Så var det dags! Frackarna var avdammade, hattarna åkte fram och dansskorna var på när Numoori än en gång klädde upp för ett nytt 1a April. Musiken svängde, monoklar slängde, och det livade 20-talet intog sin plats bland vargar och spelare! Bland allt rusk och ont i vår omvärld så hoppas jag att dagen kunnat ge åtminstone några av er ett litet leende.
Nu är dagen över, så här följer den årliga sammanfattningen av vad som hänt~
I år bytte hela sidan om till ett lite vintage tema, med ny bakgrund och effekter därtill! Vi lyssnade på lite härlig Electro Swing musik, och medlemmar som loggade in under dagen fick sina avatarer dekorerade med snitsiga höghattar.
Och det var det för i år! Tack alla som kikat in :D Jag kommer att byta tillbaks alla avatarer imorgon/senare idag. Om du vill behålla din nya avatar så hojta i den här tråden så att jag inte missar det!
Fridens! /Kreft
Thein
Spelas av : Vic
Rubrik: Sv: 1a April 2020 tor 02 apr 2020, 01:31
Bästa Kreft, vilket himla jobb du lagt ner! <3 Du hade verkligen inte behövt höghatta så många av mina. Hade ju räckt med en, hallå!
Jag behåller gärna avatarerna till Fay, Jodano och Zephyr om det går bra <3
----- Edit: Känn ingen stress med att byta tillbaka tema direkt. Diggar detta hehe.
Also, swing
Atheala
Spelas av : Skruk
Rubrik: Sv: 1a April 2020 tor 02 apr 2020, 09:48
Behåller gärna på Atheala och Achak <3 Skriver för Systerysters räkning också om Oblivio
Så starkt kämpat som vanligt <3 Du skämmer bort oss för mycket qwq
Sunna Novis
Spelas av : Bubbah
Rubrik: Sv: 1a April 2020 tor 02 apr 2020, 12:29
Hej hopp och tack för en fantastik 1a April! Du är helt fantastisk som orkar lägga ner så mycket tid och energi på oss och denna sida, du gör rollandet för mig och säkert många andra en fantastisk upplevelse. Behåller gärna hattarna på på mina!
Yuki
Spelas av : Loco
Rubrik: Sv: 1a April 2020 tor 02 apr 2020, 16:01
Haha Yuki kan få behålla sin jag och glasögon tills vidare. Och roligt tema