Ronia Flockledare
Spelas av : Julia
| Rubrik: Lan vecka 44? sön 08 sep 2019, 16:29 | |
| Nu är det (eventuellt) dags igen, fast kanske i lite mindre skala än det förra, brutala 4 dagars-lanet, hehe. Numoori har gått in i lite av en höstdvala, som sidan brukar vid den här tiden på året. Där finns dock några av oss som är rollspelssugna och skulle vilja slänga ihop ett nytt lan inom en inte allt för avlägsen framtid. Den här gången kommer det att (i huvudsak) röra sig om en Numoorikväll snarare än ett långvarigt lan. De flesta brukar dröja kvar rätt länge ändå.
Förslag på vecka är då vecka 44, eller höstlovsveckan i slutet av oktober/början av november, för de av oss som fortfarande går i skolan. Detta är helt preliminärt än så länge och bara ett förslag.
Då det ändå är ett X antal veckor dit så tänkte vi höra oss för ifall detta är ett datum som ni känner passar. Kommentera gärna härunder om ni vill och kan delta, och vilka dagar under veckan ni i så fall föredrar. Ni kan gärna kommentera om ni inte kan också + datum ni annars föredrar, om ni är intresserade. Är ni inte säkra, skriv det också!
Är det väldigt få som kan under vecka 44, men många som vill, så får vi ta en gemensam funderare och ta fram ett annat datum.
Då börjar jag med att föreslå fredagen den 1:a november. Kommenterar ni inga egna datum tänker jag utgå ifrån att det är ett okej förslag!
Senast ändrad av Ronia den sön 08 sep 2019, 17:00, ändrad totalt 2 gånger |
|
Assar NPC
Spelas av : Embla | NPC
| Rubrik: Sv: Lan vecka 44? sön 08 sep 2019, 16:47 | |
| |
|
Aurora Död
Spelas av : Elsa | Död
| |
Selva
Spelas av : Lullu
| Rubrik: Sv: Lan vecka 44? sön 08 sep 2019, 18:00 | |
| |
|
Iwaku
Spelas av : Mattiz
| Rubrik: Sv: Lan vecka 44? sön 08 sep 2019, 20:02 | |
| Väldigt ledsen att jag inte kommer kunna vara med då :(
Men såklart kan inte Numoori anpassa sig efter mig heller XD
Flyger hem till Sverige den 31.a och är utan dator ända till den 10.e November tyvärr :( MEN ni får ha det så roligt <33 |
|
Ivo
Spelas av : Marjo
| Rubrik: Sv: Lan vecka 44? sön 08 sep 2019, 20:49 | |
| JAG ÄR PÅ! |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Lan vecka 44? | |
| |
|