Vem är online | Totalt 122 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 122 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Azazel söker sina sista rollspel | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Azazel Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Azazel söker sina sista rollspel tis 13 mar 2018, 02:40 | |
| Hej och hå och H som i hej!
Det är med inte lite nostalgi som Azazel, en av mina äldsta karaktärer här på sidan, har återvänt för att knyta ihop de sista trådarna i hans historia tillsammans med Zayev. Han är dock bara tillbaka tillfälligt, och kommer efter avslutad historia att utvandra permanent. Tanken är att han inte kommer vara kvar i Numoori särskilt länge.
Därför söker jag nu lite rollspel! Troligtvis blir det högst 2-3 roll.
Jag söker korta, effektiva rollspel! Med det menar jag inte att du måste känna stress och svara superaktivt, utan bara att rollet gärna får vara kort, och snabbt kan leda någonstans. Jag undviker gärna långdragna "hej främling, vad för dig till den här platsen" rollspel.
Az kommer röra sig från Acherati mot Ötamon/Eriinari, så områdena däremellan, med lite rörlighet, är vad som gäller!
Så! Om någon vill träffa Azazel under hans sökande efter Zayev får ni gärna hojta här! :D
Fridens! /MPh |
| Ceylon
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Azazel söker sina sista rollspel tis 13 mar 2018, 09:25 | |
| Ceylon och Azazel träffades ju för länge sedan. Han är numera stationerad vid Islagunen med omnejd, och har lärt känna omgivningarna en del. I och med att Jägarna startat ett samarbete med Nordriket lär han ju ju känna till att det varit en flock på besök i alla fall (svårt att missa såvida det inte var Superhemligt ) och kanske vad Dimitrij heter. Han kan säkert vifta iväg Azazel lite åt hållet de stack sen eller sådär :) Ceylon kan han möta typ vart som helst runt Islagunen. |
| Azazel Crew Utvandrad
| Rubrik: Sv: Azazel söker sina sista rollspel tis 13 mar 2018, 10:33 | |
| Håhå ja! :D Hade tänkt försöka guida Az så att han når antingen Islagunen eller Måntemplet, då båda platserna är mer knutpunkter där många träffas, och chanserna för honom att höra om någon sett en blå björn är större :') Sen vet han ju själv inte hur troligt det är att någon sett Jägarna där, men eftersom att de har haft ett antal patruller som besökt både templet och islagunen så känns det troligt att andra skulle känna igen beskrivningen av några av dem.
Så Az träffar gärna Ceylon i nejden runtom! Det är ju roligt när de setts tidigare också (om än bara på håll om jag minns rätt haha).
Någon som vill träffa Az på vägen västerut? Som kanske har hört talas om Måntemplet eller Islagunen? ;)
|
| Ceylon
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Azazel söker sina sista rollspel tis 13 mar 2018, 11:53 | |
| De hade en konversation, ingenting märkvärdigt dock. Ceylon vandrade in i Acherati för lite miljöombyte, upptäckte att den fanns en flock där och rörde sig lite för nära gränserna än vad som var tänkt. Träffade Azazel som lugnt påminde honom om detta. Uh, ja, var väl typ det. Ceylon tyckte han såg lustig ut. Vände artigt om och rörde sig tillbaka mot Sienna ;)
Numoorislätten kanske passar? Vill du vänta tills han rört sig närmare? Kan starta när det passar :D |
| Azazel Crew Utvandrad
| Rubrik: Sv: Azazel söker sina sista rollspel tis 13 mar 2018, 12:09 | |
| Haha å juste! Jisses, det var så länge sedan jag rollade Az att jag glömt. Fick kolla hans tidslinje och där minsann var ju rollet.
Numoorislätten passar finfint! Lagom i mitten sådär. Känner du för att starta så får du gärna :') |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Azazel söker sina sista rollspel | |
| |
| | Azazel söker sina sista rollspel | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |