|
Vem är online | Totalt 171 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 171 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| HeartBroken | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: HeartBroken tis 06 dec 2011, 14:16 | |
| • http://madlorific.livejournal.com/22790.htmlLÄS!! Jag storbölade genom hela fanfic'en i princip... ÄLSKAR DEN!! Även om den totalkvaddade mitt hjärta 3 • https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TEA-B1QNplQSe den efter fanfic'en... <3<3 Videon är jättevacker i sig och den blir så galet mycket vackrare efter att man läst fanfic'en <3 JAJAJAJA, BARA FÖR ATT JAG NÖRDAR BBC'S SHERLOCK!! Nä, men skämt å sido, jag rekommenderar verkligen att läsa den även om man inte är så jätteintresserad utav Sherlock Holmes. Den är verkligen helt underbar och jättefin <3 |
| Emon
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: HeartBroken tis 06 dec 2011, 15:55 | |
| Din första länk kom aldrig upp för mig, bara en vit sida, beror mest på att min trögfattade data inte insåg at det var meningen att jag ville se sidan nu... Men aja, jättefin youtubelänk!! =')) <3 |
| Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: HeartBroken tis 06 dec 2011, 16:49 | |
| Man kan behöva avbryta allt för att sedan ladda om sidan igen c: Då fungerade det för mig nu när jag provade c:
Visst är den massa fin <3<3 *kär*
EDIT: Nu när jag tänker på det... sidan kan behövas ladda om mer än en gång xD |
| Zayev Utvandrad
| Rubrik: Sv: HeartBroken tis 06 dec 2011, 17:16 | |
| Ny edit: om länken inte fungerar, kolla om det hjälper att kopiera texten och klippa in den i adressfältet c: Och sedan, vid behov, kanske det behövs att man laddar om sidan. |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: HeartBroken | |
| |
| | HeartBroken | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |
|