försöka begränsa sig något i sitt skrivande för att hålla det lättläst samtidigt, max 500 ord kan vi säga för att ni ska ha någon riktlinje. Och nej jag kommer inte räkna orden, men ja typ 300-400 ord eller mindre. Kvalitét före kvantitet! 8D

Skickar en sömnig brofist till er alla <3
brofist

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    tis 04 sep 2012, 14:39

Jag har ju hela historien om Svavlinaré på datorn som inte har kommit upp ännu ^^'
Så det är ju en legend som kanske borde upp på sidan? :)

Sedan så, utan att vara för fixerad vid Mivria och Mal, tycker jag att de båda borde få en liten text tillsammans. Om deras kärlek till varandra trots flockarnas rivalitet. En liten episk kärlekshistoria i Numoori <3
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 dec 2012, 18:51

Petar lite i tråden för att jag tänkte pyssla med den nu.

Skicka texter och liknande med PM till mig eller lägg upp här så lägger jag in saker. ^^

Vet att jag fått något av typ.. Az? men tror det är på min andra dator så har inte tillgång till de nu, så om du ser de här får du gärna skicka här på numoori till mig om du vill.

hurr durr

Sammanfattning över förslag som kommit upp:

  • Razios
  • Herodotus, ninjor, aka mfl
  • Demetrius, Zafrina + ättlingar
  • Träsksaken? xD
  • Damon/Leale
  • Frostcut/Ascar
  • Key
  • Mallis+Mivvie (Kan jag och mallis skriva ihop)
  • Skogsrået (från MP, finns klar text)
  • Mer gudahistorier


Om det finns saker man kan ta på sig att skriva om så säg till.

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 dec 2012, 20:25

Jag skickade just skogsrået aka "Vargarået" till dig via PM nu C:

Jag kan även tänka mig att skriva en liten legend om Razios, gärna med lite förslag från andra som kanske mött honom och så om vad den kan innehålla. Kanske är han något att skrämma valpar med? C;

Jag kan även tänka mig att skriva fler texter baserade på myter/legender som finns i vår riktiga värld, om så skulle önskas C: Eller hitta på andra för den delen XD Tycker om att hitta på sådant här~
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 dec 2012, 20:39

Tack så mycket Az, lägger in de du skicka snart. (fixar med krafter nu) ^^

För övrigt har du helt fria händer, är glad för allt material som folk orkat skriva, tvingar inte folk att skriva så, utan är tacksam för allt som skickas in. Kommer inte ha tid att skriva allt själv, har fullt upp med att uppdatera sidor för tillfället. Det som skrivs, läggs upp, så länge det inte är milslånga uppsatser, utan man ska försöka hålla sig till max 300 ord per ämne/text.

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 dec 2012, 20:49

Bara för att den här tråden kom upp igen kom jag att tänka på det 8P Jag hade nån idé för ett tag sen om att irrbloss (som ofta syns i kärr och sånt, men pah! Det här är numoori xD) kunde dansa runt lite i träsken då och då c: Min tanke med dem var att de skulle respresentera de vargar som gått och drunknat i träsket c: Det står att irrbloss är andar utav folk på wikipedia, och jag älskar den grejen så enormt mycket :'D

Och sen tänkte jag på.. träsksaken? Vart det det jag nämnde om den där havsvargen som hamnat fel? o_O

Hur som hur så kan jag tänka mig att skriva någonting om de båda ämnena om det skulle viljas c:
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 dec 2012, 21:00

Irrbloss får mig att tänka på Brave. <3
Ska fan skaffa en varg som ser ut som Merida!
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 dec 2012, 21:01

Har inte sett den filmen än :'c MEN JAG VILL VERKLIGEN!
Pheobe
Pheobe 
 

Spelas av : Spraliish - Matilda


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 dec 2012, 21:12

Komsi så tittar vi på den! ;)
Stockholm - Spånga :3
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 dec 2012, 21:13

Någon dag, visst! :'D
Mivria
Mivria 
Moraltanten the Admin 

Spelas av : Lin


InläggRubrik: Sv: Om legender - Admin behöver er hjälp!    mån 03 dec 2012, 21:35

Skriiiv skriiiiiiiv folk om ni vill de! Jag vill ha ALLT jag kan få (och slippa skriva själv). :'D

_________________
Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
 
Om legender - Admin behöver er hjälp!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Kan någon admin
» Behöver er hjälp medlemmar!
» Legender [Kaiito]
» Levande legender [p]
» Vem behöver nån som behöver nån?
Hoppa till annat forum: