Jag insåg att jag gjort många sittande karaktärer här, och kanske hamnat lite i en "comfort zone" när hela grejen med detta var att utvidga mig och min stil och teknik.
Så jag försökte mig på en mycket mer dynamisk pose! Något jag tyckte passade Timo och hans ninjighet.
Rubrik: Sv: Bildlotteri a la Skruk sön 31 okt 2021, 09:45
Om det är fortfarande aktuell så provar jag skicka in också ^^
Mall: Karaktär:Cerridwen Bild: Finns på hennes profilbild Beskrivning: En ung vacker tik med en lång grön man och lugg som faller ner mjukt över hennes smaragdgröna ögon, och en vacker mån-tatuering (hur den är formad syns på hennes profilbild) syns längst/runt hennes högra öga. Önskemål: en mild/varm glimt i sina ögon, gärna en helkropps bild, annars har du fria händer ^^
Mall: Karaktär:Banrai Bild:- Beskrivning: Bärnstensfärgade ögon (Amber-golden), är gråsvart färgad, med en lång grå lugg som hänger över hans ögon och nos. Han har röda markeringar under ögonen och en mån-tatuering på höger skuldra. Svanstippen är röd. Önskemål: han har väldigt hett temperament så något som visar hans temperament, gärna en helkroppsbildannars fria händer här också :)
Navus
Spelas av : Skruk
Rubrik: Sv: Bildlotteri a la Skruk ons 23 mar 2022, 23:57