Vem är online | Totalt 182 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 182 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Personlighetstest | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Wulfric Död
Spelas av : My | Död
| Rubrik: Personlighetstest tis 13 nov 2018, 22:29 | |
| Hej!! Alla som läser det här är utmanade att göra Myers-Briggs personlighetstest, men som era karaktärer! Men lägg gärna in erat personliga resultat också. Svara med så många karaktärer du vill. För er som inte vet vad det är, så är det kort och gott ett personlighetstest, där du svarar på några frågor som tar cirka 12 minuter (enligt deras sida) och sedan slutar upp med ett resultat som består av 5 olika bokstäver. För en mer djupgående förklaring så finns det gott och väl på sidan. Där kan ni även läsa om de olika personlighetstyperna. För att börja, så är jag personligen INFP-T. Mina karaktärer är följande: Niyaha - ESFJ-A Corson - ISTJ-A Kenai - ENFP-A Varya - ENFP-T Wulfric - ENFP-T Nu, låt mig veta era!!! |
| Even Crew Vampyr
Spelas av : Kreftropod
| Rubrik: Sv: Personlighetstest tis 13 nov 2018, 23:31 | |
| |
| Nibber
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Personlighetstest ons 14 nov 2018, 13:18 | |
| |
| Oberon Vampyrjägare
Spelas av : Vic
| Rubrik: Sv: Personlighetstest tor 15 nov 2018, 03:08 | |
| Kan aldrig motstå sånt här. Här kommer mina, minus Rawna och Arceus ( Den ena är för pluttig och den andra är pausad). Själv är jag INTJ-A, Arkitekt. Erathor – ISTJ-A, LogistikerZephyr – ISFJ-T, FörsvarareJodano – ESTP-A, EntreprenörOberon* – ESFP-T, UnderhållareThein – ISTJ-A, LogistikerSari – ENFP-A, FörkämpeÖnja – ENFJ-T, Protagonist*Jag gjorde Oberons test fyra gånger. Han blev "Underhållare" varje gång, men tycker väl själv att INFJ "Advokat" passar honom bättre. Oh well... ¯\_(ツ)_/¯ |
| Blair #Dissad av Aurinko
Spelas av : Elsa
| Rubrik: Sv: Personlighetstest tor 15 nov 2018, 16:06 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Personlighetstest | |
| |
| | Personlighetstest | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet