Vem är online | Totalt 75 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 75 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Rollspel till Reyaxh! | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Reyaxh Utvandrad
Spelas av : Bönan | Utvandrad
| Rubrik: Rollspel till Reyaxh! ons 06 jun 2012, 19:29 | |
| Jahopp, lite relationer till Reyaxh skulle inte vara dumt! (; Fast jag vill inte bestämma relationer i förväg med henne, så om någon vill rolla fram en relation accepterar jag det gärna. C:
Men tänk såhär; 'fiender & vänner behöver hon, vad ska jag välja'. Nu kan ni ansöka om roll, attack! >8D |
| Renn
Spelas av : WeeWee
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! ons 06 jun 2012, 19:59 | |
| Jag rollar gärna med henne (: Om hon är i något av områdena runt Kaiwood. |
| Reyaxh Utvandrad
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! ons 06 jun 2012, 21:06 | |
| Jag har ju inte rollat med henne ännu, så vi kan väl börja att rolla i Ken-Yak? (: Jag vill inte rolla i någon annans revir. xP |
| Renn
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! ons 06 jun 2012, 22:05 | |
| Det blir jättebra (: Vill du börja? Eller ska jag? |
| Reyaxh Utvandrad
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! tor 07 jun 2012, 19:58 | |
| |
| Parhin
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! fre 08 jun 2012, 11:22 | |
| Det är på tiden jag skaffar lite fler rollspel med den här Nino-vargen min nu också... Så jaa, jag är också intresserad av att rolla. Funderar då bara på en grej.. Magga har ju nyligen låtit Prahan dö, <-- Parhins bror. Du rollar ju med dem på Benkusten med Eqii, och som den bortskämda lilla fjortonåring Parhin är så måste jag få ha ett roll där hon upptäcker att hennes käre bror är DÖÖD, varesig magga skrivit dösinlägg eller inte -,- ..^^ Så då skulle ju det kunna komma i samband med vårt roll, om du vill rolla vill säga C: Jag skulle kunna börja och skriva ett sånt där dramastiskt inlägg om hur Parhin får se Prahans rödvita döda torkade kropp i Silanni ( han blev ett av Chaosets offer när Silanni drabbades av en torka Dx ) och hur hon sitter där å sörjer så... så... ja. C: |
| Reyaxh Utvandrad
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! fre 08 jun 2012, 18:33 | |
| Visst. C: Vi kan rolla, kan du börja rollet vart du vill? Så kan du inleda hur allt var där han dog, jag vet ju liksom inte. Dx |
| Goria
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! fre 08 jun 2012, 18:42 | |
| ååh, jaa jag får skriva mitt dramatiska långa inlägg! <33 :'D tralalala
// Gagga, Parhin |
| Parhin
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! fre 08 jun 2012, 18:49 | |
| Skrev det också i chatten men om du inte såg det så skriver jag här också ---> Prahan dog ju i ett Chaos. Torka. Och när Parhin kommer dit kan det ju inte vara långt efter han dof för då skulle gamar och allt sånt kommit för att käka upp hans kropp och så.. Så jag undrar om vårt blir ett Chaosroll med ämnet torka? Eller.. ?? eeellerrr?? Kan inte skapa rollet innan jag vet :oops: |
| Reyaxh Utvandrad
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! fre 08 jun 2012, 19:46 | |
| |
| Parhin
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! lör 09 jun 2012, 10:19 | |
| |
| Renn
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! lör 09 jun 2012, 20:12 | |
| Jag har inte glömt bort dig, ännu. Men jag startar ett roll så fort jag har tid (och ork) ^^ |
| Reyaxh Utvandrad
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! lör 09 jun 2012, 20:18 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Rollspel till Reyaxh! | |
| |
| | Rollspel till Reyaxh! | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet