Jag såg er andra skapa alla dessa roliga trådar och tänkte att jag också vill hora ut mina karaktärer. Så vi kör! Triangeldraman, vanliga draman, obesvarad kärlek, flings – allt är av intresse! Det enda jag tänker poängtera är att detta inte innebär att jag letar permanenta partners till dem eller att de magiskt kommer falla pladask för just DIN karaktär. Se det istället som att jag kastar ut ett litet nät för att bjuda in till roliga roll och nya relationer. Sedan får vi se hur saker och ting utvecklas.
Allt behöver inte sluta med ett lyckligt familjeliv, eller hur?
----------
SariSari har varit med om väldigt mycket. Försöker just nu lappa ihop den familj hon har kvar efter måntemplet (tack Blair & Co). Hon är rättfram, nyfiken och en riktig romantiker. Hade det inte varit för att Mivria var hennes mamma hade hon ÄLSKAT historien om henne och Malvado – så mycket
intrig,
pining och
kärlek. Busig, lite cheeky och förmodligen rätt dramatisk. Swoonar lätt och är den som kommer berätta allt för sina syskon (vare sig de vill höra eller inte).
Söker: Not gonna lie – bad boys. En kärlekshistoria i äkta Mivado-anda är väl bara att drömma om, men drömma....
det kan man alltid göra.ZephyrDen här snubben är för er som letar efter
slow burn,
pining och
angst-tagsen när ni letar er nästa fanfiction att läsa. Han är stel, inte så duktig på att visa sina känslor och brottas med en hel del självtvivel. Pessimist och så vidare. Han blir lätt attraherad av andra men har inte kommit så mycket längre än så på grund av att 'introvert' och 'ångest' båda är begrepp som existerar.
Söker: Någon som inte är rasist :)))))
ArceusHelt ärligt en good boi. Fortfarande rätt ung och naiv. Ödmjuk, lite töntig och spelar gärna hjälte.
The good jock. Är en Quare men tränar för tillfället hos IA.
Söker: Äsch, är du söt och får honom att skratta så duger det nog.
TheinÖöööh, Thein är en tegelsten. Hon är mest intresserad av dina stats: Är du stark? Effektiv? Hur ser din situation ut och vilka ungar skulle du och hon få tillsammans? Ingen romans behöver vara inblandad.
Söker: Är du buff, ruggad och kapabel? Good enough.
IllyasFlirtig och charmig. Illyas är väl medveten om vad som förväntas av honom och att hans framtid mer eller mindre redan är klarlagd. Han måste gifta sig med någon stuck-up svartvargs-adel för att upprätthålla seder och rykte MEN han tänker inte undgå att ha lite roligt på vägen.
Söker: Allt möjligt bara du är snygg och kan leva med att detta aldrig kan leda till något långvarigt. No strings attached... eller? :)))