Pågående Event
Senaste ämnen
» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Hoppsan [Nuksimvalpar]
ons 20 mar 2024, 16:55 av Maksim

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 18 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 17 gäster.

Umbriel


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Looking for lööv? Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Looking for lööv? Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Looking for lööv?

Gå ner 
+5
Harli
Remus
Leviathan
Cerridwen
Rubi
9 posters
FörfattareMeddelande
Rubi
Rubi 
 

Spelas av : Lux


InläggRubrik: Looking for lööv?    tis 07 jul 2020, 17:34

heart eyes 

"Letar du efter old-school romance?"
REMUS
En tvättäkta gentleman som vuxit upp med romanshandboken i handen. Remus är hårt skolad av sin mor att respektera alla han stöter på, vara hjälpsam och skydda andra från ont. I ett förhållande kan han lätt bli överbeskyddande, men inte på ett svartsjukt plan utan kanske mer åt ett "jag vill inte att du går ensam när det är mörkt ute"-sätt. Han är förstående, klok och bara allmänt jättegosig som inte är rädd för att tala känslor eller visa dem. Får du den här jättelika, sandfärgade hanen på fall så kommer du ha en trogen partner för resten av livet. Remus letar framförallt efter någon att få skydda och älska tills sina grå dagar, men är öppen för mindre romanser också. Remus är främst intresserad av honor, men är inte omöjlig.

"Alltid haft ett öga för lite bad-boy sadness?"
TRIAN
Letar du efter den där hanen att laga? Dras du till spillror? Kanske har du drömt om att skriva kärlekbrev till interner men aldrig riktigt vågat? Här har du hanen som blivit utkastad från sin familjeflock då han anklagas, på sannolika skäl, vara skyldig till sin egen mors död. Trian har levt isolerad långt upp i bergen och är ny inför allt som Numoori har att erbjuda när det gäller olika raser och krafter. Han bär på ett otroligt mörker som han inte riktigt har kontroll över, men kanske kan du laga honom? Trian är vass i munnen, retsam och impulsiv och möter alla med en naiv inställning att alla tycker om hans närvaro. Han tycker själv att han är en klockren varelse helt enkelt. Han söker främst korta romanser, en sommarflirt men innerst inne skulle han må bra av någon som kunde få honom att glömma sitt förflutna och läka. Trian kan flirta med alla, oavsett kön så tuta och kör om du letar efter lite mörk romans. 


"Kan även brustna hjärtan lagas med silvertejp?"
HARLI
Var ska man börja? En förtryckt liten tik som misshandlats både psykisk och fysiskt av vad hon trodde var den stora kärleken. Hennes kropp och hjärta är i tusen bitar och allt hon behöver är egentligen någon som bara kan samla ihop alla bitar och limma ihop henne. Hon behöver en partner som kan ta hand om henne, trösta och inte är rädd för tårar, panikångest och total förvirring. Som partner är Harli fylld av kärlek och hon skulle göra allt för sin andra hälft, kanske med en snudd av besatthet hehe. Blir Harli kär är hon tjejen som skriver ditt namn på allt hon kan hitta. Hon kan lätt bli lite väl kär, såå you've been warned. Harli är endast intresserad av hanar, snälla sådana. 

"En snövit dramaqueen med eldig passion"
RUBI
En albino-infero som uppfostrats i tron om att hon var silvervarg. Identitetskrisen har fått hennes genetiskt korta stubin ännu kortare och hon är otroligt misstänksam mot andra. Tycker du att din vardag saknar drama? Då är Rubi tiken för dig. Hon har lätt för att göra en höna av en fjäder, blir lätt orimligt sur för småsaker men har samtidigt en omättlig passion för allt hon ger sig an. Fångar du hennes glödande hjärta kommer din vardag aldrig vara tråkig och en hetare romans än en med Rubi går nog inte att finna, men det är ett plus om du är brandsäker! Rubi är öppen för allt med en bultande hjärta. 



---
heart eyes heart eyes heart eyes
Cerridwen
Cerridwen 
 

Spelas av : Emelie


InläggRubrik: Sv: Looking for lööv?    tis 07 jul 2020, 18:22

åhh h mina flocklösa damer skulle vara intresserade för kärlek ^^
- Cerridwen
- Hyacint

har även några flocklösa herrar ^^
- Deimos
- Nevrast
Leviathan
Leviathan 
 

Spelas av : Merran


InläggRubrik: Sv: Looking for lööv?    tis 07 jul 2020, 18:31

Alltså... Leviathan hade nog varit sååå bra för Harli <3 Han är genuint snäll och omtänksam :')
Remus
Remus 
 

Spelas av : Lux


InläggRubrik: Sv: Looking for lööv?    tis 07 jul 2020, 18:44

Emelie:
Å vad kul! :D Känner du för någon särskilt kombo liksom? <3

Merran:
Aww Harli behöver någon som bara virar in henne i bomull och viskar att allt kommer bli bra liksom xD <3
Cerridwen
Cerridwen 
 

Spelas av : Emelie


InläggRubrik: Sv: Looking for lööv?    tis 07 jul 2020, 18:54

Lux:
Cerridwen och Remus tror jag skulle passa :D

Hyacint är ju snäll och lugn av sig, vet inte om Trian skulle passa henne.

Deimos och Nevrast är båda snälla och lugna killar Deimos och Rubi skulle nog kanske passa då han är lugnet själv:)
Harli
Harli 
 

Spelas av : Lux


InläggRubrik: Sv: Looking for lööv?    tis 07 jul 2020, 19:31

Emelie: Ja, jag tror också att de skulle komplettera varandra bra ;D Jag gillar Cerridwen! Men vi har ju ett roll igång, vi kanske kan avsluta det med att Remus (eller Cerridwen) frågar ut den andra på en dejt ;) Vore gulligt!
Malva
Malva 
av ätten Stjärnsten 

Spelas av : Embla


InläggRubrik: Sv: Looking for lööv?    tis 07 jul 2020, 19:36

Lamia tar sig gärna ann att försöka dejta Rubi, hon är svag för brudar med temperament.
Rubi
Rubi 
 

Spelas av : Lux


InläggRubrik: Sv: Looking for lööv?    tis 07 jul 2020, 19:44

Embla: Härligt XD vill du starta något? <3 Hinner du inte så fixar jag :))
Malva
Malva 
av ätten Stjärnsten 

Spelas av : Embla


InläggRubrik: Sv: Looking for lööv?    tis 07 jul 2020, 20:05

Det kan jag, men i så fall en liten bit in i då-tid få Lamia är mitt i en stor konflikt nu så vill ej skapa nya roll m henne innan jag vet hur det går där. Skrivet på discord för närmre planering <3
Leviathan
Leviathan 
 

Spelas av : Merran


InläggRubrik: Sv: Looking for lööv?    lör 11 jul 2020, 20:46

@Lux: Var befinner sig Harli nu någonstans? Leviathan är i Ötamon just nu, men kan röra på sig, dock inte allt för långt på en gång x)
Aleksandr
Aleksandr 
 

Spelas av : Marjo


InläggRubrik: Sv: Looking for lööv?    mån 13 jul 2020, 00:09

Aleksandr och Trian :-) 


HAHAH de har redan ett roll men tycker de har så fin dynamik och vill gärna rolla dem mer framöver!

annars har jag lite karaktärer som kan gå på dejt, se vad som händer!! Tistel är singel men med höga krav och håller sig gärna för sig själv (Civitas). Mycket fokus på att klättra karrärstegen där.

Tycker även att Aimo och Harli kan ta och träffas om möjlighet skulle komma! Han har vart med om mycket skit, traumatiserad... but a soft gentle bean
Trian
Trian 
 

Spelas av : Lux


InläggRubrik: Sv: Looking for lööv?    mån 13 jul 2020, 00:24

@Merran: Harli är i Yanamore :D funkar det att dom ses där? <3

@Marjo: Jag gillar också deras vibe <3 Vill absolut rolla dom mer i framtiden! :D
     Aimo och Harli kan helt klart ses och ha ett heart to heart i månskenet xD Hon är i Yanamore just nu! 
     Tistel låter spännande, Remus kanske kan vara något för henne? Han är ju också driven och målmedveten gällande att hitta sin pappa, så han kan förstå henne där ;)
Uriko
Uriko 
 

Spelas av : Merran


InläggRubrik: Sv: Looking for lööv?    tis 14 jul 2020, 11:41

@Lux: Levi kan ta och knalla bort till Yanamore xD Kan starta ett lite senare idag (:
 
Looking for lööv?
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» GIVE HER SOME LÖÖV!
Hoppa till annat forum: