| Bildhjälp???? | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Violet Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:03 | |
| Jag behöver nya bilder till några av mina karaktärer. Men lyckas inte få fram något bra resultat själv. -.-
De som behöver bild är...
Violet. Hon är en liten svart fluffboll. Som en miniatyrvarg med mer rävliknande (ändrat från kattliknande. Men hennes kropp är mer rörlig som en katts.) exteriör när det kommer till kroppsbyggnad och väldigt tjock päls. Lång svart svans och förtrollande vackra violetta ögon. Hon har även massa ärr överrallt på kroppen men de flesta döljs av den tjocka pälsen. Hon har ett stort ärr rakt över strupen som är mer synligt än andra och även ett över vänster lår som kan vara lite mer synligt. Svansen är rätt lång och kraftig. Fluffig.
Chenoa. Min lilla duva. <3 Hon är snövit med rosa nos och pigmentslösa ögon. Så de är väl ljusrosa de med. Hon är albino. Duvlika vingar och stjärtfjädrar. Svansen är normallång för en varg. Hon har endast ett tecken. Ett tunt tunt svart uppochnervänt kors i pannan bara något högre än ögonhöjd. (Korset är jag dock lite osäker på om hon verkligen ska ha det).
Det är de som behöver bilder mest just nu.
Senast ändrad av Violet den sön 23 okt 2011, 02:45, ändrad totalt 2 gånger |
|
Tocho Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:07 | |
| Kan försöka hjälpa till om du vill det :-) Dock blir de manipulerade bilder... |
|
Violet Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:09 | |
| Jag älskar manipulerade bilder och till de här två karaktärerna tycker jag det passar bäst. <3 Jag vill gärna ha hjälp med det. :D |
|
Tocho Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:18 | |
| Men ska hon ha korset din lilla Albino? Tror inte jag får till de så bra dock) |
|
Violet Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:20 | |
| Jag är osäker på om hon ska ha det. Det skulle vara rätt fint med någon form av märke i pannan. Men samtidigt vore det så vackert om hon var helt snövit utan minsta tecken. |
|
Tocho Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:22 | |
| Ja sedan så en albino är ju en albino. de saknar ju pigment i hud och hår :-P Testade utan tecken... kan försöka lägga till något o d vill. Första gången jag gjorde minsta ansatsen till vingar :-P |
|
Violet Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:30 | |
| Jo, därför var tanken på bara något tunt tecken rätt lockande. x3 Men det kan skippas helt såklart. Tror faktiskt att det blir snyggast utan.
Alltså... *mållös*. Jättesöt bild. <3 Helt underbar. <3 |
|
Tocho Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:32 | |
| Blev rätt nöjd med hur vingarna blev som även om de inte är hela vingar så fattar man ju ändå vad det är :-P Dock var bilden från början manipulerad och jag lade bara till vingarna.. |
|
Violet Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:35 | |
| Ser ut lite som änglavingar. <3 Ser jättefint ut i alla fall. Älskar min lilla albino. Hon är det lilla spöket i Kaiwood. ^^ hihi. |
|
Tocho Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:39 | |
| Jo men var det inte så du ville ha henne? Eller ja duvvingar sa du va? |
|
Violet Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:40 | |
| Duvvingar ja. ^^ Men jag tycker bilden ser jättefin ut. Helt ärligt. :) Men kanske om vingarna var liiite större. (A) |
|
Tocho Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:47 | |
| Ja tanken jag hade var att hon ska ha den vilande mot kroppen (därför ser man inte så mycket... Större delen av vingarna är dold bakom henne). Testade först att göra större vingar men de blev inte alls bra... Ja just de... Violet test :-) De där två rosa sakerna är då ärr :-P |
|
Violet Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:50 | |
| Ja. Men Chen's bild blev ändå väldigt fin. :) Gillar den och om jag får så använder jag den gärna. <3
Jättefin bild på Violet. :) Men det är inte så hennes kropp ser ut. Och ärret på halsen sitter lite högre upp. (A) *Vill inte vara elak och peta på allt* |
|
Tocho Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:55 | |
| Nej då ingen fara. Men de är svårt att få bilder där en varg ser kattlik ut... Så duktig är jag inte på att manipulera bilder ännu :-P Che med större vingar.. |
|
Violet Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 00:57 | |
| Nej, jag vet att det är svårt. Har problem med det med. x3 Men om man typ klistrar på ett varghuvud på en kattkropp och fluffar till pälsen eller något. Det är lättare sagt än gjort. xD
De vingarna ser super ut. :D |
|
Tocho Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 01:00 | |
| Mjo men man ska hitta en vettig katt bild också :-P |
|
Violet Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 01:02 | |
| Jo. x3
Men älskar bilden på Chen. <3 |
|
Tocho Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 01:12 | |
| va bra :-) Får tyvärr inte till nån på Violet.. Kanske du ska fråga ifall någon vill måla en bild åt dig? |
|
Violet Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 01:16 | |
| Ja, Tack ändå. ^^ Får jag använda bilden på Chen??? Den är supersöt. <3 |
|
Tocho Död
| Rubrik: Sv: Bildhjälp???? sön 23 okt 2011, 01:19 | |
| Klart du får :-) Annars skulle jag inte gjort det ;-) |
|
Violet Död