Pågående Event
Senaste ämnen
» Trofasthet [Maksim]
fre 22 nov 2024, 00:58 av Lev

» Om ni är mina stjärnor, är jag er himmel
tis 19 nov 2024, 12:08 av Nunam

» Ett dumt beslut [Tolir]
mån 18 nov 2024, 23:41 av Tolir

» Spådomskonstens under [Öppet]
mån 18 nov 2024, 23:21 av Tolir

» Med hela världen mot sig [Astrid]
mån 18 nov 2024, 20:17 av Astrid

» Nya horisonter
mån 18 nov 2024, 20:01 av Nunam

» Tänderna biter ihop [Tora]
mån 18 nov 2024, 18:50 av Tora

» Låt mig glömma det jag saknar mest [Ezekiel]
mån 18 nov 2024, 15:11 av Vasilisa

» Rackartyg [Asta]
tor 14 nov 2024, 21:03 av Tora

Vem är online
Totalt 164 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 164 gäster. :: 2 Botar

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Skymningssol - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Skymningssol - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Skymningssol

Gå ner 
2 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Bushi
Bushi 

Spelas av : Bubbah

InläggRubrik: Sv: Skymningssol    tor 30 aug 2012, 17:15

Ett brett leende växte fram och det glödde starkt i dom och tyst började hon nynna på en liten visa då hannens ord åter nådde hennes öron. Tveksamt stannade hon upp och funderade lite över orden och hade inte en blekaste aning om var hennes broder kunde finnas. Om det var någon som vet var han finns så är det hennes egen moder och inte tänkte hon fråga Thzuki var denne Gato fanns utan då fick han göra det själv. Hon ryckte på axlarna och såg bak emot Shiva.
"Ärligt talat, så har jag inte en aning. Fråga Thzuki, hon vet nog ska du se." hon mötte hans blick för att sedan vända sig om och lämna platsen. Bort tillbaka emot lyan och hennes plågsamma syster. Själv så skulle hon nog vela följa med Shiva, inte för honom men för att få åter se sin bror. Hennes enda bror som hon hört så mycket om och så gärna skulle vela träffa igen.
Shiva
Shiva 

Spelas av : Emmsa

InläggRubrik: Sv: Skymningssol    lör 01 sep 2012, 13:44

Öronen spetsades då han lyssnade till hennes ord och det var med en frågande min i ansiktet som han sedan blev lämnad. Thzuki? Han undrade vad hon hade att göra med denna Caligato, men det förklarade åtminstone hur Bushi kände till denne. Säkerligen hade Thzuki talat om denne för sin dotter, därmed borde det även vara en varg som hade betydelse för eldvarginnan.
Shiva ruskade lätt på huvudet innan han åter vände blicken framåt och fortsatte gå. Det fanns ingen mening att grubbla över de sakerna, vad Thzuki, Bushi och Caligato hade för relationer. Det skulle han ändå aldrig lista ut utan att fråga någon av dem, och det hade han inte planerat att göra nu.
Kanske senare, men inte nu.
Dock hade han beslutat sig för att söka upp denna främmande hane som Bushi talat om, den som sades kunna hjälpa honom att utveckla sin energi. Ifall det var sant eller inte visste han inget om, men han var tvungen att ta reda på det. Det var helt enkelt värt att chansa. Det kanske inte var bästa läget att lämna flocken, men han var så illa tvungen. Det skulle säkerligen endast bli svårare att komma ifrån dem med tiden. Så det var noga lika bra nu som annars. Då behövde han endast uppsöka ett par vargar, och sedan styra stegen bortåt i jakt på denna Caligato. Han var säker på att Blossom skulle förstå...

[AVSLUTAT! 8D]

Skymningssol
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: