Vem är online | Totalt 142 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 142 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 178, den sön 03 nov 2024, 03:48
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Ny Design! | |
|
+4Malvado Saturn Poisson Mivria 8 posters | Författare | Meddelande |
---|
Mivria Moraltanten the Admin
Spelas av : Lin
| Rubrik: Ny Design! tis 22 nov 2011, 01:54 | |
| Numoori har fått lite nytt utseende! Vad tycks? Vi tyckte det var på tiden med något ljusare, trevligare och vintrigare, så här kommer vårat spontana vintertema för i år! Det är fortfarande inte fulländat, och vissa bitar gjordes i hast (kl 01.00 på natten..) men det förväntas fixas till under veckan. Eventuella synpunkter/förslag som ni har om designen eller uppbyggnaden av numoori kan ni komma med till mivria eller mikkis.
Hoppas November inte varit för tung och att ni ser fram emot en ljusare Numoori-vinter med oss!
Snöiga Kramar ~Admins
_________________ Om det inte är relevant, VARFÖR HAR DU MED DET?
|
| Poisson Utvandrad
Spelas av : AFB | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Ny Design! tis 22 nov 2011, 14:55 | |
| |
| Saturn Utvandrad
Spelas av : Bellz | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Ny Design! tis 22 nov 2011, 15:10 | |
| |
| Malvado Död
Spelas av : Merran | Död
| Rubrik: Sv: Ny Design! tis 22 nov 2011, 15:58 | |
| |
| Nellaahh Död
Spelas av : Nelly | Död
| Rubrik: Sv: Ny Design! tis 22 nov 2011, 18:16 | |
| Älskar den! Men trodde först jag hamnat på nån av de gamla sidorna jag inte varit medlem på först, haha xD Aja, blev fint med lite ljus här när det är så mörkt ute~ |
| Kilah Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Ny Design! tis 22 nov 2011, 19:30 | |
| Jag tycker att den är jättefin och så. 8D MEN, ett enda litet fel har gjort att bilderna blir halverade, precis som på min egna hem- sida. Vad beror det på? Och kan ni fixa det? |
| Demetrius Vampyr
Spelas av : Mikkis
| Rubrik: Sv: Ny Design! tis 22 nov 2011, 19:33 | |
| Halverade vart då någonstans? Menar du att dom tex sticker ut på sidan på pressen? |
| Kilah Crew Utvandrad
| Rubrik: Sv: Ny Design! tis 22 nov 2011, 19:37 | |
| Nej, alltså, om du går in på tex Nikitas & Remikauris valpplan så ser du på sida nr 2 att min bild är halverad. D': |
| Demetrius Vampyr
Spelas av : Mikkis
| Rubrik: Sv: Ny Design! tis 22 nov 2011, 19:41 | |
| bilden är för stor D; kanske kan försöka ändra det sen. men högerklickar man och sen "visa bild" ser man hela^^ |
| Kilah Crew Utvandrad
| Rubrik: Sv: Ny Design! tis 22 nov 2011, 19:45 | |
| |
| Emon
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: Ny Design! fre 25 nov 2011, 19:28 | |
| En helt avnlig kväll, lade på Adele- Set fire to the rain och medans jag sjöng med började söka mig mot numoori på nätet. Min röst gick så- "I let it fall, my heart, And as it fell, you rose to claim it-AAAH!!" xDD Blev så himla skräckslagen vid åsynen av den nya designen. Jag väntade miog ju de sittande vargarnrna med mörk bakgrund, min fösta tanke var "NUMOORI HAR GÅTT UNDER, ÄR BORTA", fatta hur hemskt det var Xooo Men den är jättesnmygg, ljus och fin såhär i höstmörker =DD |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Ny Design! | |
| |
| | Ny Design! | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |