| Två små nya familjemedlemmar ♥ | |
|
+5Demethra BloodBlossom Falloura Flor~ Thzuki 9 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Thzuki Utvandrad
Spelas av : Bubbah | Utvandrad
| Rubrik: Två små nya familjemedlemmar ♥ sön 22 jan 2012, 19:51 | |
| Tihii~ Igår for jag och min mor och hämtade hem våra nya familjemedlemmar :'D Dom är så fucking söta så man vill nästan bara äta upp dom ♥♥ Här är lilla söta Blixten... ... och lilla Grymm ♥♥ Sorry för dom kassa bilderna.. Men det var mörkt, mobilkameran suger och dom satt ju för i helvete aldrig still D:< Men dom är ju så söta så det gör inge =w= ♥ |
|
Flor~ Flocklös
Spelas av : Marie
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ sön 22 jan 2012, 20:12 | |
| Brukar inte tycka om möss och saker, men dendär sista bilden var bara för söt! 8D |
|
Thzuki Utvandrad
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ sön 22 jan 2012, 20:33 | |
| Inte möss utan Råttor :3 Och dom är helt underbara! :'D Förutom att dom sprang runt och små bajsa på en idag... men när dom kröp upp på axeln eller bara satt där och mös på benet eller magen :'3
.....
Njyaaaah~ Mamma har båda halvsovandes på magen :'3 |
|
Falloura Död
Spelas av : Bönan | Död
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ tis 24 jan 2012, 17:45 | |
| Inte råttor heller .. D'x Gerbiler = ökenråttor, tja, dom är ju då råttor .. men men .. SKIT I DET! 8D Det spelar ju ingen roll, min råttis dog faktiskt nu i helgen, så jag är ledsen, men dina var ju jättesöta pöta! :'D |
|
Thzuki Utvandrad
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ tis 24 jan 2012, 21:38 | |
| Gerbiler? O.o Naaw D: Beklagar sorgen!
Ja dom är jätte söta :'3 Dom fick springa runt i min säng idag och herre gud hur dom for D: Dom var ju typ omöjliga att få tag i >w<' |
|
Thzuki Utvandrad
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ tis 24 jan 2012, 22:05 | |
| Lite fler bilder på snyggisarna ♥♥♥ Bröderna Bus vilar på mormors/mammas varma och goa mage~ Blixten ligger i en väldigt bekväm ställning tydligen... Som en liten söt hund :'3 ♥ Bröderna Bus vilar på mormors/mammas varma och goa mage~ Sorry för crap bilderna men som sagt... Mobilkamera i mörkret går inte bra ihop D: Och skulle man ha använt blixten så var väl risken att dom inte skulle sova så sött längre ^^'' Så vi vill inte riskera det... Men dom är söta ändå :'3 |
|
BloodBlossom Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ sön 18 mar 2012, 20:43 | |
| Åh vad mysigt och roligt och trevligt! Och göööwd vad söta dem är! xD Har själv två små råttor här hemma, två gamla damer på fyra bast. Vad kul <3 |
|
Demethra
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ sön 18 mar 2012, 21:03 | |
| Naaw <3 gull....
Min mamma skulle ALDRIG ha låtit dom varit så nära. Hon hatar allt sånadär mössfigurer, vad det än är. Råtta, möss gerbil. Lika hemskt alltihopa ändå.. Men jag gillar dom. Mysigt <33
...Kanske inte när ett möss liksom pilar genom rummet från ena sidan till andra sidan precis..... ....Okej, jag hoppar upp på en stol som om det var en krokodil då ja.....
='DDD |
|
Pheobe
Spelas av : Spraliish - Matilda
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ tis 24 jul 2012, 00:02 | |
| Ååååh! Ska beställa hem en gigantisk fågelbur den 25e hade jag tänkt, och så har jag pratat med en uppfödare där jag ska tinga tre stycken små råttpojkar :D Längtar verkligen, speciellt när jag såg dina små sötisar! :3 |
|
Yoru Död
Spelas av : Bubbah | Död
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ tis 24 jul 2012, 00:23 | |
| |
|
Wami Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ tis 24 jul 2012, 00:36 | |
| Vill med ha råttor. x3 De är så söta och fina. <3 Men det är sorgligt att de inte lever så länge. T_T |
|
Yoru Död
Spelas av : Bubbah | Död
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ tis 24 jul 2012, 00:51 | |
| Är dom friska och fri ifrån canser så kan dom bli upp emot 4-5 men det är inte så många tyvärr som blir det ): Men det är helt underbara djur... Så länge dom inte tuggar och kissar där dom inte får ^^' |
|
Boadicea Vandrare
Spelas av : Säl
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ ons 25 jul 2012, 16:24 | |
| åååh jag ska äta upp dem! |
|
Pheobe
Spelas av : Spraliish - Matilda
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ ons 25 jul 2012, 17:47 | |
| Har pratat med en tjej som precis fått en kull i Arboga. Närmare 1h och 44min dit, men värt varje sekund.. Åh! ..Måste bara fråga farsan.. han kommer säkert säga nej och krossa varenda liten dröm jag någonsin haft om råttor ;___; |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Två små nya familjemedlemmar ♥ | |
| |
|
| Två små nya familjemedlemmar ♥ | |
|