Vem är online | Totalt 187 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 187 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| [Avslutat] Duvan är död - Chenoa | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Kaine NPC
Spelas av : Bellz | NPC
| Rubrik: [Avslutat] Duvan är död - Chenoa fre 09 dec 2011, 01:16 | |
| Min lilla TBB:are Chenoa har gott och dött. Dödsorsak okänd. Så ni kan ta bort henne så hon inte står med i listan över TBB-medlemmarna.
Hon har dessutom 90 i status som jag vill flytta över till min nya karaktär. Han är inte skapad än så jag hör av mig om det så fort han är det. Chenoa skapades 8 Juni så jag har haft henne i över 4 månader. |
| Thirio Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Duvan är död - Chenoa fre 09 dec 2011, 01:24 | |
| Här är den nya. Thirio. Det är till honom jag vill flytta Chenoa's 90 statuspoäng. Skulle någon kunna vara gullig och fixa det??? <3 |
| Fiero Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Duvan är död - Chenoa fre 09 dec 2011, 10:27 | |
| Eftersom TBB skall rusta upp sig, kan inte vi säga att hon dödades för att hon var en besvikelse för flocken/blev påkommen med att försöka vandra iväg? Nya beta-ledarna är ju lite grymmare än sentimentala tanten blossom blivit ;P |
| Thirio Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Duvan är död - Chenoa fre 09 dec 2011, 16:36 | |
| eeeeeh... x3 Nje. Som sagt så ville Duvan inte lämna skogen. Hon dog väl av någon mystisk sjukdom eller något. :P Hon var ju albino och hade en hel drös med problem i sin lilla kropp. x3 |
| Caligato Död
Spelas av : Bubbah | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Duvan är död - Chenoa fre 09 dec 2011, 16:42 | |
| Damn... Vem blir ens dom nya beta ledarna? D: Eller äre Hielo du tänker på som nya ledare eller.. .. *hängde inte alls med!* D: |
| Demethra
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Duvan är död - Chenoa fre 09 dec 2011, 17:18 | |
| NEEEEEEEEJ inte duvaaan DDDD: Hon avr ju typ den ända i TBB som Deme bekantade sig emd efter EN träff DDx |
| BloodBlossom Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Duvan är död - Chenoa fre 09 dec 2011, 18:26 | |
| MEN ALLTSÅ SERIÖST, får liiiite damp på er TBBare, LÄS DET JÄVLA OFFMEDDELANDET I TBBS OOC FORUM good damn it x__x''
DU OM NÅGON BORDE VETA BUBBAH XD Vill inte vara arg nu, men alltså, vafan - gör er plikt som medlemmar, jag har fått hänvisa om detta till SAMTLIGA då alla kommer å klagar hos mig och skyller på mig FAST JAG HAR LAGGT UPP KLAR OCH TYDLIG INFO I FORUMET SOM NI ALLA, LIKT DE SLAVISKT TROGNA MEDLEMMAR NI ÄR, SKALL HÅLLA KOLL PÅ!!!
Tack för mig, skall skälla ut er lite mer och officelt i Off-forumet sen - för detta håller inte ^^'' |
| Goria
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Duvan är död - Chenoa fre 09 dec 2011, 19:13 | |
| ..jag gjorde väll inget dumt? '=o // Gagga,Demethra |
| Thirio Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Duvan är död - Chenoa mån 19 dec 2011, 22:29 | |
| Jag skulle uppskatta om jag kunde få svar från en admin här. Alla andra snälla sluta skriva så den här tråden inte blir för lång, tack. |
| Sleazoid Crew Flockledare
Spelas av : Zara
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Duvan är död - Chenoa tor 24 maj 2012, 16:50 | |
| Har lagt in Chenoa i dödslistan nu~ |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Duvan är död - Chenoa | |
| |
| | [Avslutat] Duvan är död - Chenoa | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet